*59 293   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20657, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 21. 5.

2 481 Kč s DPH

  

5901436376262

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20657, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20657, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20657, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20657, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 279,7mm

   

Výška: 69,6mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 28 / 25,9mm

   

Počet děr: 5

   

Typ kotouče: Ventilovaný

Omezení: Vehicle Trim Level Nutzlast leicht 16Q; Payload [kg] 1600;

    

OEM: 16 078 721 80; 4249 28; 4249 29; 4249 98; 4249 K2; 51705749; 51740246; 51848621;

Náhrady:

   

ATE: 24.0128-0213.1,

   

BOSH: 0 986 479 313

   

Brembo: 09.A235.10, 09.A235.20 / p>    

Jurid:

   

Textar: 92157200

   

TRW: DF4771S,

   

Delphi: BG4059

   

Zimmermann: 230.2373.00

 

Aplikace:

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 155, 115kW / 157 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 2.2 HDi 150, 110kw / 150 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 180, 130kW / 177 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 3.0 HDi 160, 116kW / 157 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 150, 110kW / 150 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 130, 96kW / 130 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 180, 130kW / 177 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 3.0 HDi 145, 107kw / 146 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 160, 116kW / 157 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 130, 96kW / 130 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 2.2 HDi 130, 96kW / 130 HP

CITROËN JUMPER B us 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 160, 116kW / 157 HP

< p> CITROËN JUMPER Platform / Chassis 3.0 HDi 180, 130kW / 177 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 155, 115kW / 156 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 145, 107kw / 146 HP

CITROËN JUMPER Platform / Chassis 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 150, 110kW / 150 HP

FIAT DUCATO Box (250) 120 Multijet 2,3 D, 88kW / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 140 Natural Power, 100kW / 136 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 150 Multijet 3,0 D, 107kw / 146 HP

FIAT DUCATO Box (250) 115 Multijet 2,0 D, 85Kw / 116 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 110 Multijet 2,3 D, 83kW / 113 HP

FIAT DUCATO Box (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Box (250) 3.0 D Multijet, 130kW / 177 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 115 Multijet 2,0 D, 85Kw / 11 6 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 130 Multijet 2,3 D, 96kW / 131 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 120 Multijet 2,3 D, 88kw / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 Multijet, 115kW / 156 HP

FIAT DUCATO Box (250) 120 Multijet 2,3 D, 88kw / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 130 Multijet 2,3 D, 96kW / 131 HP

FIAT DUCATO Box (250) 110 Multijet 2,3 D, 83kW / 113 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 160 Multijet 3,0 D, 116kW / 158 HP

FIAT DUCATO Box (250) 130 Multijet 2,3 D, 96kW / 131 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 115 Multijet 2,0 D, 85Kw / 116 HP

FIAT DUCATO Box (250) 150 Multijet 3,0 D, 107kw / 146 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 120 Multijet 2,3 D, 88kW / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 110 Multijet 2,3 D, 83kW / 113 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 115kW / 156 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 150 Multijet 3,0 D, 107kw / 146 HP

FIAT DUCATO Box (250) 140 Natural Power, 100kW / 136 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 116kW / 158 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 150 Multijet 2 , 3 D, 109kW / 148 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 150 Multijet 2,3 D, 109kW / 148 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 115kW / 156 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 3.0 D Multijet, 130kW / 177 HP

FIAT DUCATO Box (250) 150 Multijet 2, 3 D, 109kW / 148 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 D Multijet, 130kW / 177 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 100 Multijet 2,2 D, 74kw / 100 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 116kW / 158 HP

FIAT DUCATO Platform / Chassis (250) 120 Multijet 2,3 D, 88kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 175, 130kW / 177 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 150, 110kW / 150 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 150, 110kW / 150 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 2.2 HDi 150, 110kW / 150 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 D, 115kW / 156 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 110, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 160, 116kW / 156 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 145, 107kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 2.2 HDi 130, 96kW / 131 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 160, 116kW / 156 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 3.0 HDi 160, 116kW / 156 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 175, 130kW / 177 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 130, 96kW / 131 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 120, 88kW / 120 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 145, 107kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 130, 96kW / 131 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 3.0 HDi 145, 107kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Platform / Chassis 3.0 HDi 175, 130kW / 177 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...