ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 689
Nový produkt
5901436376507
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2073, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2073, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 262mm
Výška: 44,6mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 21 / 19mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 45251S06000; 45251S5DA10; 45251S5HT10; 45251S6DE10; 45251SCC000; 45251SCC900; 45251SK1A00; 45251SK7000; 45251SK7A00; 45251SK7A00HS; 45251SK7J00; 45251SR0A00; 45251SR0A10; 45251ST3E10; 45251SZY000; 45251TF3E00; 45251TG5H00; GBD90840; SDB000990; SDB100600;
cross- references:
ATE: 24012101051, 421105
BOSH: 0986478174
Brembo: 09550910, 09550911 / p>
Jurid: 561630J
Textar: 92060900
TRW: DF3021,
Delphi: BG2673
Zimmermann: 2803153
Aplikace:
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6) , 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VII Saloon (ES) 1.6, 81Kw / 110 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 VTi (EG9), 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.6 i, 81Kw / 110 HP
HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 ESI (EH6), 92kW / 125 HP
HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9), 92kW / 125 HP
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 92 kW / 125 HP
HONDA JAZZ III (GE) 1.2, 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VIII Saloon (FD, FA) 1.3 Hybrid, 70kW / 95 HP
HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 i Vtec, 92kW / 125 HP
HONDA CIVIC VII Coupe (EM2) 1.6 i, 81Kw / 110 HP
< p> HONDA C Ivica VI Fastback (MA, MB) 1.6 VTi, 118kW / 160 HPHONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
HONDA INSIGHT ( ZE_) 1.3 Hybrid, 65kW / 88 HP
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6), 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1), 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Saloon (EJ , EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (MC3), 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC VI hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1), 92kW / 125 HP
HONDA JAZZ III (GE) 1.4, 74Kw / 101 HP
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9), 55Kw / 75 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1), 83kW / 113 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec, 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP
HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2), 118kW / 160 HP
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8), 110kW / 150 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VII Saloon (ES) 1.3 IMA, 61kW / 83 HP
HONDA CITY Saloon (GM) 1.4 iV TEC, 73kW / 99 HP
HONDA CIVIC VII Saloon ( ES) 1.4 (ES4), 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), 55Kw / 75 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i VTEC, 92kW / 125 HP
HONDA CIVIC VII Saloon (ES) 1.7 ( EU3), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 92kW / 125 HP
HONDA CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i, 88kw / 120 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 i TD (MB7), 63kW / 86 HP
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE9), 110kW / 150 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 5 5kW / 75 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9), 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC (MB7), 74Kw / 101 HP
HONDA JAZZ III (GE) 1.3 HYBRID , 65kW / 88 HP
HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118kW / 160 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1), 93kW / 126 HP
HONDA JAZZ III (GE) 1.4 i, 73kW / 100 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) , 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i, 77Kw / 105 HP
LOTUS ELISE 1.8 16V, 88kW / 120 HP
LOTUS ELISE 111 S, 107kw / 146 HP
MG MG ZS 2.0 TD, 83kW / 113 HP
MG MG ZR 2.0 TD, 74Kw / 100 HP
MG MG ZS Hatchback 180, 130kW / 177 HP
MG MG ZS Hatchback 2.0 TD, 83kW / 113 HP
MG MG ZS Hatchback 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZR 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZR 105, 76kW / 103 HP
MG MG ZS 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZR 2.0 TD, 8 3kw / 113 HP
MG MG ZS 180, 130kW / 177 HP
MG MG ZS 2.0 TD, 74Kw / 101 HP
MG MG ZS Hatchback 2.0 TD , 74Kw / 101 HP
ROVER 400 (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP
ROVER COUPE 1.8 16 V, 107kw / 145 HP
ROVER 200 (RF) 218 K Vi, 107kw / 146 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP
ROVER 200 (RF) 220 SDi, 77Kw / 105 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 414, 55Kw / 75 HP
ROVER 25 (RF) 1.8 16V, 85Kw / 116 HP
ROVER 25 (RF) 1.4 16V, 76kW / 103 HP
ROVER 200 (RF) 214 Si, 76kW / 103 HP
ROVER 200 (RF) 218 Si, 88kW / 120 HP
< p> ROVER 25 (RF) 1.6 16V, 80kW / 109 HPROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP
ROVER 200 (RF) 220 D / SD, 63kW / 86 HP
ROVER 200 (RF) 214 i, 55Kw / 75 HP
ROVER 45 (RT) 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 85Kw / 116 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 220 GTi, 100kW / 136 HP
ROVER 400 (RT) 416 Si, 83kW / 113 HP
ROVER Streetwise 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 1.6, 80kW / 109 HP
ROVER Streetwise 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i, 90kW / 122 HP
ROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP
ROVER 45 (RT) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 420 Si Lux, 100kW / 136 HP
ROVER 45 (RT) 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER 200 (RF) 216 Si, 82kW / 112 HP
ROVER COUPE 1.6 16 V, 82kW / 111 HP
ROVER 400 (RT) 416 Si , 85Kw / 116 HP
ROVER 45 (RT) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP
ROVER 200 Coupe (XW) 220 GSi, 100kW / 136 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i 16V, 82kW / 111 HP
ROVER 25 (RF) 1.8 16V, 107kw / 146 HP
ROVER 45 (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP
ROVER 45 (RT) 1.6, 80kW / 109 HP
ROVER 400 hatchback (RT) 416 Si, 83kW / 113 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER 400 (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP
ROVER 400 (RT) 420 Si Lux, 100kW / 136 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i, 107kw / 146 HP
ROVER Streetwise 2.0 TD, 74Kw / 101 HP
ROVER 400 (RT) 414, 55Kw / 75 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 TD, 65kW / 88 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....