*611   

King racing

Hlavní ložiska King Racing pro motory 1.6L

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Peugeot motory 1.6L

Nový produkt

Skladem: 10+ Ks

U vás doma již: 1. 4.

1 665 Kč s DPH

-10%

1 850 Kč s DPH

  

611500570209

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Hlavní ložiska King Racing pro motory 1.6L

Hlavní ložiska King Racing pro motory 1.6L

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Peugeot motory 1.6L

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

Hlavní ložiska King Racing pro motory 1.6L

Hlavní ložiska King Racing pro motory 1.6L

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Peugeot motory 1.6L

společnost racing bearings byla založena v roce 1960. v současné době společnost dodává oem ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

jediným produktem firmy king bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
nejnovější série racingových ložisek xp high peformance nabízí unikátní pmax black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

mb5729xp stdx

   

mb5729xp - std standard (bez výbrusu)

   

mb5729xp0.3 - výbrus 0,30

   

mb5729xp0.5 - výbrus 0,50

   

   
                                                                                                               
   

rozměr ložiska

   
   

stdx

   
   

std

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

weight: .242kg

                                                                                                                               
component m5729 / 1-pr
min crankshaft diameter 1.967 inch / 49.96mm
max crankshaft diameter 1.968inch / 49.98mm
min housing diameter 2.115 inch / 53.71 mm
max housing diameter 2.115 inch / 53.73 mm
bearing length 0.681 inch / 17.30 mm
max wall thickness 0.000 inch / 0.00 mm
                                                                                                                               
component m5729 / 2-pr
min crankshaft diameter 1.967 inch / 49.96mm
max crankshaft diameter 1.968inch / 49.98mm
min housing diameter 2.115 inch / 53.71 mm
max housing diameter 2.115 inch / 53.73 mm
bearing length 0.681 inch / 17.30 mm
max wall thickness 0.000 inch / 0.00 mm
   

technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

   

ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
   
       
  • citroen c3 - motor: peugeot tu3jp (kfv) 1360cc inline4 sohc 2v (2005.04 -)
  •    
  • citroen c3 - motor: peugeot tu5jp4 (nfu) 1587cc inline4 dohc 4v (2000.08 -)
  •    
  • peugeot 206 - motor: peugeot tu5jp (nfz) 1587cc inline4 sohc 2v (1993.05 - 2005.05)
  •    
  • motor: peugeot tu1jp (hfxhfz) 1124cc inline4 sohc 2v
  •    
  • motor: peugeot tu3.2 1360cc inline4 sohc 2v
  •    
  • motor: peugeot tu3j2 / z (kfz) 1360cc inline4 sohc 2v
  •    
  • motor: peugeot tu5j2 (nfwnfy) 1587cc inline4 sohc 2v
  •    
  • motor: peugeot tu5j4 (nfx) 1587cc inline4 dohc 4v
  •    
  • motor: peugeot tud5 1527cc inline4 sohc 2v diesel
  •    
  • motor: peugeot xu5j 1580cc inline4 sohc 2v
  •    
  • motor: peugeot xu5jp 1580cc inline4 sohc 2v
  •    
  • citroen c4 - motor: peugeot tu5jp4 (nfu) 1587cc inline4 dohc 4v
  •    
  • peugeot 206 cc - motor: peugeot tu5jp4 (nfu) 1587cc inline4 dohc 4v
  •    
  • citroen berlingo l1 / l2 - motor: peugeot tu5jp4 (nfu) 1587cc inline4 dohc 4v
  •    
  • citroen c2 - motor: peugeot tu5jp4 (nfu) 1587cc inline4 dohc 4v
  •    
   
   
   
   
   
   


   
   
   

k ompletný katalog king racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typhlavní

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more
Jak zapojit hydraulickou ruční brzdu?

Povinná výbava každého rallysty a driftera
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...