ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 371
Nový produkt
5901436367529
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 247mm
Výška: 25,3mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 8 / 6mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 169115; 4246G6; 4249F5; 95661749; 96012770; E169115;
Náhrady:
ATE: 24010801061, 408106
BOSH: 0986478464
Brembo: 08533410, 08533475 / p>
Jurid: 561410J
Textar: 92055000
TRW: DF2581,
Delphi: BG2800
Zimmermann: 4402035
Aplikace:
CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 68kW / 92 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0 ) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 72kW / 98 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 i 16V, 120kW / 163 HP
CITROËN XSARA break (N2) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN ZX (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN ZX break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0, 90kW / 122 HP
CITROËN ZX (N2 ) 1.9 i, 88kW / 120 HP
C ITROËN ZX Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 110kW / 150 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 112Kw / 152 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8, 76kW / 103 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
< p> CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HPCITROËN ZX (N2) 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 120kW / 163 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 65kW / 88 HP
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA Brea k (N2) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP
CITROËN ZX (N2) 1.8, 82kW / 111 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0, 122kW / 166 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 120kW / 163 HP
CITROËN ZX (N2) 2.0 i, 89kW / 121 HP
CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 90 , 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 XSi, 89kW / 121 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 112Kw / 152 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 99kW / 135 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 306 ( 7B, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 (7B , N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 206 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
< p> PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 100kW / 136 HPPEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 106 II (1 ) 1.5 D, 40kW / 55 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0, 97Kw / 132 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 306 Break ( 7E, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP
PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST, 89kW / 121 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, 112Kw / 152 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 120kW / 163 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 RC, 130kW / 177 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 33kW / 45 HP
Peug OT 206 SW (2E / K) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C ) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0, 97Kw / 132 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 16V , 97Kw / 132 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16, 87kW / 118 HP
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 2.0, 89kW / 121 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5 ) 1.8 ST, 74Kw / 101 HP
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 i, 65kW / 89 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Se potrivesc perfect! Și se comportă super!!
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....