ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 354
Nový produkt
1 403 Kč s DPH1
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1247, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1247, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
5901436367369
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 290mm
Výška: 53,6mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 10 / 8,3mm
Počet děr: 5
Typ kotouče: Plný
OEM: 1244231112; 2034230412; 2104230312; 2104230612; 2104231012; A1244231112; A2104230312; A2104230612; A2104231012;
Náhrady:
ATE: 24011002171, 24031002171
BOSH: 0986478626
Brembo: 08721110, 08721120 / p>
Jurid: 562014J
Textar: 92072700
TRW: DF2813,
Delphi: BG3089
Zimmermann: 400143700
Aplikace:
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 230 Kompressor (203.747), 145kW / 197 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 320 (203.264), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 (210.055), 162kW / 220 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 280 4-matic (210.081), 150kW / 204 HP
MERCEDES -Benz CLK (C209) 240 (209.361), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 220 CDI (203.008), 110kW / 150 HP
MERCEDES -Benz E-CLASS (W210) E 420 (210.072), 205Kw / 279 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 270 CDI (210.016), 125kW / 170 HP
< p> MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 CDI (210.026), 145kW / 197 HPMERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 320 CDI (203.020), 165kW / 224 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 280 4-matic (203.092), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 270 CDI (209.316), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS Estate (S124) E 36 T AMG (124.092), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ C-CL ASS T-Model (S203) C 270 CDI (203.216), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 230 (203.752), 150kW / 204 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 240 4-matic (203.081), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 4-matic (210.082), 165kW / 224 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.341), 135kW / 184 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 230 Kompressor (208.448), 145kW / 197 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 300 Turbo-D (210.025), 130kW / 177 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 230 Kompressor (208.447) , 142kW / 193 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 220 CDI, 100kW / 136 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 320 (209.465), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 230 (203.252), 150kW / 204 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 430 (208.470), 205Kw / 279 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 220 CDI (203.206), 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C208) 320 ( 208.365), 160 Kw / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 240 (203.061), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 430 4- matic (210.083), 205Kw / 279 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 320 CDI (209.420), 165kW / 224 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T- model (S203) C 180 (203.235), 95kW / 129 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-model (S203) C 280 (203.254), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 240 (209.361), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 200 Kompressor (210.045), 137Kw / 186 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 230 Kompressor (203.240), 141kW / 192 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 (210.065), 165kW / 224 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 240 (210.061), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 240 (209.461), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.442), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CDI (203.007), 90kW / 122 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 2 70 CDI, 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 240 (203.261), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS ( W203) C 270 CDI (203.016), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 270 CDI (209.316), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CGI Kompressor (203.243), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CDI, 75kW / 102 HP
< p> MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284), 160kW / 218 HPMERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 230 (203.052), 150kW / 204 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 Kompressor (203.042), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 300 (171.454), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CDI (203.207), 90kW / 122 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 220 CDI (203.006), 100kW / 136 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.445), 135kW / 184 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 280 (209.454), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ C LK (C209) 200 CGI (209.343), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 Kompressor (203.245), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 350 (171.458), 224Kw / 305 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 320 (203.764), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CDI (203.004), 85Kw / 116 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 320 (209.365), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 320 (203.064), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 180 Kompressor (203.246), 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203 ) C 220 CDI, 100kW / 136 HP
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 200 Kompressor (203.741), 135kW / 184 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 320 CDI (209.320), 165kW / 224 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 200 Kompressor (208.445), 141kW / 192 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203 ) C 350 4-matic (203.087), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 350 (203.256), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 200 Kompressor ( 209.441), 135kW / 184 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CGI Kompressor (203.043), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203 ) C 230 Kompressor (203.040), 141kW / 192 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 180 Kompressor (203.046), 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ C -CLASS T-Model (S203) C 200 CDI (203.204), 85Kw / 116 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.342), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 350 (209.456), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 350 (209.356), 200kW / 272 HP
Mercedes- BENZ CLK Convertible (A209) CLK 200 Kompressor (209.442), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 350 (171.456), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 Kompressor (203.242), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 320 CDI (203.220), 165K w / 224 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 200 Kompressor (208.444), 120kW / 163 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A208) 320 (208.465), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 230 Kompressor (203.740), 141kW / 192 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 280 ( 203.054), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 280 (210.053), 142kW / 193 HP
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 280 (171.454 ), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 30 CDI AMG (203.718), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202 ) C 36 AMG (202.028), 206Kw / 280 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 280 (210.063), 150kW / 204 HP
MERCEDES-BENZ C- CLASS T-Model (S203) C 220 CDI (203.208), 110kW / 150 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 320 4-matic (203.084), 160kW / 218 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CDI, 75kW / 102 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 220 CDI (203.006), 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 350 (203.056 ), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 350 (203.756), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 230 (203.752), 150kW / 204 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 240 4-matic (203.281), 125kW / 170 HP
Mercedes- BENZ CLK (C209) 220 CDI (209.308), 110kW / 150 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 280 (209.354), 170kW / 231 HP
MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) CLK 200 CGI (209.443), 125kW / 170 HP
MERCEDES-BENZ CLK (C208) 430 (208.370), 205Kw / 279 HP
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 350 (203.756), 200kW / 272 HP
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 430 (210.070), 205Kw / 279 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....