ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*323 785
Nový produkt
GFB-T9659
9328022002354
GFB DVX T9659 Přepínací ventil s ovládáním hlasitosti pro VW a Audi
GFB DVX využívá mimořádně populární DV+ Vypouštěcí Ventil a přidává dva ventilační výstupy spolu s naším patentovaným systémem nastavení sklonu ventilace. Takže nejenže získáte vylepšené držení BOOSTu a odezvu otáček, ale máte také naprostou kontrolu nad hlasitostí zvuku při vypínání!Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
GFB DVX T9659 Přepínací ventil s ovládáním hlasitosti pro VW a Audi
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
V ČEM SE DVX LIŠÍ OD OSTATNÍCH VENTILŮ, KTERÉ DĚLAJÍ "WHOOSH"?
Konstrukce DV+ společnosti GFB řeší problémy s dlouhou životností a únikem posilovače, které jsou běžné s továrními přepínacími ventily, a.span class="translated">a také mění způsob fungování na "pilotní ovládání", aby zajistil lepší výkon na sériových nebo upravených motorech.
Navíc vás tyto výhody nebudou stát ani korunu! Místo toho, abyste celý tovární systém ventilu vyhodili do koše (jako "řešení" jiných výrobců), DV+ zachovává to, co funguje, a nahrazuje to, co nefunguje.
DO ČEHO SE HODÍ?
T9659 je duální odvětrávání přímá tovární náhrada pro VW MK7 Golf R a Audi 8V S3.
PROČ NEPOUŽÍT DISTANČNÍ PODLOŽKU?
Na trhu je mnoho "distančních ventilů BOV", které vydávají hluk. Dělají to však jednoduše tak, že pomocí továrního rozdělovače ventil a přesměrují vzduch do atmosféry. Proto výkonnostní nedostatky továrního divertoru ventil konstrukce zůstávají, a navíc je průtoková kapacita továrního divertoru výrazně snížena kvůli malým odvzdušňovacím otvorům použitým v těchto distančních vložkách BOV.
ECU VS. VAKUOVÉ ŘÍZENÍ
Jiné sady BOV zcela eliminují řízení ECU a místo toho používají čistě řízení podtlakem v sběrném potrubí. Ačkoli na tom není nic zvlášť špatného (takto funguje většina BOV), řízení ECU je MNOHEM RYCHLEJŠÍ a dokáže detekovat s.span class="translated">a reagovat na mnohem MENŠÍ PŘECHODY RYCHLOSTI a, když už je k dispozici, proč byste ji nepoužili?
CO JE NA SYSTÉMU GFB PRO ODVZDUŠŇOVÁNÍ PŘEDPOJATOSTÍ SPECIÁLNÍHO?
Patentovaný systém nastavení sklonu ventilace společnosti GFB je jediný svého druhu na světě. Pomocí vnitřní otočné objímky lze plynule nastavit otevření obou recirkulačních otvorů a atmosférického otvoru. To znamená, že nejste vázáni s pevným poměrem odvzdušnění atmosféry 50/50 nebo 100 %; můžete jej změnit na jakýkoli chcete! Další výhodou je, že protože vývod atmosféry je jeden velký otvor, a ne řada malých otvorů, je zvuk odvzdušnění mnohem HLUBŠÍ A HLASITĚJŠÍ než s distanční vložkou BOV.
DVX nabízí OPRAVDOVÉ zlepšení VÝKONU, ZVÝŠENOU SCHOPNOST UDRŽENÍ ZVUKU, a zvuk výfuku, který je KOMPLETNĚ NASTAVITELNÝ od továrně tichého až po uši drásající!
Použití:
AUDI TT 8S 2.0TFSI 2014-2018
AUDI TTS 8S 2.0TFSI 2015-2018
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI S1 8X (2014-2018) 2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
SKODA Superb 2.0TSI (162kW) 2015-On
SKODA Superb 2.0TSI (200/206kW) 2015-On
VW Arteon 2.0 TSI 4motion 2017 - 2021
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
GFB DVX využívá mimořádně populární...