ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*59 470
Nový produkt
5901436330431
Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3256BS, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3256BS, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 248,4mm
Výška: 69,2mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9 / 8mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 424919; 424932; E169512;
Náhrady:
ATE: 24010901002, 24010901491
BOSH: 0986479021
Brembo: 08951210, 08951217 / p>
Jurid: 562374J
Textar: 92133300
TRW: DF2059, DF2059BS
Delphi: BG3962
Zimmermann: 180302200
Aplikace:
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDI 90, 68kW / 92 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS3 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95 LPG, 70kW / 95 HP
CITROËN DS3 1.6 Racing, 152Kw / 207 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 HDi 90, 69Kw / 92 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN C3 II 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN DS3 1.6 Racing, 149Kw / 203 HP
< p> CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HPCITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 95 LPG, 70kW / 95 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN C4 Saloon 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN DS3 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS3 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C3 II 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN C3 II 1.1, 44kW / 60 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 98, 72kW / 98 HP
CITROËN C3 II 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP
CITROËN DS3 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN DS3 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN C3 II 1.0 VTi 68, 50kW / 68 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 80kw / 109 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V Bio-Flex, 80kw / 109 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
CITROËN C3 II 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 140, 103kW / 140 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C3 II 1.4, 54kW / 73 HP
C ITROËN C3 Picasso 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
PEUGEOT 208 1.0, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 408 2.0 16V, 108kW / 147 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135, 100kw / 136 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
PEUGEOT 2008 1.6 VTi, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V RC, 128kW / 174 HP
PEUGEOT 3 07 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.4, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT 208 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V , 103kW / 140 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_ ) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 208 1.2, 60kW / 82 HP
PEUGEOT 208 1.6 GTi, 147kW / 200 HP
PEUGEOT 208 1.4 HDi , 50kW / 68 HP
PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 208 1.6, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo, 115kW / 156 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 16V, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V, 80kW / 110 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 2008 1.2 VTi, 60kW / 82 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V VTi, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 208 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 16V RC, 128kW / 174 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, 115kW / 156 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 2008 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PE UGEOT 208 1.6, 115kW / 156 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti od osobní volby, zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdného prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....