*323 609   

GFB

GFB VTA T9488 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes aplikace

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Mercedes aplikace s elektronickým továrním přepínacím ventilem.

Nový produkt

Skladem: 1 Ks

Upozornění: poslední kus skladem!

U vás doma již: 3. 5.

6 315 Kč s DPH

GFB-T9488   

9328022008837

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

GFB VTA T9488 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes aplikace

GFB VTA T9488 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes aplikace

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Mercedes aplikace s elektronickým továrním přepínacím ventilem.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

GFB VTA T9488 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes aplikace

GFB VTA T9488 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes aplikace

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Mercedes aplikace s elektronickým továrním přepínacím ventilem.

Pokud chcete zvuk s výkonem (nebo výkon se zvukem!), VTA od GFB vám to umožní! Kombinací osvědčených výkonnostních výhod průkopnického systému DV+ společnosti GFB a atmosférického odvzdušnění přináší VTA agresivní zvuk blow-off, lepší odezvu na sešlápnutí plynu a zotavení z nárůstu, stejně jako vynikající udržení nárůstu a spolehlivost v extrémních podmínkách.

VTA sdílí úspěšnou filozofii designu DV+:

"Zachovejte to, co funguje, a nahraďte to, co nefunguje"

To znamená, že společnost GFB zachovává řízení ECU a elektromagnet z továrního rozdělovače, aby zajistila co nejrychlejší reakční dobu bez dodatečných a zbytečných nákladů na výměnu elektromagnetu, jak to dělají některé značky.

Slabou součástí továrního přepínače byl vždy plastový mechanismus ventilu - tuto část GFB Engineers vyměnili. VTA obsahuje CNC obráběné předlitkové součásti, které vydrží po celou dobu životnosti, a změnil se také způsob ovládání ventilu pro lepší výkon. Tovární přepínací ventil může pracovat pouze ve dvou stavech - otevřený, nebo zavřený. Když se plně otevře při nízkém nárůstu nebo při částečném zvednutí plynu uprostřed zatáčky, způsobuje zvýšené zpoždění a znatelně nelineární přechod nárůstu.

Společnost GFB je průkopníkem v používání "pilotního provozu" v systému DV+, který funguje tak, že se přesunutím továrního elektromagnetu ovládá tlak za pístem, nikoli píst samotný. Díky tomu je zdvih elektromagnetu mnohem kratší, což zrychluje reakční dobu a zvyšuje ovládací sílu. A co je ještě důležitější, píst se díky tomu otevírá a zavírá postupně v závislosti na množství tlaku, což zjemňuje přechody mezi jednotlivými stupni zvýšení tlaku a snižuje zpoždění způsobené továrním rozdělovacím ventilem.

Právě tato konstrukční filozofie činí z ventilu VTA nejen nejvýkonnější řešení blow off ventilu, ale také nejvýhodnější řešení na trhu.

Sound – The VTA, as its name suggests, vents the air to atmosphere pro maximum “whoosh” noise when you lift off the throttle.

Klíčové vlastnosti:

  • Technologie TMS pro rychlejší zotavení při řazení a při modulaci plynu
  • Vylepšená schopnost držení boostu
  • Odvzdušnění atmosféry pro blow-off sound
  • Zachovává řízení ECU
  • Jednoduché, přímo šroubovací sady obsahují vše, co potřebujete k instalaci.
  • Vyrobeno v Austrálii v souladu s ISO 9001

VTA nebo DV+?

Záleží na tom, zda chcete zvuk nebo ne. Oba ventily jsou vyrobeny ze stejně kvalitních materiálů a ventilového mechanismu a oba nabízejí stejné výhody v oblasti výkonu a spolehlivosti. VTA však odvětrává do atmosféry pro zvuk, zatímco DV+ vzduch recirkuluje, aby byl tichý.

Proč zvolit VTA místo "distančního ventilu BOV"?

"Distanční vložky BOV" jsou levné a vydávají zvuk. Ale to je vše. Všechny neodmyslitelné problémy s výkonem a spolehlivostí, které máte s továrním rozdělovacím ventilem, zůstávají, protože rozpěrka rozdělovací ventil nijak nemění. VTA zlepšuje fungování rozdělovacího ventilu pro zvuk A výkon.

Proč zvolit VTA místo sady, která obsahuje solenoid?

Protože výměna tovární cívky nepřináší žádný výkonnostní přínos, pouze mnohem vyšší cenu! Pokud se VTA s tovární cívkou otevře za pár setin sekundy, proč platit víc, než je nutné?

Tyto motory jsou z výroby dodávány bez jakéhokoli rozdělovacího ventilu, což má za následek prudký nárůst kompresoru turba při každém zavření škrticí klapky po zvýšení tlaku.
Sání je akusticky vyladěno tak, aby potlačilo třepotavý zvuk nárůstu kompresoru, ale neeliminuje vliv tlakových pulzů - k tomu byly původně určeny přepínací a odfukovací ventily.

GFB VTA znovu zavádí do systému blow-off ventil, který eliminuje rázy kompresoru a chrání tak turbo, a přináší charakteristický blow-off "šum" při ubrání plynu.

VTA se připojuje přímo k plnicímu potrubí turbodmychadla a nahrazuje krátkou plastovou spojku předlitým CNC obráběným dílem, na který se VTA připevňuje. Součástí sady je také náporová koncovka a podtlaková hadice, která se připevňuje k jednomu z podtlakových portů sběrného potrubí a slouží jako zdroj podtlakového signálu pro ventil VTA.

Použití:

MERCEDES-BENZ S-Class S400 Poznámka : Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019) Poznámka : M270/M274 ENGINES ONLY
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A45 AMG (Facelift Models Only) (2015 - 2018)
MERCEDES-BENZ CLA45 AMG (Facelift Models Only) 2016 - 2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C118 CLA180/CLA200/CLA250e 1.3T (2019-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ GLB-Class X247 GLB180/GLB200 (2018-On)
MERCEDES-BENZ B- Class W247 B160/B180/B200/B250e (2018-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ C63 & C63 S AMG 4.0TT (2016-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ S63 AMG 4.0TT (2018-2020) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC63 & GLC63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ G63 AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ C-Class C300 2.0T (2019-On)
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC43 AMG 3.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ CLA35 AMG 2.0T (2020-On)

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Kategorie

Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...