ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 879
Nový produkt
5901436379423
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2795, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2795, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 290mm
Výška: 46,2mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 26 / 24,4mm
Počet děr: 6
Typ kotouče: Ventilovaný
Omezení: TecDoc Engine Number 18561; to construction year 2006-08;
OEM: 4615A061; MR407116; MR407289;
Náhrady:
ATE: 24 0126 0124 1, 24 0126 0145 1
BOSH: 0 986 478 990
Brembo: 09 9996 10, / p>
Jurid: 562572JC
Textar: 92128800
TRW: DF4870,
Delphi: BG3812
Zimmermann: 380.2169.00
Aplikace:
MITSUBISHI PAJERO III Canvas Top (V60, V70) 3.2 DI- D (V68W, V78W), 121kW / 165 HP
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V60, V6_W, V70) 2.5 TDi, 73kW / 99 HP
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W), 143Kw / 194 HP
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V60, V6_W, V70) 3.2 DiD, 118kW / 160 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.2 TD 4WD (V98W, V88W), 147kW / 200 HP
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V60, V6_W, V70) 3.2 DiD, 121kW / 165 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.8 V6, 182Kw / 248 HP
MITSUBISHI PAJERO III Canvas Top (V60, V70) 3.2 DI-D (V68W, V78W), 118kW / 160 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W), 125kW / 170 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.2 DI-D (V88W , V98W), 118kW / 160 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.8 V6 (V87W, V97W), 184kW / 250 HP
MITSUBISHI PAJERO IV (V80, V90) 3.0 4WD, 131Kw / 178 HP
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V60, V6_W, V70) 3.5, 149Kw / 203 HP
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V60, V6_W, V70) 2.5 TDi, 85Kw / 115 HP
MITSUBISHI PAJERO III Canvas Top (V60, V70 ) 2.5 TDi (V64W, V74W), 85Kw / 115 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....