Ojniční ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T 48mm klika

King racing

Nový produkt

1 468 Kč s DPH

Na objednávku do 14-21dnů

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Subaru motory EJ15 (1493ccm) EJ16 (1597ccm) EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T.

Společnost Racing bearings byla založena v roce 1960. V současné době společnost dodává OEM ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
Kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. Také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

Jediným produktem firmy KING bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
Nejnovější série racingových ložisek XP high Peformance nabízí unikátní Pmax Black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. Proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. Ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

Před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

CR4280XP STDX < br />

   

CR4280XP -STD - standard (bez výbrusu )

   

CR4280XP.025 - 0,025

   

CR4280XP0.25 - výbrus 0,25

   

CR4280XP0.5 - výbrus 0,50

   

   

Průměr čepu klikového hřídele 48mm.

   

   
                                                                                                               
   

Rozměr ložiska

   
   

STDX

   
   

STD

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

Výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

Změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

Technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   
   
   

   
   
   
   

Weight: .132kg

                                                                                                                               
Component C4280-PR
Min Crankshaft Diameter 1.889 inch / 47.98mm
Max Crankshaft Diameter 1.890inch / 48.00mm
Min Housing Diameter 2.008 inch / 51.00 mm
Max Housing Diameter 2.008 inch / 51.01 mm
Bearing Length 0.615 inch / 15.62 mm
Max Wall Thickness 0.060 inch / 1.51 mm
   
   

Ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
       
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ205 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v (1996.03 -)
  •    
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1991.09 - 2005.09)
  •    
  • Subaru Impreza GC / GF - motor: Subaru EJ16 1597cc Flat4 SOHC 4v (1993.04 - 1998.12)
  •    
  • Subaru Impreza GC / GF - motor: Subaru EJ18E 1820cc Flat4 SOHC 4v (1993.01 - 1996.12)
  •    
  • Subaru Impreza GE / GH / GR - motor: Subaru EJ20D 1994cc Flat4 DOHC 4v (1989.01 -)
  •    
  • Subaru Impreza WRX GC / GF - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1989.01 - 1998.12)
  •    
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v (1989.01 - 1999.03)
  •    
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v (1996.01 -)
  •    
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ20TT 1994cc Flat4 DOHC 4v Twin Turbo (1993.01 - 2003.12)
  •    
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v (1999.01 -)
  •    
  • Subaru Liberty 4th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo (2003.08 -)
  •    
  • motor: Subaru EJ22T 2212cc Flat4 SOHC 4v Turbo
  •    
  • motor: Subaru EJ15 1493cc Flat4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Subaru EJ22G 2212cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • motor: Subaru EJ22EZ 2212cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Impreza GD / GG - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Impreza GD / GG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Impreza WRX GD / GG - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Liberty 5th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Outback 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v
  •    
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Impreza GD / GG Series II - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Impreza WRX GD / GG Series II - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  •    
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • Subaru Impreza GD / GG Series III - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  •    
   
   
   
   
   

   
   
   

   

   

K ompletný katalog King Racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Příslušenství

    Napsat recenzi

    Napsat recenzi







      nebo  Zrušit

    Do you have a question? Search for an answer.

    Did not find your question?
    Enter new question





    30 dalších produktů v kategorii:

    Ložiska Výrobci

    Recenze

    Recenze 

    Super pásy sedí pekně jsou hezky udělané prostě v topuu.

    Spokojenost 

    Rychlé dodání, na kolech sedí perfektně

    Zoo 

    Dobré široké pásy, neřežou, snadné a rychlé odepnutí. Hezké zpracování.

    V band spona 2"5 

    Velice kvalitní produkt...

    podtlaková hadice 

    perfektní kvalita a pevnost

    záslepka na egr 

    není to sice takovej ten 5mm kus železa ale není to ani rukou vystříhanej...

    E30 

    Tyto svody perfektně sedí do e30, není třeba nic upravovat a poloha turba asi...

    63,4 - 56,1 

    Kroužky jsou menší. Tak že to v ráfku pořádně nedrží. A je tam malý přesah...

    Sklamani 

    Bohužel neudrží ani sériový tlak na clio 1.2 tce. Mám 0.8 baru a propouští

    Nejprodávanější produkty