ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 683
Nový produkt
5901436376217
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 266mm
Výška: 45mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 24 / 22,4mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
Omezení: from construction year 1990-06;
OEM: MB366080; MB366480; MB500968; MB500969;
Náhrady:
ATE: 24012401141, 424114
BOSH: 0986478339
Brembo: 09563810, / p>
Jurid: 561457J
Textar: 92047300
TRW: DF1433,
Delphi: BG2559
Zimmermann: 380215800
Aplikace:
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 (E32A), 66Kw / 90 HP
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V / W) 2.0 GLX 4WD (D08W), 62kW / 84 HP
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A), 55Kw / 75 HP
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A), 106Kw / 144 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 1.8 (E32A) , 63kW / 86 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 1.8 (E32A), 66Kw / 90 HP
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECI (E15A), 110kW / 150 HP
MITSUBISHI TRED (A21_) 1.8 GLS 4WD, 66Kw / 90 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A), 55Kw / 75 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A), 107kw / 145 HP
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) , 107kw / 146 HP
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A), 80kW / 109 HP
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) , 66Kw / 90 HP
MITSUBISHI GALANT III (E1 _A) 2.4 GLS (E16A), 82kW / 112 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A), 80kW / 109 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A), 80kW / 109 HP
MITSUBISHI GALANT IV Saloon (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A), 106Kw / 144 HP
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V / W) 2.0 4WD (D08W), 75kW / 102 HP
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V / W) 2.0 GLXi 4WD (D08W), 74Kw / 101 HP
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.8 Turbo-D (E14A), 60kW / 82 HP
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A), 80kW / 109 HP
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A), 75kW / 102 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....