ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 240
Nový produkt
5901436366263
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 247mm
Výška: 34mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9,9 / 9mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
Omezení: to construction year 2005-07;
OEM: 169001; 424689; 4246A5; 424995; 91508338; 95661748; 96070525; E169001;
Náhrady:
ATE: 24011001871, 410187
BOSH: 0986478046
Brembo: 08298510, 08298575 / p>
Jurid: 561253J
Textar: 92029800
TRW: DF1217,
Delphi: BG213
Zimmermann: 4402031
Aplikace:
CITROËN C15 (VD-_) 1.9 D, 44kW / 60 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.0, 33kW / 45 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 40kW / 54 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS , 72kW / 98 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 37kW / 50 HP
CITROËN C15 Estate 1.1, 40kW / 54 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN C15 Estate 1.1, 44kW / 60 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS, 55Kw / 75 HP
CITROËN VISA 17 D, 44kW / 60 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 47kw / 64 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.4 E, 44kW / 60 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP
CITROËN C15 Estate 1.4, 44kW / 60 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 33kW / 45 HP
CITROËN ZX (N2) 1.4, 55Kw / 75 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN C15 Estate 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN ZX (N2) 1.1, 44kW / 60 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 40kW / 54 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.1, 35kW / 48 HP
CITROËN C15 Estate 1.4, 55Kw / 75 HP
CITROËN ZX (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN VISA 16 GTI, 83kW / 113 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP
CITROËN ZX (N2) 1.4 D, 37kW / 50 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 43kW / 58 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN ZX Break (N2 ) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.1 i, 44kW / 60 HP
CITROËN C15 Estate 1.4, 49Kw / 67 HP
< p> CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 44kW / 60 HPCITROËN ZX (N2) 1,1, 40kW / 54 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP
CITROËN C15 (VD-_) 1.4, 49Kw / 67 HP
DALLAS FUN 1.8 D, 43kW / 59 HP
DALLAS FUN 1.4 i, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 205 Box 1.7 Diesel, 44K w / 60 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 49Kw / 67 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9, 77Kw / 105 HP
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 4x4, 80kw / 109 HP
PEUGEOT 205 Box 1.8 D, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 II (1) Electric, 20kW / 27 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 69Kw / 94 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.6 CJ, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 , 72kW / 98 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 69Kw / 94 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 59kW / 80 HP
P EUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 4x4, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 spor MI-16 4x4, 108kW / 147 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6 GTX, 69Kw / 94 HP
PEUGEOT 205 Box 1.1, 36kW / 49 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6 Aut., 65kW / 88 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 69Kw / 94 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 205 i (741a / C) 1.1, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.0, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 62kW / 84 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 205 Box 1.4, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 T 16 X4, 144kW / 196 HP
< p> PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4, 55Kw / 75 HPPEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ CAT, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.1, 36kW / 49 HP
Peug OT 405 II (4B) 2.0 X4, 89kW / 121 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 37kW / 50 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4 CAT, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.1 CJ, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.6, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4, 89kW / 121 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.6, 53kW / 72 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 D, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.0, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 106 I ( 1A, 1C) 1.5 D, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5 ) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 33kW / 45 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1 i, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.7 Diesel, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 , 87kW / 118 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 43kW / 58 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4, 49Kw / 67 HP
PEUGEOT 405 II break (4E) 2.0 4x4, 144kW / 196 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 49Kw / 67 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4 , 62kW / 84 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
< p> PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.1, 36kW / 49 HPPEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CT, 58kW / 79 HP
PEUGEOT 309 II ( 3C, 3A) 1.9 Diesel, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 405 i Break (15E) 1.9 All-wheel Drive , 77Kw / 105 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.8 XDT, 58kW / 79 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 66kw / 90 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 49Kw / 67 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 106 II (1 ) 1.5 D, 40kW / 55 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.7 Diesel, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.9 CTI, 75kW / 102 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.9 cti, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.4, 58kW / 79 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.4 CJ, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 205 box 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 53kW / 72 HP
PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 Diesel, 47kW / 64 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 58kW / 79 HP
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D) 1.6 CTI, 76kW / 103 HP
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.4, 44kW / 60 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....