ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*323 284
Nový produkt
GFB-T9460
9328022000152
GFB VTA T9460 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Ford Focus (MK3) 2.3 RS
VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro Ford Focus (MK3) 2.3 RS aplikace s elektronickým továrním rozdělovacím ventilem.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
GFB VTA T9460 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Ford Focus (MK3) 2.3 RS
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Pokud chcete zvuk s výkonem (nebo výkon se zvukem!), VTA od GFB vám to umožní! Kombinací osvědčených výkonnostních výhod průkopnického systému DV+ společnosti GFB a atmosférického odvzdušnění přináší VTA agresivní zvuk blow-off, lepší odezvu na sešlápnutí plynu a zotavení z nárůstu, stejně jako vynikající udržení nárůstu a spolehlivost v extrémních podmínkách.
VTA sdílí úspěšnou filozofii designu DV+:
"Zachovejte to, co funguje, a nahraďte to, co nefunguje"
To znamená, že společnost GFB zachovává řízení ECU a elektromagnet z továrního rozdělovače, aby zajistila co nejrychlejší reakční dobu bez dodatečných a zbytečných nákladů na výměnu elektromagnetu, jak to dělají některé značky.
Slabou součástí továrního přepínače byl vždy plastový mechanismus ventilu - tuto část GFB Engineers vyměnili. VTA obsahuje CNC obráběné předlitkové součásti, které vydrží po celou dobu životnosti, a změnil se také způsob ovládání ventilu pro lepší výkon. Tovární přepínací ventil může pracovat pouze ve dvou stavech - otevřený, nebo zavřený. Když se plně otevře při nízkém nárůstu nebo při částečném zvednutí plynu uprostřed zatáčky, způsobuje zvýšené zpoždění a znatelně nelineární přechod nárůstu.
Společnost GFB je průkopníkem v používání "pilotního provozu" v systému DV+, který funguje tak, že se přesunutím továrního elektromagnetu ovládá tlak za pístem, nikoli píst samotný. Díky tomu je zdvih elektromagnetu mnohem kratší, což zrychluje reakční dobu a zvyšuje ovládací sílu. A co je ještě důležitější, píst se díky tomu otevírá a zavírá postupně v závislosti na množství tlaku, což zjemňuje přechody mezi jednotlivými stupni zvýšení tlaku a snižuje zpoždění způsobené továrním rozdělovacím ventilem.
Právě tato konstrukční filozofie činí z ventilu VTA nejen nejvýkonnější řešení blow off ventilu, ale také nejvýhodnější řešení na trhu.
Zvuk - VTA, jak už název napovídá, vypouští vzduch do atmosféry pro maximální "šum" při ubrání plynu. Ve Focusu RS není snímač MAF a, tudíž při odvzdušňování do atmosféry nevznikají žádné problémy s jízdními vlastnostmi nebo s podáváním paliva.
Klíčové vlastnosti:
VTA nebo DV+?
Záleží na tom, zda chcete zvuk nebo ne. Oba ventily jsou vyrobeny ze stejně kvalitních materiálů a ventilového mechanismu a oba nabízejí stejné výhody v oblasti výkonu a spolehlivosti. VTA však odvětrává do atmosféry pro zvuk, zatímco DV+ vzduch recirkuluje, aby byl tichý.
Proč zvolit VTA místo "distančního ventilu BOV"?
"Distanční vložky BOV" jsou levné a vydávají zvuk. Ale to je vše. Všechny neodmyslitelné problémy s výkonem a spolehlivostí, které máte s továrním rozdělovacím ventilem, zůstávají, protože rozpěrka rozdělovací ventil nijak nemění. VTA zlepšuje fungování rozdělovacího ventilu pro zvuk A výkon.
Proč zvolit VTA místo sady, která obsahuje solenoid?
Protože výměna tovární cívky nepřináší žádný výkonnostní přínos, pouze mnohem vyšší cenu! Pokud se VTA s tovární cívkou otevře za pár setin sekundy, proč platit víc, než je nutné?
Tyto motory jsou z výroby dodávány bez jakéhokoli rozdělovacího ventilu, což má za následek prudký nárůst kompresoru turba při každém zavření škrticí klapky po zvýšení tlaku.
Sání je akusticky vyladěno tak, aby potlačilo třepotavý zvuk nárůstu kompresoru, ale neeliminuje vliv tlakových pulzů - k tomu byly původně určeny přepínací a odfukovací ventily.
GFB VTA znovu zavádí do systému blow-off ventil, který eliminuje rázy kompresoru a chrání tak turbo, a přináší charakteristický blow-off "šum" při ubrání plynu.
VTA se připojuje přímo k plnicímu potrubí turbodmychadla a nahrazuje krátkou plastovou spojku předlitým CNC obráběným dílem, na který se VTA připevňuje. Součástí sady je také náporová koncovka a podtlaková hadice, která se připevňuje k jednomu z podtlakových portů sběrného potrubí a slouží jako zdroj podtlakového signálu pro ventil VTA.
Použití:
FORD Focus RS 2.3L EcoBoost (Mk3 2016-18)
FORD Focus RS (LZ, 2016-On)
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
VTA je výkonné řešení blow-off...