ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*285 143
Nový produkt
RD5002
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverzní sada pro BMW 168mm
Pokud je ve vašem vozidle nainstalován standardní otevřený diferenciál a chcete jej modernizovat na LSD, nemusíte do vyměnit celý. Přestavbovou soupravu RacingDiffs Progressive LSD můžete nainstalovat do vašeho OEM otevřeného diferenciálu.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverzní sada pro BMW 168mm
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Tato souprava RacingDiffs je verzia "NEW & Easy mount", která nevyžaduje montáž jiných komponentů. Sada obsahuje všechny potřebné díly k instalaci.
Tato souprava je vhodná pro většinu BMW ne-M modely jako například.:
- 1 series: E81, E82, E87, E88, F20
- 3: E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30
- 5 series: E28, E34, E39, E60, E61, F10
- 6 series: E63, E64
- 7 series: E23, E32, E38, E65, E66, E67
- X1: E84 (zadní diferenciál)
- X3: E83 (zadní diferenciál)
- X5: E53, E70 (zadní diferenciál)
Výnimky:
1. Z4, X3 má diferenciál 188L typ, ačkoli katalog uvádí 188K.
2. Všechny modely po roce výroby 2008 mají 188LW, ačkoli katalog uvádí 188L.
Důležité upozornění:
-Před instalací přestavbové sady RacingDiffs LSD zkontrolujte vnitřní plochy malých pavoučích převodů. Je důležité, aby nebyly poškozeny z předchozího používání. Musí být hladké, jinak způsobí předčasné opotřebování nového centrálního čepu a případnou poruchu. Pokud nejsou zcela hladké, ujistěte se, že máte povrch ozubených kol opracovaný.
-Všechny modely BMW po roce 2008 mají svařovaný kroužkový převod do nosiče. Instalace jakéhokoli druhu LSD z aftermarketu vyžaduje, aby se kroužkový převod odfrézoval, což zahrnuje i konverzní sadu RacingDiffs Progressive LSD.
2 klíčové body, kterými se souprava RacingDiffs liší od všech ostatních na trhu:
1. Žádné deformace materiálu. Inženýři společnosti RacingDiffs se rozhodli nedělat žádné kompromisy v kvalitě materiálu a vyrobit desky z nástrojové oceli nejvyšší kvality, tepelně zpracované pro možnost dosáhnout nejvyšší odolnosti proti opotřebení. Přidány třecí kotouče mezi plotnami, které jsou vyrobeny ze stejného materiálu jako spojkové desky RacingDiffs LSD. Toto řešení úspěšně zastavilo tvorbu kovových hoblin, což je největší problém levných souprav LSD.
2. Maximální zvýšení výkonu. Hlavním cílem soupravy je dosáhnout progresivity. RacingDiffs použil konstrukci z pokovených jednotek LSD ZF s úhly rampy. Specifická konstrukce "Ramp Angels" umožňuje nízké předpětí, přičemž si stále zachovává schopnost progresivní uzávěrky; v podstatě, ačkoli vozidlo bude mít v pomalých zatáčkách/na ulici pocit jízdy s otevřeným diferenciálem, bude přenášet točivý moment do obou hnacích kol při zatížení (vyšších otáčkách). Proto se přestavbová souprava RacingDiffs LSD kromě pružin s vysokým zatížením spoléhá i na dynamickou uzávěrku z úhlů rampy.
Díky těmto vylepšením je přestavbová sada LSD od společnosti RacingDiffs nejpokročilejší sadou LSD na trhu.
Vzhledem k neustálému zlepšování výrobku se výrobek zobrazený na fotografii může mírně lišit od skutečného výrobku.
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Pokud je ve vašem vozidle...