Ojniční ložiska King Racing pro motory 4G91 (1496ccm) 4G92 (1596ccm) 4G93, 4G93-T (1834ccm)

King racing

Nový produkt

1 510 Kč s DPH

Na objednávku do 14-21dnů

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Mitsubishi motory 4G91 (1496ccm) 4G92 (1596ccm) 4G93, 4G93-T (1834ccm).

Společnost Racing bearings byla založena v roce 1960. V současné době společnost dodává OEM ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
Kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. Také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

Jediným produktem firmy KING bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
Nejnovější série racingových ložisek XP high Peformance nabízí unikátní Pmax Black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. Proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. Ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

Před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

CR4119XP - STD standard (bez výbrusu)

   

CR4119XP0.25 - výbrus 0,25

   

   
                                                                                                               
   

Rozměr ložiska

   
   

STDX

   
   

STD

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

Výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

Změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

Technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

   

Weight: .132kg

                                                                                                                               
Component C4119-PR
Min Crankshaft Diameter 1.771 inch / 44.98mm
Max Crankshaft Diameter 1.772inch / 45.00mm
Min Housing Diameter 1.890 inch / 48.00 mm
Max Housing Diameter 1.891 inch / 48.02 mm
Bearing Length 0.664 inch / 16.88 mm
Max Wall Thickness 0.059 inch / 1.49 mm
   

Ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
       
  • Mitsubishi FTO - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v (1991.08 - 2003.02)
  •    
  • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC / DOHC 4v (1992.09 - 2008.12)
  •    
  • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G93T 1834cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1991.08 - 1996.12)
  •    
  • Proton M21 - motor: Mitsubishi 4G93P 1834cc Inline4 SOHC 4v (1997.10 -)
  •    
  • Proton Satria - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 DOHC 4v (1992.01 - 2005.12)
  •    
  • motor: Mitsubishi 4G91 1496cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Proton 4G92 1596cc Inline4 SOHC 4v
  •    
  • Mitsubishi Lancer CE II - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
  •    
  • Proton Wira - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC / DOHC 4v
  •    
  • Mitsubishi Lancer CE - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
  •    
   
   
   
   
   
   
   
   

   
   
   

   

K ompletný katalog King Racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Příslušenství

    Napsat recenzi

    Napsat recenzi







      nebo  Zrušit

    Do you have a question? Search for an answer.

    Did not find your question?
    Enter new question





    30 dalších produktů v kategorii:

    Kategorie Výrobci

    Recenze

    Recenze 

    Super pásy sedí pekně jsou hezky udělané prostě v topuu.

    Spokojenost 

    Rychlé dodání, na kolech sedí perfektně

    Zoo 

    Dobré široké pásy, neřežou, snadné a rychlé odepnutí. Hezké zpracování.

    V band spona 2"5 

    Velice kvalitní produkt...

    podtlaková hadice 

    perfektní kvalita a pevnost

    záslepka na egr 

    není to sice takovej ten 5mm kus železa ale není to ani rukou vystříhanej...

    E30 

    Tyto svody perfektně sedí do e30, není třeba nic upravovat a poloha turba asi...

    63,4 - 56,1 

    Kroužky jsou menší. Tak že to v ráfku pořádně nedrží. A je tam malý přesah...

    Sklamani 

    Bohužel neudrží ani sériový tlak na clio 1.2 tce. Mám 0.8 baru a propouští

    Nejprodávanější produkty