ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 443
Nový produkt
5901436368175
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1429, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1429, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 246,7mm
Výška: 35,1mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9 / 7mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 4246W9; 4246X8; 424952; 424953; 424990; E169198;
Náhrady:
ATE: 24010901371,
BOSH: 0986478608
Brembo: 08971910, 08971911 / p>
Jurid: 562130J
Textar: 92111700
TRW: DF4185,
Delphi: BG3653
Zimmermann: 440310700
Aplikace:
CITROËN C2 (JM_) 1.6 VTS, 90kW / 122 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 16V (MFNFU), 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 90 (MF9HX), 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Saloon 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY), 66Kw / 90 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.6 , 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.6 16V HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi, 66kw / 90 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono, 74Kw / 101 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.6 16V HDi, 80kw / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 1 6V, 130kW / 177 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4, 54kW / 73 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 70kW / 95 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 65kW / 88 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.1, 44kW / 60 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V Bio-Flex, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 80kw / 109 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V, 85kw / 115 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C4 Co upu (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX), 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 75 (MB9HW), 55Kw / 75 HP
CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4 16V, 65kW / 90 HP
CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.6, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V , 100kw / 136 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 140, 103kW / 140 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88kw / 120 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP
P EUGEOT PARTNER Box (5) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75, 55kw / 75 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.8 D, 43kW / 58 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.8, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 307 ( 3A / C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V, 80kW / 110 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.4 BiFuel, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.9 D 4x4 , 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
< p> PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HPPEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDI, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6HDi 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 130kW / 177 HP
PEUGEOT 307 Break (3E ) 2.0 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0, 100kW / 136 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 SW ( 3H) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDi 4x4, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D 4x4, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....