*59 464   

Rotinger

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3241BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 21. 5.

3 384 Kč s DPH

  

5901436329022

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3241BS, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3241BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3241BS, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3241BS, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 248,9mm

   

Výška: 73,3mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9 / 8mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 424965; 424966;

Náhrady:

   

ATE:,

   

BOSH: 0986479022

   

Brembo: 08A85817, 08A85827 / p>    

Jurid: 562450J

   

Textar: 92168600

   

TRW: DF6042BS,

   

Delphi: BG9116RS

   

Zimmermann: 440312100

 

Aplikace:

CITROËN C4 (B7) 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN C4 (B7) 1.6 VTi 120 LPG, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 (B7) 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C4 (B7) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 (B7) 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN DS4 1.6 THP 160, 120kW / 163 HP

CITROËN C4 (B7) 1.6 HDi 115 , 84Kw / 114 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 81Kw / 110 HP

CITROËN C4 Coupe ( LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN DS4 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 (B7) 2.0 HDi 150, 110kW / 150 HP

CITROËN DS4 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP

CITROËN C4 (B7) 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 16V, 128kW / 174 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 16V , 10 3kw / 140 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 16V, 115kW / 156 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.4 16V, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.4 16V, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 308 (4A_ , 4C_) 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 115kW / 156 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 16V, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 16V, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 BioFlex, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 16V, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 308 SW 1.4 16V, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 128kW / 174 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 308 SW 2.0 H Di, 100kw / 136 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi, 120kW / 163 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 16V, 115kW / 156 HP

< p> PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi, 120kW / 163 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_ ) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 16V, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 HDi, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 120kW / 163 HP

PEUGEOT 308 SW 1.4 16V, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 308 CC 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 308 SW 1.6 Bioflex, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 308 SW 2.0 Bioflex, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...