*58 654   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 14. 5.

1 123 Kč s DPH

  

5901436374862

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2024, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 247mm

   

Výška: 34mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 20,3 / 18,5mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Ventilovaný

    

OEM: 169003; 424694; 4246A7; 424996; 91517695; 95661747; E169003;

Náhrady:

   

ATE: 24012001321, 24032001321

   

BOSH: 0986478370

   

Brembo: 09519610, 09519614 / p>    

Jurid: 561409J

   

Textar: 92043100

   

TRW: DF1221,

   

Delphi: BG2444

   

Zimmermann: 4402034

 

Aplikace:

CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 65kW / 88 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN XSARA Coupe ( N0) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 40kW / 54 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN ZX (N2) 1.6, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 68kW / 92 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 37kW / 50 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN XSARA ( N1) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.5 D, 42kW / 57 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN XSARA Break (N2 ) 1.8 D, 43kW / 58 HP

CITROËN AX (ZA-_) 1.4 GTi, 74Kw / 100 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8, 82kW / 111 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0 i, 89kW / 121 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0, 90kW / 122 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN AX (ZA-_) 14, 49Kw / 67 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0 , S1) 1.4 VTS, 55Kw / 75 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.9 SD, 55Kw / 75 HP

CITROËN AX (ZA-_) 1.4 GTi, 69Kw / 94 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 43kW / 58 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN XSA RA Coupe (N0) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.0 X, 33kW / 45 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 40kW / 54 HP

< p> CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X, SX, 44kW / 60 HP

CITROËN ZX (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN SAXO (S0, S1 ) 1.6 VTS, 72kW / 98 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.8 D, 43kW / 58 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 i, 88kW / 120 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 , 76kW / 103 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

MEGA CLUB 1.5 D 4x4, 43kW / 58 HP

MEGA CLUB 1.5 D, 43kW / 58 HP

PEUGEOT 306 Bre pokud (7E, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A ) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1 i, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 206 Saloon 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 i, 54kW / 73 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16, 87kW / 118 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 i (1A , 1C) 1.6, 76kW / 103 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 II (1) Electric, 20kW / 27 HP

PEUGEOT 206 Saloon 1.4 HDi ec o 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 LPG, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3, 72kW / 98 HP

< p> PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 106 II ( 1) 1.0 i, 33kW / 45 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 206+ (t3e) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI CAT, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.6, 53kW / 72 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD, 66kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N 3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 i, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 DT, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 53kW / 72 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 40kW / 55 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

PE UGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 43kW / 58 HP

PEUGEOT 205 II (20A / C ) 1.8 XDT, 58kW / 79 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 D, 43kW / 58 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5 ) 1.9 SLD, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, 108kW / 147 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP

< p> PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.6, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.9 GTI, 94kW / 128 HP

PEUGEOT 306 ( 7B, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 , 44kW / 60 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D, 37kW / 50 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, 116kW / 158 HP

PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 76kW / 103 HP

PEUGEOT 206+ (t3e) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 309 i (10C, 10A) 1.6, 59kW / 80 HP

PEUGEOT 106 i (1A, 1C) 1.4 , 51kW / 69 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6, 83kW / 113 HP

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 205 I (741a / C) 1.9 GTI, 75kW / 102 HP

PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D, 47kW / 64 HP

PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...