Dobrý den, je možnost montáže na Fiat Bravo 182 1.6? Děkuji.
ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
*58 944
Nový produkt
5901436380061
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series 2938, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series 2938, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 284mm
Výška: 43,4mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 22 / 20,2mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 0000060811878; 0000060812164; 0000060813038; 0046455892; 0060806135; 0060810404; 0060812422; 0082433918; 0082440356; 0082451746; 46403088; 46403959; 46445004; 46445892; 46448168; 46455804; 46455892; 46758714; 60806135; 60810404; 60812164; 60812422; 60813038 ; 71739569; 71769483; 82433918; 82440356; 82450657; 82451746;
Náhrady:
ATE: 24012201471,
BOSH: 0986478810
Brembo: 09493910, 09493914 / p>
Jurid: 561387J
Textar: 92053500
TRW: DF2566,
Delphi: BG2407
Zimmermann: 1102209
Aplikace:
ALFA ROMEO 155 (167) 2.5 TD (167.A1A) , 92kW / 125 HP
ALFA ROMEO 155 (167) 2.5 V6 (167.A1C, 167.A1E), 120kW / 163 HP
ALFA ROMEO 155 (167) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E), 137Kw / 186 HP
ALFA ROMEO 155 (167) 2.0 16V Turbo Q4, 140kW / 190 HP
FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.4, 57kW / 77 HP
FIAT QUBO (225) 1.3 D Multijet, 70kW / 95 HP
FIAT DOBLO (119) 1.3 D Multijet, 62kW / 84 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT MAREA (185) 2.0 155 20V, 113Kw / 154 HP
FIAT COUPE (FA / 175) 2.0 16V Turbo, 140kW / 190 HP
FIAT 500 1.4 Abarth, 139Kw / 190 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 2.4 JTD 130, 96kW / 130 HP
FIAT BRAVO Van (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.6 16V (223ZXD1A), 76kW / 103 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT BRAVO I (182) 2.0 HG T 20V (182AQ), 113Kw / 154 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 59kW / 80 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 D Multijet, 55Kw / 75 HP
FIAT CROMA (154) 2500 V6, 119Kw / 162 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 JTD 16V Multijet, 62kW / 84 HP
FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD (223AXE1A), 74Kw / 100 HP
FIAT IDEA 1.3 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT LINEA (323) 1.4 T-Jet, 88kW / 120 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192AXS1B, 192BXS1B), 66Kw / 90 HP
FIAT BRAVO I (182) 2.0 HGT 20V (182.AD), 108kW / 147 HP
FIAT 500 C 1.4, 99kW / 135 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT IDEA 1.9 JTD, 74Kw / 101 HP
FIAT 500 1.4 Abarth, 132kW / 180 HP
FIAT IDEA 1.6 D Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT LINEA (323) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT MAREA (185) 2.0 150 20V, 110kW / 150 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
FIAT MAREA (185) 2.4 JTD 130, 96kW / 130 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XE1A), 85Kw / 115 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.6 Natural Power, 76kW / 103 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 2.0 155 20V, 113Kw / 154 HP
< p> FIAT STILO (192) 1.8 16V (192_XC1A), 98kW / 133 HPFIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 85Kw / 115 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AM, 154.LM), 85Kw / 116 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.8 16V, 98kW / 133 HP
FIAT DOBLO (119) 1.9 D Multijet , 88kW / 120 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 2.0 150 20V, 108kW / 147 HP
FIAT LINEA (323) 1.9 16V, 94kW / 128 HP
< p> FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 88kW / 120 HPFIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 110kW / 150 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 66Kw / 90 HP
FIAT DOBLO (119) 1.2 (223AXA1A), 48kW / 65 HP
FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP
FIAT DOBLO (119) 1.9 D (223AXB1A), 46kW / 63 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT 500 1.4 Abarth, 118kW / 160 HP
FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XF1A), 59kW / 80 HP
FIAT DOBLO (119) 1.3 JTD 16V, 51kW / 70 HP
FIAT 500 C 1.4 Abarth, 103kW / 140 HP
FIAT DOBLO (119) 1.4, 57kW / 77 HP
FIAT 500 1.4 Abarth, 99kW / 135 HP
FIAT DOBLO (119) 1.6 16V (223AXD1A), 76kW / 103 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie Turbo (154.AM, 154.LM), 110kW / 150 HP
FIAT FIORINO Box bodů / Estate (225) 1.3 D Multijet, 70kW / 95 HP
FIAT 500 C 1.4 Abarth, 118kW / 160 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD, 77Kw / 105 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD Multijet, 88kW / 120 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 2.4 TD 125, 91kW / 125 HP
FIAT DOBLO (119 ) 1.9 JTD, 77Kw / 105 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
FIAT LINEA (323) 1.6, 80kW / 109 HP
FIAT DOBLO (119) 1.6 Natural Power, 76kW / 103 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 JTD 16V, 51kW / 70 HP
FIAT STILO Multi Wagon ( 192) 1.9 D, 66Kw / 90 HP
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD (223ZXE1A), 74Kw / 100 HP
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 85Kw / 116 HP
FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 76kW / 103 HP
FIAT MAREA (185) 2.4 TD 125, 91kW / 125 HP
FIAT IDEA 1.3 D Multijet, 70kW / 95 HP
FIAT MAREA (185) 2.0 150 20V, 1 08Kw / 147 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 2.0 150 20V, 110kW / 150 HP
LANCIA MUSA (350) 1.3 D Multijet, 66Kw / 90 HP
< p> LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC), 148Kw / 201 HPLANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP
LANCIA THEMA SW (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP
LANCIA MUSA (350) 1.6 D Multijet , 88kW / 120 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.8 16V (839BXB1A, 839BXG1A), 96kW / 131 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.8 16V (839AXB1A, 839AXG1A), 96kw / 131 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXC11, 839AXC1A), 113Kw / 154 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXH1A), 110kW / 150 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXL1A), 103kw / 140 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXL1A), 103kw / 140 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXD1A), 77Kw / 105 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXD1A), 77Kw / 105 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXI1A), 81Kw / 110 HP
< p> LANCIA MUSA (350) 1.3 D Multijet, 70kW / 95 HPLANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834GC, 834FC), 148Kw / 201 HP
LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 HF Integrale (831AB.024S, 831AB.028), 130kW / 177 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXC11, 839BXC1A), 113Kw / 154 HP
< p> LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 85Kw / 116 HPLANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXE1A), 99kW / 135 HP
LANCIA LYBRA (839AX ) 2.4 JTD, 110kW / 150 HP
LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 HF Integrale (831AB.019), 122kW / 166 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet , 88kW / 1 20 HP
LANCIA DELTA II (836) 2.0 16V Turbo (836AB), 137Kw / 186 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4 Bifuel, 88kW / 120 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 ie Turbo (834C), 122kW / 166 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXE1A), 99kW / 135 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA THEMA (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXH1A), 110kW / 150 HP
LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXI1A), 81Kw / 110 HP
LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD, 110kW / 150 HP
LANCIA MUSA (350) 1.9 D Multijet, 74Kw / 101 HP
LANCIA DELTA II (836) 2.0 16V Turbo (836AS), 142kW / 193 HP
LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026), 144kW / 196 HP
LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 HF Integrale (831AB.024), 133Kw / 181 HP
LANCIA DELTA III (844) 1.4, 88kW / 120 HP
LANCIA THEMA SW (834 ) 2000 ie 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA MUSA (350) 1.6 D Multijet, 85Kw / 116 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.9 TD (836AM, 836AN) , 66Kw / 90 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
A féktárcsák kidolgozottsága precíz a tárcsáknak bejáratásra van szüksége kb 150 km . Az első benyomásaim pozitívak határozott nyomáspont jól szabályozható fékhatás az első benyomásaim pozitívak.
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....