ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*323 212
Nový produkt
GFB-T9458
9328022009780
GFB VTA T9458 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes, Ford a Peugeot aplikace
The VTA is a performance blow-off valve solution pro Mercedes, Ford, Peugeot a Infinity aplikace with an electronic factory diverter valve.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
GFB VTA T9458 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Mercedes, Ford a Peugeot aplikace
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Pokud chcete zvuk s výkonem (nebo výkon se zvukem!), VTA od GFB vám to umožní! Kombinací osvědčených výkonnostních výhod průkopnického systému DV+ společnosti GFB a atmosférického odvzdušnění přináší VTA agresivní zvuk blow-off, lepší odezvu na sešlápnutí plynu a zotavení z nárůstu, stejně jako vynikající udržení nárůstu a spolehlivost v extrémních podmínkách.
VTA sdílí úspěšnou filozofii designu DV+:
"Zachovejte to, co funguje, a nahraďte to, co nefunguje"
To znamená, že společnost GFB zachovává řízení ECU a elektromagnet z továrního rozdělovače, aby zajistila co nejrychlejší reakční dobu bez dodatečných a zbytečných nákladů na výměnu elektromagnetu, jak to dělají některé značky.
Slabou součástí továrního přepínače byl vždy plastový mechanismus ventilu - tuto část GFB Engineers vyměnili. VTA obsahuje CNC obráběné předlitkové součásti, které vydrží po celou dobu životnosti, a změnil se také způsob ovládání ventilu pro lepší výkon. Tovární přepínací ventil může pracovat pouze ve dvou stavech - otevřený, nebo zavřený. Když se plně otevře při nízkém nárůstu nebo při částečném zvednutí plynu uprostřed zatáčky, způsobuje zvýšené zpoždění a znatelně nelineární přechod nárůstu.
Společnost GFB je průkopníkem v používání "pilotního provozu" v systému DV+, který funguje tak, že se přesunutím továrního elektromagnetu ovládá tlak za pístem, nikoli píst samotný. Díky tomu je zdvih elektromagnetu mnohem kratší, což zrychluje reakční dobu a zvyšuje ovládací sílu. A co je ještě důležitější, píst se díky tomu otevírá a zavírá postupně v závislosti na množství tlaku, což zjemňuje přechody mezi jednotlivými stupni zvýšení tlaku a snižuje zpoždění způsobené továrním rozdělovacím ventilem.
Právě tato konstrukční filozofie činí z ventilu VTA nejen nejvýkonnější řešení blow off ventilu, ale také nejvýhodnější řešení na trhu.
Klíčové vlastnosti:
VTA nebo DV+?
Záleží na tom, zda chcete zvuk nebo ne. Oba ventily jsou vyrobeny ze stejně kvalitních materiálů a ventilového mechanismu a oba nabízejí stejné výhody v oblasti výkonu a spolehlivosti. VTA však odvětrává do atmosféry pro zvuk, zatímco DV+ vzduch recirkuluje, aby byl tichý.
Proč zvolit VTA místo "distančního ventilu BOV"?
"Distanční vložky BOV" jsou levné a vydávají zvuk. Ale to je vše. Všechny neodmyslitelné problémy s výkonem a spolehlivostí, které máte s továrním rozdělovacím ventilem, zůstávají, protože rozpěrka rozdělovací ventil nijak nemění. VTA zlepšuje fungování rozdělovacího ventilu pro zvuk A výkon.
Proč zvolit VTA místo sady, která obsahuje solenoid?
Protože výměna tovární cívky nepřináší žádný výkonnostní přínos, pouze mnohem vyšší cenu! Pokud se VTA s tovární cívkou otevře za pár setin sekundy, proč platit víc, než je nutné?
Tyto motory jsou z výroby dodávány bez jakéhokoli rozdělovacího ventilu, což má za následek prudký nárůst kompresoru turba při každém zavření škrticí klapky po zvýšení tlaku.
Sání je akusticky vyladěno tak, aby potlačilo třepotavý zvuk nárůstu kompresoru, ale neeliminuje vliv tlakových pulzů - k tomu byly původně určeny přepínací a odfukovací ventily.
The GFB VTA re-introduces a blow-off valve into the system, which eliminates compressor surge to protect the turbo, a delivers the signature blow-off “whoosh” when lifting off the throttle.
VTA se připojuje přímo k plnicímu potrubí turbodmychadla a nahrazuje krátkou plastovou spojku předlitým CNC obráběným dílem, na který se VTA připevňuje. Součástí sady je také náporová koncovka a podtlaková hadice, která se připevňuje k jednomu z podtlakových portů sběrného potrubí a slouží jako zdroj podtlakového signálu pro ventil VTA.
Použití:
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2018-2019
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2019-On
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
FORD AUSTRALIA Focus ST 2.3L EcoBoost (Mk4 2019-On)
FORD AUSTRALIA Focus 1.5 EcoBoost (4 Cylinder) (Mk4 2019-On)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only) Poznámka : US Models Only
FORD AUSTRALIA Focus 1.5/1.6 EcoBoost (Mk3 2015-18) Poznámka : US Models Only
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
INFINITI Q50 1.6/2.0T 2014-On
INFINITI QX30 2.0T 2016-On
INFINITI Q60 2.0T 2016-On
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
FORD Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only)
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
The VTA is a performance blow-off...