*336 527

Pipercross

Performance AirMax carbon sáni vzduchu Pipercross pro BMW G8X M2/M3/M4

Přímá náhrada od společnosti Pipercross pro sériové sání, která poskytuje zvýšení výkonu díky účinnějšímu studenému sání vzduchu a většímu průtoku. Sání Pipercross dodává motoru lepší agresivní zvuk a atraktivní vzhled.

Nový produkt

Skladem: 1 Ks

Upozornění: poslední kus skladem!

U vás doma již: 4. 9.

62 230 Kč s DPH

Doporučujeme zakoupit sadu na čištění a impregnaci

PK445   

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Performance AirMax carbon sáni vzduchu Pipercross pro BMW G8X M2/M3/M4

Performance AirMax carbon sáni vzduchu Pipercross pro BMW G8X M2/M3/M4

Přímá náhrada od společnosti Pipercross pro sériové sání, která poskytuje zvýšení výkonu díky účinnějšímu studenému sání vzduchu a většímu průtoku. Sání Pipercross dodává motoru lepší agresivní zvuk a atraktivní vzhled.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Performance AirMax carbon sáni vzduchu Pipercross pro BMW G8X M2/M3/M4

Performance AirMax carbon sáni vzduchu Pipercross pro BMW G8X M2/M3/M4

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Přímá náhrada od společnosti Pipercross pro sériové sání, která poskytuje zvýšení výkonu díky účinnějšímu studenému sání vzduchu a většímu průtoku. Sání Pipercross dodává motoru lepší agresivní zvuk a atraktivní vzhled.

Sací systém Pipercross Airmax Carbon
Posuňte výkon svého vozidla na vyšší úroveň s Pipercross Airmax Performance Induction Systems. Pečlivě navržené karbonové indukční systémy jsou přizpůsobeny vašemu konkrétnímu vozidlu a poskytují řešení na míru pro maximalizující výkon, účinnost a zvuk indukce.

Sací systém Pipercross G8X M3/M4 AirMax
Sací systém Pipercross AirMax byl navržen a zkonstruován tak, aby přímo nahradil originální víka sacího boxu BMW, vzduchové filtry a přední příčné sací potrubí u vozidel BMW M2/M3/M4 s motorem S58.

KLÍČOVÉ FUNKCE

  • Náhradní víka sacího airboxu AirMax z uhlíkových vláken s více než 24% nárůstem v velikosti výstupu
  • Náhradní sací potrubí z uhlíkových vláken - optimalizovaný objem a průtok pro dutina motorového prostoru s hliníkovými zesílenými vstupními/výstupními přípojkami
  • Prémiové, hybridní výměnné vysokoprůtokové panelové filtry Pipercross Plus s vysokou hustotou
  • Spojky turbodmychadla s vysokou tolerancí, obráběné CNC ze sochoru hliník
  • Stupňovitě sladěné silnostěnné silikonové hadice, navržené tak, aby zachovávaly ohyb motoru a vůle v prostoru pro montážní díly.
  • Korozivzdorný hardware pro dlouhodobou ochranu proti korozi
  • Navrženo, vyrobeno a iterativně zdokonaleno pomocí nejnovějších technologií 3D skenování, tisku a CAD.
  • Testy průtoku potvrdily 84,26% maximální a 62,59% průměrné snížení omezení průtoku vzduchu oproti plnému sacímu systému OE.
  • Dyno testy s nárůst výkonu až o +11 až +30 HP a +16 až +35 Nm TQ (od zásoby po Stg1)

POSOUZENÍ PŘÍJMU OEM
Tým inženýrů společnosti Pipercross se speciálně zaměřil na filtrační médium sání OE, velikost vstupních/výstupních otvorů a vnitřní objem tělesa víka airboxu/průchodky sání OE jako na oblasti pro zlepšení schopnosti systému proudění vzduchu. Naopak spodní poloviny airboxu a sací kolena turbodmychadla OE byly považovány za dostatečné pro podporu zvýšených cílových hodnot průtoku vzduchu v sadě; na základě inženýrského úsilí na úrovni OE M, specifické velikosti/funkčnosti dílů a zkušeností inženýrů společnosti Pipercross z/se znalostí s celkovou konstrukcí výkonného sání.

Víka airboxu i příčné sací potrubí byly od základu přepracovány a s využitím výrobních metod z uhlíkových vláken bylo dosaženo většího vnitřního objemu, většího průřezu, vstupů, výstupů a geometrie proudění kompatibilní s filtrem v celém novém výkonném sacím systému Pipercross.

PLUS PANELOVÉ FILTRY
Srdcem sady G8X AirMax Kit je vlajková loď společnosti Pipercross, panelový filtr Pipercross Plus. Tyto filtry jsou vybaveny hybridní, na míru vyrobenou filtrační pěnou z více vrstev, která zajišťuje optimální rovnováhu mezi zvýšeným průtokem a filtrací vzduchu. Filtry řady Plus jsou navíc poprvé v oboru vybaveny podkladovým rámem z nerezové oceli o tloušťce 0,9 mm vyřezaným pomocí CNC laseru, který zvyšuje efektivní průtok vzduchu o 22,1 % oproti typickým síťovým podkladovým rámům. Při testování průtoku vzduchu překonaly filtry Plus dokonce válcové kuželové filtry s o 34.o 4 % větší povrchovou plochou s stejných součástí/za stejných testovacích podmínek (další podrobnosti v části Údaje z testování proudění vzduchu níže). Jako takové jsou filtry Plus výkonnostní kotvou pro celého sání Pipercross AirMax, s všemi ostatními komponenty pečlivě navrženými pro využití tohoto pozoruhodného výkonu proudění vzduchu.

VÍKO AIRBOXU
Víka Pipercross G8X AirMax umožňují plně využít potenciál proudění vzduchu panelových filtrů Plus. Tato víka byla precizně vyrobena tak, aby bylo dosaženo lepší dynamiky proudění po filtru, většího vnitřního objemu vzduchu po filtru a větších výstupů vzduchu, a to vše bez omezení standardů montáže OE. Geometrie podporující proudění a zvětšený vnitřní objem napomáhají přirozené tvorbě laminárního proudění vzduchu v každém airboxu, což výrazně zvyšuje průchodnost filtrovaného vzduchu oproti originálnímu vybavení. Vnitřní vývody o průměru 98 mm průměr nabízejí 24,02% nárůst velikosti oproti vývodu pravého víka OE a 75,03% nárůst oproti vývodu levého víka OE, přičemž tyto nárůsty dokonale doplňují úpravy geometrie a objemu; dále zvyšují průchodnost systému. Každé víko AirMax je také vybaveno hliníkovým kroužkem vlepeným do oblasti připojení vývodů; zajišťuje, že pokračující zatížení (aplikované z hadicových svorek) a zvýšené teploty v motorovém prostoru nemají vliv na strukturální integritu vývodů. Konstrukce z uhlíkových vláken se může pochlubit estetickým tvarem, s vytvořenými směrovými kanály pro proudění vzduchu, které vypadají jako doma v motorovém prostoru S58 M-performance.

PŘÍČNÉ SACÍ POTRUBÍ
Sací potrubí Pipercross G8X AirMax doplňuje výkon pravého víka airboxu a zvyšuje průtokové schopnosti celé sady na vyšší úroveň. Karbonové sací potrubí bylo navrženo s s jediným cílem: optimalizovat objem vnitřního proudění v relativním prostoru motorového prostoru S58. Toto zvětšení objemu umožňuje pro maximální laminární proudění vzduchu (a maximální dodávku vzduchu jako takovou) v rámci dostupného prostoru. Díl Pipercross toho dosahuje, aniž by byly ohroženy normy pro montáž OE nebo správné vůle, a plně využívá výhod výroby z karbonu pro vytvoření zářezů a přechodů v příčném průřezu s příznivou geometrií proudění a nekompromisním přístupem ke konstrukci potrubí. Stejně jako s obě víka AirMax je i uhlíková trubka AirMax vybavena hliníkovým kroužkem, který je přilepen v oblasti přívodní i výstupní trubky. Z estetického hlediska potrubí AirMax dokonale doplňuje víka, která jsou umístěna vpředu a uprostřed v motorového prostoru G8X M.

SILIKONOVÉ HADICE
Všechny silikonové hadice mají hladké vnitřní otvory, průtokově přizpůsobené spojovací přechody a pětivrstvou konstrukci stěn; díky tomu je zajištěno správné odpojení motoru bez destabilizace proudění vzduchu spojené s s typickými vlnitými nebo měchovými hadicemi..Hadice na levé straně byla speciálně navržena tak, aby maximalizovala objem a rychlost vzduchu v těsném ohybu od výstupu z airboxu. S konstantní kuželový design, snížení dolů, aby odpovídaly turbo vstupní ID s astepped interal pro přesné geometrie průtoku odpovídá.

MONTÁŽNÍ KOVÁNÍ
Obě spojky turbodmychadla jsou obráběny na CNC z hliníkových polotovarů podle přísných rozměrových/dokončovacích norem a poté tvrdě eloxovány, aby byla zaručena dokonalá montáž na originální díly a funkční životnost pro celou dobu životnosti vozidla. Stejně tak je použit pouze nerezový hardware, který zajišťuje, že koroze, olej a další nepříznivé vlivy prostředí motorového prostoru nebudou mít žádný vliv na funkčnost nebo estetiku sady Pipercross - bez ohledu na to, jak tvrdě vozidlo jezdí. Obráběné distanční sloupky, v nichž jsou umístěny upevňovací šrouby, byly navrženy tak, aby kopírovaly stejnou rozteč jako originální víko pro dokonalé uchycení a stlačení panelu Pipercross PLUS.

VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny výrobky Pipercross jsou navrhovány přímo ve firmě s využitím nejnovějších technologií 3D tisku, 3D skenování, CAD, CFD, testování proudění vzduchu a testování výkonu. V inženýrském oddělení společnosti Pipercross bylo provedeno několik fází testování, aby se zjistila účinnost a nedostatky systému OEM a zároveň se potvrdil vyšší výkon různých iterací sání Pipercross. Testování průtoku vzduchu na zkušební stolici bylo provedeno na kompletním systému sání OEM a na několika iteracích prototypu sání Pipercross pomocí vlastního přístroje pro testování průtoku v kontrolovaném prostředí. Testování výkonu sání OEM a finální konstrukce sání Pipercross bylo provedeno na nezávislém dynamometru třetí strany s regulovanými ekologickými podmínkami, aby se zajistilo získání objektivních údajů o konečném nárůstu výkonu.

ÚDAJE Z TESTOVÁNÍ PROUDĚNÍ VZDUCHU
Čtyři konfigurace sání byly testovány na vlastním stacionárním přístroji společnosti Pipercross pro testování proudění vzduchu. Pro vytvoření počátečního výkonnostního měřítka byly testovány kompletní pravé a levé sací systémy OE (kompletní airboxy a vzduchové filtry OE až po vstupy turbodmychadla) na jejich maximální hodnoty průtoku. Je pozoruhodné, že levý sací systém OE nebyl schopen propustit více než 647 CFM vzduchu, zatímco pravý systém OE byl schopen propustit 770 CFM maximálního průtoku vzduchu. Poté byly nainstalovány filtry Pipercross Plus v systému OE, aby se změřilo výsledné zvýšení průtoku vzduchu z pouze filtrů Plus. Následně byly testovány dvě iterace prototypu AirMax srůznými způsoby filtrace; filtr ve válcovém provedení a panelové filtry Pipercross Plus.

Obě verze sání AirMax byly testovány s stejným příčným sacím potrubím AirMax, předlitými hliníkovými spojkami turbodmychadla a silikonovými hadicemi; pouze byly změněny prototypové kryty airboxu (jeden design, který integroval válcové kuželové přípojky filtru, a jeden design optimalizoval pro dráhy proudění vzduchu panelových filtrů Plus). Níže uvedená tabulka a grafy shrnují výsledky tohoto testování; potvrzují výkonnostní přínos samotných filtrů PX Plus i zvýšený výkon po přidání dalších součástí AirMax. Za zmínku stojí výkonnost filtrů Plus ve spojení s s doplňkovými komponenty AirMax. Tato konfigurace dokázala překonat druhou konfiguraci AirMax (využívající válcové vzduchové filtry s o 34,4 % větší filtrační plochou než druhá konfigurace AirMax. Plus filtrů); přinesla 58,38% maximální a 29,16% průměrné snížení v omezení oproti této konfiguraci AirMax. Stejně tak u sady AirMax s filtry Plus byl maximální průtok 715 CFM (LH) a 785 (RH), zatímco u příslušných filtrů OE byl maximální průtok 647 (LH) a 770 (RH) CFM.

ÚDAJE Z TESTOVÁNÍ VÝKONNOSTI
Na základě údajů získaných z výše uvedeného interního testování proudění vzduchu společnosti Pipercross byla konečná konfigurace sady AirMax (s filtry Plus) testována na vlastním vozidle G80 M3 společnosti Pipercross. Testování na vozidle probíhalo na nezávislém dynamometru SuperFlow Autodyn 30 s pohonem všech kol, který byl vyroben třetí stranou, ve zkušební komoře s řízenou teplotou a průtokem vzduchu. Vozidlo bylo testováno s použitým originálním i dodatečně dodávaným laděním, aby bylo možné posoudit výkonovou účinnost sady AirMax při různých úrovních úprav vozidla. Tři jízdy každé konfigurace byly testovány ve stejný den, ve stejné buňce (celkem dvanáct jízd v) a vozidlo se nechalo mezi testovacími sadami vychladnout. Během tohoto testování nebyl motor Pipercross G80 M3 kromě tuningu a sací sady AirMax nijak jinak upravován.

Údaje v grafu ukazují průměr tří jízd pro každou testovanou konfiguraci vozidla. Jak ukazují v tyto grafy, sada AirMax poskytuje významné výkonnostní výhody pro zcela sériové vozidlo; ale může výrazně zvýšit výkon motoru v spojení s dodatečným laděním motoru. Další výkonnostní výhodou sady AirMax (která není jasně prokázána s v grafech) je odolnost proti zahřívání a z toho plynoucí ztráta výkonu.

Při testování s laděním OE poskytly sací systémy OE i AirMax opakovatelné hodnoty výkonu v každém ze tří testovacích běhů. Naopak při ladění sací systém OE při každé testovací jízdě trvale ztrácel výkon - což naznačuje, že sací systém OE je obzvláště citlivý na zvýšené teploty v motorovém prostoru laděných vozidel a na výslednou ztrátu výkonu způsobenou působením těchto teplot. Sada AirMax však fungovala skvěle v za stejných podmínek s stále nainstalovaným laděním a vykazovala hodnoty výkonu a točivého momentu v rozmezí +/- 3 % od prvního do posledního běhu na dynamometru. To lze přičíst zvýšenému průtoku vzduchu v sadě AirMax/lepší dynamice proudění vzduchu (zabraňuje stagnaci vnitřního vzduchu a následnému zahřívání) a také tepelné vodivosti komponentů AirMax z uhlíkových vláken (které mají výrazně lepší tepelně vodivé vlastnosti než vyztužený plastový materiál z originálního vybavení).

Vhodné pro:

BMW 4 Series 2024 M4 Competition M xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 390 KW | 530 HP | 2024 - 2024
BMW 4 Series 2021-2023 M4 Competition M xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2021 - 2023
BMW 4 Series 2020-2023 M4 Competition (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2020 - 2023
BMW 4 Series 2020-2023 M4 (S58 B30 B) | 2993 CC | 353 KW | 480 HP | 2020 - 2023
BMW 3 Series 2022-2023 M3 Competition xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2022 - 2023
BMW 3 Series 2021-2023 M3 Competition xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2021 - 2023
BMW 3 Series 2020-2023 M3 Competition (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2020 - 2023
BMW 3 Series 2020-2023 M3 (S58 B30 B) | 2993 CC | 353 KW | 480 HP | 2020 - 2023
BMW 2 Series 2022-2023 M2 (S58 B30 A) | 2993 CC | 338 KW | 460 HP | 2022 - 2023

British Pipercross byl založen před více než 35 lety v Northamptonu. Od samého počátku ručně vyrábí vzduchové filtry, které jsou vhodné jak pro běžné automobily, tak pro použití v motorsportu. V průběhu let se společnost podílela na úspěchu mnoha automobilových závodů. Díky spolupráci s inženýry vyrábí nejmodernější filtry na trhu.

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




ZnačkaModelModifikace
BMWM2 G87 (2023 - 2024)
BMWM3 G80 (2020 - 2022)
BMWM3 G80/G81 ()
BMWM4 G82/G83 (2021 - 2024)

Recent posts

 Čištění a impregnace sportovních filtrů

Jak zajistit čistotu a trvanlivost sportovních filtrů?
Read more
Úprava motoru M52B28

Jak zvýšit výkon a spolehlivost jednoho z nejpopulárnějších BMW motorů?
Read more
Kalendář motorsportovních akcí 2025

Připravili jsme si pro Vás seznam motorsportovních akcí pro rok 2025.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli jsme to na vyšší úroveň!
Read more
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

K čemu slouží a jaké výhody přinášejí?
Read more
Úprava vozidla: BMW E36

Odemkněte potenciál svého auta.
Read more
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Co to znamená ak čemu se používají?
Read more
Za branami Forge Motorsport

Forge Motorsport nám odhalil svá výrobní tajemství.
Read more
Jaké změny čekají formuli 1 v roce 2026?

Co byste měli vědět o změnách ve Formuli 1 pro rok 2026?
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...