ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 462
Nový produkt
5901436368359
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1470, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1470, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 251mm
Výška: 50,7mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 10 / 9mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 0000060801390; 0000060801753; 0000060801755; 0000060801787; 0000082418684; 0060801753; 0060801755; 0082433853; 0082434070; 164202610001; 46758715; 46831042; 60801753; 60801755; 71738913; 82394417; 82394418; 82433859; 82434070; 82439939; 82440275;
Náhrady:
ATE: 24011001901, 24111002091
BOSH: 0986478238
Brembo: 08312610, 08312614 / p>
Jurid: 561329J
Textar: 92034200
TRW: DF1790,
Delphi: BG2322
Zimmermann: 110220800
Aplikace:
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0, 105kW / 143 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 TS (164.A2H), 109kW / 148 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0, 102Kw / 138 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Twin Spark, 109kW / 148 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 TS (164.H3), 106Kw / 144 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 93kW / 126 HP
FIAT CROMA (154) 2500 TDE, 77Kw / 105 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 115, 85Kw / 115 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD (186AXE1A), 88kW / 120 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 100 16V (186AXA1A), 76kW / 103 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A), 70kW / 95 HP
FIAT BRAVO II (198 ) 2.0 D Multijet, 120kW / 163 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD, 103kW / 140 HP
FIAT CROMA (154) 2500 D, 55Kw / 75 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XE1A), 85Kw / 115 HP
FIAT LINEA (323) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT STILO (192 ) 1.4 16V, 66Kw / 90 HP
FIAT STILO (192) 1.6 16V (192_XB1A), 76kW / 103 HP
FIAT STILO (192) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie Turbo (154.AM), 114kW / 155 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 103kW / 140 HP
FIAT CROMA (154) 2000 CHT, 74Kw / 100 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie Turbo, 111Kw / 151 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.4, 66Kw / 90 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AMB1A), 76kW / 103 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D, 66Kw / 90 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG, 66Kw / 90 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie Turbo (154.AM, 154.LM), 110kW / 150 HP
FIAT CROMA (154) 2500 TD (154.AE), 74Kw / 101 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 76kW / 103 HP
FIAT STILO (192) 1.8 16V (192_XC1A), 98kW / 133 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AM), 83kW / 113 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.8 16V, 98kW / 133 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 110kW / 150 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 105 (186AXB1A), 77Kw / 105 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192AXS1B, 192BXS1B), 66Kw / 90 HP
FIAT CROMA (154) 2500 V6, 119Kw / 162 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD, 93kW / 126 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AM, 154.LM), 85Kw / 116 HP
FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP
FIAT STILO (192) 1.2 16V (192_XA1B ), 59kW / 80 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 110kW / 150 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AXC1A), 76kW / 103 HP
FIAT CROMA (154) 2000 CHT (154.AC), 66Kw / 90 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XF1A), 59kW / 80 HP
FIAT LINEA (323) 1.4 T-Jet, 88kW / 120 HP
FIAT CROMA (154) 2000 16V, 101Kw / 137 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 , 76kW / 103 HP
FIAT STILO (192) 2.4 20V (192_XD1A), 125kW / 170 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT CROMA (154) 2500 TD (154.LL, 154.PL), 85Kw / 115 HP
FIAT STILO (192) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AD), 88kW / 120 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V (186AGB1A), 70kW / 95 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V, 103kW / 140 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 85Kw / 115 HP
FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 110, 81Kw / 110 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
FIAT CROMA (154) 1900 Turbo D id (154.LL, 154.PL), 66Kw / 90 HP
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet, 121kW / 165 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 110kW / 150 HP
FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 85Kw / 116 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 88kW / 120 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 59kW / 80 HP
FIAT CROMA ( 154) 1900 Turbo D id, 69Kw / 94 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 66Kw / 90 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 88kw / 120 HP
FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 110kW / 150 HP
FIAT BRAVO Van (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
< p> FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 85Kw / 115 HPFIAT CROMA (154) 1600, 61kW / 83 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4 Bifuel, 88kw / 120 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V (834AI), 104kW / 141 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXL1A), 103kW / 140 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 ie, 83kW / 113 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC), 148Kw / 201 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4, 88kW / 120 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 ieTurbo (834CV), 110kW / 150 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V (834AA), 108kW / 147 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.8 16V (839BXB1A, 839BXG1A), 96kW / 131 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 16V ( 834FA), 112Kw / 152 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXD1A), 77Kw / 105 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 16V (834FA), 112Kw / 152 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.6 16V (839BXA1A), 76kW / 103 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD, 110kW / 150 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 ie (834AB), 86kW / 117 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXL1A), 103kW / 140 HP
LANCIA THEMA SW (834 ) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.6 16V (839AXA1A), 76kW / 103 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4 16V , 103kW / 140 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.6, 76kW / 103 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.6, 76kW / 103 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo, 110kW / 150 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXH1A), 110kW / 150 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 ie 16V (834AA), 108kW / 147 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXE1A), 99kW / 135 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXC11, 839BXC1A ), 113Kw / 154 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXC11, 839AXC1A), 113Kw / 154 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. (834B), 88kW / 120 HP
LANCIA THEMA (834) 8.32 (834FS), 151Kw / 205 HP
LANCIA THEMA (834) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD), 108kW / 147 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 88kW / 120 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834GC , 834FC), 148Kw / 201 HP
LANCIA DELTA III (844) 2.0 D Multijet, 121kW / 165 HP
LANCIA THEMA (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD, 110kW / 150 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXI1A), 81Kw / 110 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXI1A), 81Kw / 110 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834D), 74Kw / 101 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXE1A), 99kW / 135 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 85Kw / 116 HP
LANCIA THEMA (834) 8.32 ( 834F), 158kW / 215 HP
LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834AE), 85Kw / 115 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834FE, 834LE ), 85Kw / 116 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4, 110kW / 150 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834AM), 77Kw / 105 HP
LANCIA THEMA (834) 2850 V6 ie (834F), 110kW / 150 HP
LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834AM), 77Kw / 105 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. (834BV), 85Kw / 115 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.8 16V (839AXB1A, 839AXG1A), 96kW / 131 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. Turbo (834C), 122kW / 166 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.9 D Multijet, 140kW / 190 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834AE), 85Kw / 115 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXH1A), 110kW / 150 HP
LANCIA DELTA III (844) 2.0 D Multijet, 120kW / 163 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V (834AI), 104kW / 141 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXD1A), 77Kw / 105 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.8, 147kW / 200 HP
LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo D (834D), 74Kw / 101 HP
LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834FE, 834LE), 85Kw / 116 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....