*58 240   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1002, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku: 10+ Ks

828 Kč s DPH

  

5901436366263

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 247mm

   

Výška: 34mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9,9 / 9mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

Omezení: to construction year 2005-07;

    

OEM: 169001; 424689; 4246A5; 424995; 91508338; 95661748; 96070525; E169001;

Náhrady:

   

ATE: 24011001871, 410187

   

BOSH: 0986478046

   

Brembo: 08298510, 08298575 / p>    

Jurid: 561253J

   

Textar: 92029800

   

TRW: DF1217,

   

Delphi: BG213

   

Zimmermann: 4402031

 

Aplikace:

CITROËN C15 (VD-_) 1.9 D, 44kW / 60 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.0, 33kW / 45 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 40kW / 54 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS , 72kW / 98 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 37kW / 50 HP

CITROËN C15 Estate 1.1, 40kW / 54 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN C15 Estate 1.1, 44kW / 60 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS, 55Kw / 75 HP

CITROËN VISA 17 D, 44kW / 60 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 47kw / 64 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.4 E, 44kW / 60 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP

CITROËN C15 Estate 1.4, 44kW / 60 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 33kW / 45 HP

CITROËN ZX (N2) 1.4, 55Kw / 75 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN C15 Estate 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN ZX (N2) 1.1, 44kW / 60 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 40kW / 54 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.1, 35kW / 48 HP

CITROËN C15 Estate 1.4, 55Kw / 75 HP

CITROËN ZX (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN VISA 16 GTI, 83kW / 113 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP

CITROËN ZX (N2) 1.4 D, 37kW / 50 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 43kW / 58 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN ZX Break (N2 ) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.1 i, 44kW / 60 HP

CITROËN C15 Estate 1.4, 49Kw / 67 HP

< p> CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 44kW / 60 HP

CITROËN ZX (N2) 1,1, 40kW / 54 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP

CITROËN C15 (VD-_) 1.4, 49Kw / 67 HP

DALLAS FUN 1.8 D, 43kW / 59 HP

DALLAS FUN 1.4 i, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 Box 1.7 Diesel, 44K w / 60 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 49Kw / 67 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9, 77Kw / 105 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 4x4, 80kw / 109 HP

PEUGEOT 205 Box 1.8 D, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 II (1) Electric, 20kW / 27 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.6 CJ, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 , 72kW / 98 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 59kW / 80 HP

P EUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 4x4, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 spor MI-16 4x4, 108kW / 147 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6 GTX, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 205 Box 1.1, 36kW / 49 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6 Aut., 65kW / 88 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 205 i (741a / C) 1.1, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.0, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 62kW / 84 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 205 Box 1.4, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 T 16 X4, 144kW / 196 HP

< p> PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ CAT, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.1, 36kW / 49 HP

Peug OT 405 II (4B) 2.0 X4, 89kW / 121 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4 CAT, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.1 CJ, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4, 89kW / 121 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.6, 53kW / 72 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 D, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.0, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 106 I ( 1A, 1C) 1.5 D, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5 ) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1 i, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.7 Diesel, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 , 87kW / 118 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 43kW / 58 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4, 49Kw / 67 HP

PEUGEOT 405 II break (4E) 2.0 4x4, 144kW / 196 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 49Kw / 67 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4 , 62kW / 84 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

< p> PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 36kW / 49 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CT, 58kW / 79 HP

PEUGEOT 309 II ( 3C, 3A) 1.9 Diesel, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 405 i Break (15E) 1.9 All-wheel Drive , 77Kw / 105 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.8 XDT, 58kW / 79 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 66kw / 90 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 49Kw / 67 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 106 II (1 ) 1.5 D, 40kW / 55 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.7 Diesel, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.9 CTI, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.9 cti, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 58kW / 79 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 box 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 53kW / 72 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 Diesel, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 58kW / 79 HP

PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.6 CTI, 76kW / 103 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 44kW / 60 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Demoliční derby

Celebrity v přímém souboji na závodní trati? To musíš vidět!
Read more
Downpipe a náhrada DPF

Jaké výhody má instalace downpipe a odstranění DPF nebo katalyzátoru?
Read more
Race-shop v Itálii

Sluncem zalité Gatteo Mare v Itálii.
Read more
Karbonové sání EVENTURI

Instalace karbonového sání EVENTURI do BMW F90 M5 COMPETITION LCI.
Read more
INSTALACE SPORTOVNÍHO VOLANTU

Jak nainstalovat sportovní volant? Co všechno je potřeba a jaké jsou výhody? Více v blogu..
Read more
MEET & GREET RACE-SHOP

TO CO BYLO?!
Read more
 Kalendář motorsportovních akcí 2023

Automobilové a jiné adrenalinem nabité akce roku 2023 na kterých nesmíte chybět.
Read more
PROJEKT IZUMI #7

VYHRAJ DRIFT AUTO
Read more
Ako to vyzerá za bránami predajne? Backstage z RACESHOPu.

DJ Lucky Boy odhalil ako to u nás funguje a dostal sa s kamerou tam, kam ešte nikto iný. 
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...