*316 206

Races

Sada krytů sacího potrubí pro VAG 2.0 TFSI EA113 (bez těsnění)

Sada krytů sacího potrubí pro Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motorech

Nový produkt

904 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Sada krytů sacího potrubí pro VAG 2.0 TFSI EA113 (bez těsnění)

Sada krytů sacího potrubí pro VAG 2.0 TFSI EA113 (bez těsnění)

Sada krytů sacího potrubí pro Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motorech

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

Sada krytů sacího potrubí pro VAG 2.0 TFSI EA113 (bez těsnění)

Sada krytů sacího potrubí pro VAG 2.0 TFSI EA113 (bez těsnění)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

RS-FLP_DEL018   

Sada krytů sacího potrubí pro Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motorech


sada umožňující demontáž vířivých klapek v. 2.0 TFSI EA113 motorech se skládá ze zátek vyrobených ze stejného materiálu jako původní vířivé klapky a sacího potrubí, navíc vyztužených skleněnými vlákny (PA66 GF35).

Vířivé klapky jsou prvky používané ve vznětových motorech, jejichž hlavním úkolem je vnášet do proudu vzduchu ve spalovací komoře turbulence za účelem zvýšení účinnosti spalování. Bohužel tyto klapky mají mnoho nevýhod, jako například:.

  • vířivé klapky jsou součástí motoru, která podléhá velkému opotřebení a může dojít k její poruše. Jejich selhání může vést k vážným problémům s provozem motoru, jako je ztráta výkonu, hluk nebo vibrace.
  • vířivé klapky i v otevřené poloze výrazně omezují proudění vzduchu, což způsobuje další odpor a snižuje účinnost spalování. Zejména při úpravě motoru za účelem zvýšení výkonu a točivého momentu se vířivé klapky stávají vážným omezením výkonu motoru.
  • oprava nebo výměna vířivých klapek je také nákladná. Jejich odstranění a nahrazení krytkami je oblíbenou úpravou používanou mezi automobilovými nadšenci, kteří chtějí zvýšit výkon svého motoru a vyhnout se nákladným opravám.

Použití:

VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) 2.0 TFSI EA113 motorech (AXX, BWA, BWE, BWJ, BPY, BPJ, BUL, BYD, BHZ, CDL, etc. - with toothed belt):

BPJ - 125 kW / 168 BHP - Audi A6 (C6), VW Tiguan;

BWA - 136 kW / 182 BHPSEAT Leon;

AXX, BWA, BWE, BPY - 147 kW / 197 BHP - Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT Leon FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Skoda Octavia (1Z) VRS;

BUL - 162 kW / 217 BHP - Audi A4 (B7) DTM Edition;

CDL - 162 kW / 217 BHP - Volkswagen Polo R WRC;

BYD - 169 kW / 227 BHP - VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition;

CDL - 173 kW / 232 BHP - Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35;

BWJ - 177 kW / 237 BHP - SEAT Leon Cupra, SEAT Leon Cupra Mk2 facelift;

CDL - 188 kW / 252 BHP - Audi S3 (8P), Golf R;

BHZ - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P);

CDL - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT Leon Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R;

CDL - 199 kW / 267 BHP - Audi TTS, Golf R.

After installing the kit, we recommend changing the ECU software at the tuner to eliminate problems when starting a cold engine.

Pomocí této opravné sady by mělo být možné odstranit následující chybové kódy:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120


uvedené chybové kódy souvisejí s problémy v činnosti vířivých klapek nebo jejich snímačů polohy, které mohou vést k různým nesrovnalostem, jako je například spálení motoru pohonu nebo únik oleje.

P2008 a P2011 se týká zaseknutých vířivých klapek v 1. nebo 2. bance, a kód 004120 označuje problém s vířivými klapkami ve 2. bance. P1018 se týká nesprávného signálu ze snímače polohy vířivých klapek v bance 1, zatímco kód 012597 označuje abnormality v chodu motoru, které mohou být způsobeny mimo jiné zaseknutím vířivých klapek.


Kód P3135 se týká také snímače polohy vířivé klapky, který nedosáhl požadovaného bodu, což může vést k různým problémům s motorem.

Sada obsahuje:

  • 8 x ADITECH zátky vířivých klapek,
  • 1 x hliníkovou zátku sběrače na straně seřizovače od společnosti ADITECH,
  • 1 x boční zástrčková svorka seřizovače

Technické specifikace:
Zátky jsou vyrobeny z PA66 GF35, stejného materiálu jako sběrač sání a vířivé klapky.
Dokonalá opakovatelnost rozměrů.


originální konstrukce uzávěrů znemožňuje otočení klapek nebo jejich nasátí do spalovací komory.

Parametry

materiálPlast;Hliník

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

RACE-SHOP MEET & GREET 2

Elektrizující atmosféra 2. ročníku Meet & Greet
Read more
AMTS v Itálii

První ročník AMTS Torino, IT
Read more
Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...