*58 371   

Rotinger

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 20. 5.

845 Kč s DPH

  

5901436367529

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1281, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 247mm

   

Výška: 25,3mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 8 / 6mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 169115; 4246G6; 4249F5; 95661749; 96012770; E169115;

Náhrady:

   

ATE: 24010801061, 408106

   

BOSH: 0986478464

   

Brembo: 08533410, 08533475 / p>    

Jurid: 561410J

   

Textar: 92055000

   

TRW: DF2581,

   

Delphi: BG2800

   

Zimmermann: 4402035

 

Aplikace:

CITROËN ZX Break (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 68kW / 92 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0 ) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.8 D, 44kW / 60 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 72kW / 98 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 i 16V, 120kW / 163 HP

CITROËN XSARA break (N2) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN ZX (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN ZX break (N2) 1.9 D, 50kW / 68 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0, 90kW / 122 HP

CITROËN ZX (N2 ) 1.9 i, 88kW / 120 HP

C ITROËN ZX Break (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL, VTR, 65kW / 88 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 110kW / 150 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 112Kw / 152 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6, 88kW / 120 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8, 76kW / 103 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

< p> CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN ZX (N2) 1.6, 66Kw / 90 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V, 120kW / 163 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 i 16V, 81Kw / 110 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 DT, 65kW / 88 HP

CITROËN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS, 87kW / 118 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.6 i, 65kW / 88 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA Brea k (N2) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i Aut., 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 109, 80kW / 109 HP

CITROËN ZX (N2) 1.8, 82kW / 111 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0, 122kW / 166 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V, 120kW / 163 HP

CITROËN ZX (N2) 2.0 i, 89kW / 121 HP

CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i, 74Kw / 101 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN ZX (N2) 1.9 D, 47kW / 64 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 90 , 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 XSi, 89kW / 121 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 112Kw / 152 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 99kW / 135 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 306 ( 7B, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 (7B , N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 206 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

< p> PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 106 II (1 ) 1.5 D, 40kW / 55 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0, 97Kw / 132 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 306 Break ( 7E, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D, 42kW / 57 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST, 89kW / 121 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, 112Kw / 152 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, 120kW / 163 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 RC, 130kW / 177 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i, 33kW / 45 HP

Peug OT 206 SW (2E / K) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C ) 1.4 HDi eco 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0, 97Kw / 132 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 16V , 97Kw / 132 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16, 87kW / 118 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 2.0 16V, 97Kw / 132 HP

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.8 16V, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 2.0, 89kW / 121 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5 ) 1.8 ST, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 i, 65kW / 89 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.1, 40kW / 54 HP

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO
Anonymous customer
Rated 03.01.2022
Super

Se potrivesc perfect! Și se comportă super!!

    Napsat recenzi !

    Napsat recenzi

    Napsat recenzi







      nebo  Zrušit

    Nenašli jste odpověď?
    Položit otázku
    Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




    Recent posts

    Kalendář motoristických akcí 2024

    Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
    Read more
    UNIX AMTS 2024

    První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
    Read more
    RACES x FURTBOKEM collab

    Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
    Read more
    Jaguar XE závodní speciál

    Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
    Read more
    Elektrická vodní pumpa

    Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
    Read more
    FIA homologace 8856-2018

    Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
    Read more
    Kombinézy a výstroj posádky

    Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
    Read more
    Silikonové hadice

    Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
    Read more
    Výhody a typy olejových chladičů

    Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
    Read more

    Kategorie Výrobci

    Prohlédnuté produkty

    Loading...