Nové Doručení zdarma Subaru GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití | race-shop.cz Zobrazit větší

*322 839   

GFB

GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití

GFB Respons T9001 Diverter / Blow off Ventil s Systémem nastavení zvuku pro Subaru použitíNefunguje atmosférický BOV na vašem autě? Zkuste GFB Respons - budete překvapeni!

Nový produkt

Skladem: 2 Ks

Upozornění: poslední kus skladem!

U vás doma již: 6. 5.

7 671 Kč s DPH

GFB-T9001   

9328022001562

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití

GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití

GFB Respons T9001 Diverter / Blow off Ventil s Systémem nastavení zvuku pro Subaru použitíNefunguje atmosférický BOV na vašem autě? Zkuste GFB Respons - budete překvapeni!

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití

GFB Respons T9001 Blow off Ventil pro Subaru použití

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

GFB Respons T9001 Diverter / Blow off Ventil s Systémem nastavení zvuku pro Subaru použitíNefunguje atmosférický BOV na vašem autě? Zkuste GFB Respons - budete překvapeni!

RESPONS TMS: CHYTŘEJŠÍ NEŽ DVOUPORTOVÝ BLOW OFF VENTIL

Na první pohled se může zdát, že jde jen o další dvouportový blow-off ventil, ale Respons je ve skutečnosti mnohem víc než to. Díky patentovanému systému nastavení sklonu odvzdušnění od společnosti GFB umožňuje ventil Respons na přesně ovládat, kolik vzduchu odejde z každého ze dvou výstupů.

Proč je to tak důležité? Existují dva klíčové důvody:

Nastavte hlasitost odfuku. Recirkulujte všechen vzduch pro tichý tovární provoz, odvzdušněte jej na atmosféry pro maximální hluk, nebo jej nastavte KDEKOLI mezi na vyhovuje vašim preferencím.
Získejte zvuk blow-off BEZ toho, abyste způsobili zadrhávání, zpětné zapalování nebo jiné problémy související s BOV, a to i u vozu s citlivým měřičem průtoku vzduchu (MAF).

Respons není jen výrobce hluku, ale také:

  • Nabízí lepší odezvu na plyn
  • Rychlejší zotavení při řazení
  • Neomezené držení boostu!

Testy například ukázaly, že díky principu TMS (Turbo Management System) společnosti GFB dokáže Respons při řazení vrátit motoru na špičkové zvýšení tlaku až na o 30 % rychleji než tovární rozdělovací ventil.

Otočením nastavovacího kroužku se otevře otvor pro atmosféru a současně se uzavře otvor pro recirkulaci. Výsledkem jsou možné odvzdušňovací poměry od 100% recirkulace až po na 100% atmosféru a kdekoli mezi tím.

Výkon a zvuk bez kompromisů!

K dispozici je široká škála univerzálních a přímo šroubovaných sad

Tato sada pro přišroubování obsahuje vše potřebné, pasuje přímo na místo z výroby (ne na samostatný adaptér), a nejsou nutné žádné úpravy na vozidle.

Specifikace výrobku:

  • Nastavení hlasitosti zvuku výfuku
  • Nahoru na o 30 % rychlejší zotavení při přeřazení
  • Získejte zvuk odfuku bez potíží - i u citlivých systémů založených na MAF
  • Držet neomezený tlak
  • K dispozici jsou sady pro přímé šroubování

Společnost GFB není cizí na dvouportových BOV. Ve skutečnosti je GFB průkopníkem této konstrukce v roce 1999 a v roce 2001 navázala na s patentovaný systém nastavení sklonu odvzdušnění.

Tato technologie není jen trik - je to klíč na získání blow-off zvuk bez problémů (na rozdíl od jiných ventilů), a je exkluzivní na GFB.

Jak GFB Respons zlepšuje výkon?

Držení výkonu

Na rozdíl od továrních obtokových ventilů nebo ventilů jiných značek, které vyžadují různé pružiny pro různé úrovně zvýšení tlaku, ventil GFB NEMŮŽE být nuceně otevřen vysokým zvýšením tlaku!

Vyvážená konstrukce pístu ve ventilu GFB využívá tlak na obou stranách na vyrušení sil. Proto nezáleží na tom, jak velký nárůst tlaku provozujete, můžete si být jisti, že ventil Respons jej celý dodá na motor.

Reakce na plyn a zotavení z nárůstu výkonu

Princip systému TMS (Turbo Management System) společnosti GFB je založen na způsobu ovládání, který se liší na všech továrních obtokových ventilech a který lze shrnout takto:

- Tovární obtokový ventil je otevřený, dokud není požadováno na zavření.

- Ventil GFB TMS je uzavřen, dokud není požadováno na otevření.

Tento rozdíl ve způsobu ovládání znamená, že ventil GFB odvzdušňuje pouze v případě potřeby, a pouze dostatečné množství vzduchu na zabrání přepětí kompresoru.

Například při řazení je možné na krátkou dobu zachovat malé množství plnicího tlaku pro. Když se pak plynová klapka znovu otevře, dosáhne se špičkového zvýšení tlaku rychleji, než kdyby se ztratil veškerý tlak (jako je tomu s u továrního ventilu, který zůstává příliš dlouho plně otevřený).

Použití:

SUBARU XT MY09-13
SUBARU WRX MY08-14
SUBARU GT BL-BP EJ255 MY06-09
SUBARU GT BL-BP EJ20T MY03-06
SUBARU GT BL-BP EJ255 MY06-09
SUBARU WRX MY08-14
SUBARU XT MY09-13
SUBARU GT MY03-06

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Kategorie

Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...