*58 819   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series 2531, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku: 10+ Ks

1 211 Kč s DPH

  

5901436378914

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 257mm

   

Výška: 40,5mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 20 / 18,2mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Ventilovaný

Omezení: to construction year 1995-05;

    

OEM: 0000007645056; 0000060811266; 0060806137; 0060810076; 0060811256; 0060811266; 46416712; 4642315; 46423415; 51749124; 60806137; 60810076; 60811256; 60811266; 71738145; 7645056; 7779409;

Náhrady:

   

ATE: 24012001421, 24032001421

   

BOSH: 0986478515

   

Brembo: 09587010, 09587014 / p>    

Jurid: 561468J

   

Textar: 92068500

   

TRW: DF2686,

   

Delphi: BG2452

   

Zimmermann: 230235900

 

Aplikace:

ALFA ROMEO 155 (167) 1.7 TS, 83kW / 113 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.8 TS, 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.6 16V TS, 82kW / 112 HP

ALFA ROMEO 145 (930) 1.9 JTD, 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 145 (930) 1.4 ie 16V T.S., 76kW / 103 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 2.0 T.S. (167.A2A), 104kW / 141 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E), 93kW / 127 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.7 T.S. 16V, 103kW / 140 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.7 i.e. 16V, 95kW / 129 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.9 JTD, 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.7 T.S. (167.A4D, 167.A4H), 85Kw / 115 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.6 i.e. 16V T.S., 88kW / 120 HP

ALFA ROMEO 145 (930) 1.6 i.e. 16V T.S., 88kW / 120 HP

ALFA ROMEO 145 (930) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.4 i.e. 16V TS, 76kW / 103 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.6 16V TS, 88kW / 120 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 1.8 TS, 95kW / 129 HP

ALFA ROMEO 146 (930) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

ALFA ROMEO 155 (167) 2.0 TS (167.A2), 106Kw / 144 HP

FIAT Albe (178_) 1.6, 76kW / 103 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.6 16V (182.AB), 76kW / 103 HP

FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD (223AXE1A), 74Kw / 100 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.7 TD (178DX.H1A), 51kW / 70 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.2, 59kW / 80 HP

FIAT MAREA (185) 1.6 16V, 75kW / 102 HP

FIAT TEMPRA (159) 1.9 TD (159.AQ), 59kW / 80 HP

FIAT TIPO (160) 1.8 ie (160.AY), 77Kw / 105 HP

FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD, 77Kw / 105 HP

FIAT PUNTO (188) 1.9 JTD, 63kW / 86 HP

FIAT Albe (178_) 1.2, 59kW / 80 HP

FIAT PUNTO (188) 1.3 JTD 16V, 51kW / 70 HP

FIAT PUNTO Van (188AX) 1.3 JTD, 51kW / 69 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.9 JTD 110, 81Kw / 110 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.9 JTD 105, 77Kw / 105 HP

FIAT PUNTO (176) 1.4 GT Turbo, 98kW / 133 HP

FIAT STRADA (178E) 1.9 D, 46kW / 63 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.2 (223ZXA1A), 48kW / 65 HP

FIAT TEMPRA SW (159) 1.8 i.e. (159.AN), 77Kw / 105 HP

FIAT BRAVA (182) 1.9 TD 100 S (182.BF), 74Kw / 100 HP

FIAT TEMPRA S.W. (159) 1.8 i.e. (159.AV), 76kW / 103 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.9 TD 100, 74Kw / 100 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.8 115 16V, 83kW / 113 HP

FIAT DOBLO (119) 1.6 Natural Power, 76kW / 103 HP

FIAT STRADA (178E) 1.2, 44kW / 60 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.4 80 12V, 59kW / 80 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.9 D (178DYD1A07), 46kW / 63 HP

FIAT BRAVA (182) 1.9 JTD, 74Kw / 100 HP

FIAT TEMPRA SW (159) 1.9 TD (159.AQ), 59kW / 80 HP

FIAT TEMPRA (159) 2.0 i.e. (159.AP), 83kW / 113 HP

FIAT MAREA (185) 1.6 100 16V, 76kW / 103 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.9 JTD 105, 77Kw / 105 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.9 JTD, 74Kw / 100 HP

FIAT PUNTO (176) 1.4 GT Turbo, 96kW / 131 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.6 100 16V, 76kW / 103 HP

FIAT PUNTO / GRANDE PUNTO (199) 1.4, 57kW / 77 HP

FIAT PUNTO Van (188AX) 1.9 JTD, 63kW / 86 HP

FIAT BRAVA (182) 1.8 GT 16V (182.BC), 83kW / 113 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.2 (178DYA1A), 44kW / 60 HP

FIAT TIPO (160) 2.0 ie (160.AT, 160.AJ), 83kW / 113 HP

FIAT BRAVA (182) 1.6 16V (182.BB), 76kW / 103 HP

FIAT TIPO (160) 1.8 ie16V Sport, 100kW / 136 HP

FIAT STRADA (178E) 1.3 D Multijet, 62kW / 85 HP

FIAT TEMPRA (159) 1.9 TD (159.CU, 159. AU, 159.AI, 159.BI), 66Kw / 90 HP

FIAT BRAVA (182) 2.0, 113Kw / 154 HP

FIAT DOBLO (119) 1.2 (223AXA1A), 48kW / 65 HP

FIAT TEMPRA SW (159) 2.0 i.e. 4x4 (159.AP), 83kW / 113 HP

FIAT MAREA (185) 1.6 100 16V Bipower, 76kW / 103 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.6 16V (182. AH), 66Kw / 90 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 JTD 16V, 51kW / 70 HP

FIAT PUNTO (188) 1.9 JTD 80 (188.237, .257,. 337, .357), 59kW / 80 HP

FIAT PUNTO / GRANDE PUNTO (199) 1.3 D Multijet, 51kW / 69 HP

FIAT MAREA Weekend (185) 1.2 16V, 60kW / 82 HP

FIAT BARCHETTA (183) 1.8 16V, 96kW / 130 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD (223ZXE1A), 74Kw / 100 HP

< p> FIAT DOBLO (119) 1.6 16V (223AXD1A), 76kW / 103 HP

FIAT PALIO (178BX) 1.4 CAT, 51kW / 69 HP

FIAT TIPO (160) 1.8 ie (160.ED), 76kW / 103 HP

FIAT STRADA (178E) 1.7 TD, 51kW / 69 HP

FIAT PUNTO (188) 1.4, 70kW / 95 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 D (223ZXB1A), 46kW / 63 HP

FIAT PALIO (178BX) 1.4, 51kW / 69 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX ) 1.9 JTD, 59kW / 80 HP

FIAT MAREA (185) 1.9 JTD 110, 81Kw / 110 HP

FIAT MAREA (185) 1.8 115 16V, 83kW / 113 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.6 16V (178DYC1A06), 76kW / 103 HP

FIAT BRAVA (182) 1.9 JTD 105, 77Kw / 105 HP

FIAT PALIO (178BX) 1.6 16V, 74Kw / 100 HP

FIAT MAREA (185) 1.6, 76kW / 103 HP

FIAT DOBLO (119) 1.9 D (223AXB1A), 46kW / 63 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.6 16V (223ZXD1A), 76kW / 103 HP

FIAT TEMPRA SW (159) 1.9 TD (159.AI, 159.BI, 159.CU, 159.AU), 66Kw / 90 HP

FIAT TIPO (160) 2.0 i.e. (160.AJ), 80kW / 109 HP

FIAT STRADA (178E) 1.2, 54kW / 73 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.9 TD 100 S (182.AF) , 74Kw / 100 HP

FIAT TIPO (160) 1.9 TD (160.AW), 59kW / 80 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.2 (178DX.G1A), 54kW / 73 HP

FIAT STRADA (178E) 1.9 JTD, 59kW / 80 HP

FIAT PALIO (178BX) 1.2, 54kW / 73 HP

FIAT BRAVO I (182) 1.8 GT (182.AC), 83kW / 113 HP

FIAT MAREA (185) 1.9 JTD 105, 77Kw / 105 HP

FIAT MAREA (185) 1.9 TD 100 , 74Kw / 100 HP

FIAT TEMPRA SW (159) 2.0 i.e. (159.AP), 83kW / 113 HP

FIAT PALIO Weekend (178DX) 1.6 16V (178DX.D1A), 74Kw / 100 HP

FIAT DOBLO Cargo (223) 1.6 Natural power, 76kW / 103 HP

FIAT Albe (178_) 1.2, 44kW / 60 HP

LANCIA DEDRA (835) 2.0 ie (835AL), 83kW / 113 HP

LANCIA DEDRA SW (835) 1.9 TDS (835EE, 835EF), 66Kw / 90 HP

LANCIA DEDRA (835) 1.9 TDS (835EE, 835EF), 66Kw / 90 HP

LANCIA DEDRA SW (835) 1.8 16V LE (835FG), 83kW / 113 HP

LANCIA DEDRA SW (835) 1.8 ie (835FA), 74Kw / 101 HP

LANCIA DEDRA (835) 1.6 16V (835EI), 76kW / 103 HP

LANCIA DELTA II (836) 1.8 i.e. 16V (836AQ), 83kW / 113 HP

LANCIA DELTA II (836) 1.9 TD (836AM, 836AN), 66Kw / 90 HP

LANCIA DEDRA SW (835) 1.6 16V ( 835EI), 76kW / 103 HP

LANCIA DEDRA (835) 1.8 16V LE (835FG), 83kW / 113 HP

LANCIA DEDRA (835) 1.8 ie (835FA), 74Kw / 101 HP

LANCIA DEDRA (835) 2.0 i.e. (835AI), 86kW / 117 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO
Anonymous customer
Rated 11.01.2022
Diskovi

Odlični izgledom i perfomansama

    Napsat recenzi !

    Napsat recenzi

    Napsat recenzi







      nebo  Zrušit

    Nenašli jste odpověď?
    Položit otázku
    Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




    Recent posts

    Demoliční derby

    Celebrity v přímém souboji na závodní trati? To musíš vidět!
    Read more
    Downpipe a náhrada DPF

    Jaké výhody má instalace downpipe a odstranění DPF nebo katalyzátoru?
    Read more
    Race-shop v Itálii

    Sluncem zalité Gatteo Mare v Itálii.
    Read more
    Karbonové sání EVENTURI

    Instalace karbonového sání EVENTURI do BMW F90 M5 COMPETITION LCI.
    Read more
    INSTALACE SPORTOVNÍHO VOLANTU

    Jak nainstalovat sportovní volant? Co všechno je potřeba a jaké jsou výhody? Více v blogu..
    Read more
    MEET & GREET RACE-SHOP

    TO CO BYLO?!
    Read more
     Kalendář motorsportovních akcí 2023

    Automobilové a jiné adrenalinem nabité akce roku 2023 na kterých nesmíte chybět.
    Read more
    PROJEKT IZUMI #7

    VYHRAJ DRIFT AUTO
    Read more
    Ako to vyzerá za bránami predajne? Backstage z RACESHOPu.

    DJ Lucky Boy odhalil ako to u nás funguje a dostal sa s kamerou tam, kam ešte nikto iný. 
    Read more

    Kategorie Výrobci

    Prohlédnuté produkty

    Loading...