ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 654
Nový produkt
1 083 Kč s DPH1
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
5901436374862
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 247mm
Výška: 34mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 20,3 / 18,5mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 169003; 424694; 4246A7; 424996; 91517695; 95661747; E169003;
Náhrady:
ATE: 24012001321, 24032001321
BOSH: 0986478370
Brembo: 09519610, 09519614 / p>
Jurid: 561409J
Textar: 92043100
TRW: DF1221,
Delphi: BG2444
Zimmermann: 4402034
Aplikace:
CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 65kW / 88 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN XSARA Coupe ( N0) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 40kW / 54 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN ZX (N2) 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 68kW / 92 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 37kW / 50 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
CITROËN XSARA ( N1) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.5 D, 42kW / 57 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN XSARA Break (N2 ) 1.8 D, 43kW / 58 HP
CITROËN AX (ZA-_) 1.4 GTi, 74Kw / 100 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8, 82kW / 111 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0 i, 89kW / 121 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0, 90kW / 122 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN AX (ZA-_) 14, 49Kw / 67 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0 , S1) 1.4 VTS, 55Kw / 75 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.9 SD, 55Kw / 75 HP
CITROËN AX (ZA-_) 1.4 GTi, 69Kw / 94 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 43kW / 58 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN XSA RA Coupe (N0) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 33kW / 45 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 40kW / 54 HP
< p> CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 44kW / 60 HPCITROËN ZX (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN SAXO (S0, S1 ) 1.6 VTS, 72kW / 98 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.8 i, 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.8 D, 43kW / 58 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 i, 88kW / 120 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 , 76kW / 103 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
MEGA CLUB 1.5 D 4x4, 43kW / 58 HP
MEGA CLUB 1.5 D, 43kW / 58 HP
PEUGEOT 306 Bre pokud (7E, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A ) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1 i, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 206 Saloon 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 i, 54kW / 73 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16, 87kW / 118 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 i (1A , 1C) 1.6, 76kW / 103 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 II (1) Electric, 20kW / 27 HP
PEUGEOT 206 Saloon 1.4 HDi ec o 70, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 LPG, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3, 72kW / 98 HP
< p> PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 37kW / 50 HPPEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 106 II ( 1) 1.0 i, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 206+ (t3e) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI CAT, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 53kW / 72 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD, 66kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N 3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 i, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 DT, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 53kW / 72 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 40kW / 55 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
PE UGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 43kW / 58 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C ) 1.8 XDT, 58kW / 79 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 D, 43kW / 58 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 69Kw / 94 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5 ) 1.9 SLD, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, 108kW / 147 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP
< p> PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HPPEUGEOT 205 I (741a / C) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP
PEUGEOT 306 ( 7B, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 , 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, 116kW / 158 HP
PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 76kW / 103 HP
PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 309 i (10C, 10A) 1.6, 59kW / 80 HP
PEUGEOT 106 i (1A, 1C) 1.4 , 51kW / 69 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 83kW / 113 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.9 GTI, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....