ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 367
Nový produkt
5901436367482
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 257,5mm
Výška: 41mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 12 / 10,2mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 0000060802029; 0046554302; 0060808872; 46554302; 46820655; 60808872; 71738373; 71770935; 71772241; 7545556; 7645055; 7645556; 7663466; 92498609;
Náhrady:
ATE: 24011201271, 412127
BOSH: 0986478343
Brembo: 08508610, 08508614 / p>
Jurid: 561469J
Textar: 92041500
TRW: DF1747,
Delphi: BG2411
Zimmermann: 2302357
Aplikace:
ALFA ROMEO 145 (930) 1.4 ie, 66Kw / 90 HP
ALFA ROMEO 146 (930) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
ALFA ROMEO 155 (167) 1.9 TD (167.A3), 66Kw / 90 HP
< p> ALFA ROMEO 146 (930) 1.4 ie, 66Kw / 90 HPALFA ROMEO 145 (930) 1.7 ie 16V, 95kW / 129 HP
ALFA ROMEO 146 (930) 1.6 ie, 76kW / 103 HP
ALFA ROMEO 145 (930) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP
ALFA ROMEO 145 (930) 1.6 ie, 76kW / 103 HP
FIAT PUNTO (176) 1.7 TD, 51kW / 69 HP
FIAT TEMPRA SW (159) 1.8 i.e. (159.BY), 74Kw / 101 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.8 i.e. (159.AV), 76kW / 103 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.8 i.e. (159.AN), 77Kw / 105 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.6 i.e. (159.AJ), 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160) 1.9 TD (160.AW), 59kW / 80 HP
FIAT PUNTO (176) 1.2 16V, 63kW / 86 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.9 TD (159.CU, 159.AU, 159.AI, 159.BI), 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160 ) 1.8 ie, 81Kw / 110 HP
FIAT BRAVA (182) 1.2 16V 80, 59kW / 80 HP
FIAT TEMPRA SW (159) 1.6 i.e. (159.AE), 57kW / 78 HP
FIAT MAREA Weekend (185) 1.9 TD 75, 55Kw / 75 HP
FIAT TEMPRA S.W. (159) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX), 51kW / 69 HP
FIAT PUNTO Van (176L) 1.7 TD, 52kW / 71 HP
FIAT PUNTO (188) 1.2 16V 80 ( 188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639 ...), 59kW / 80 HP
FIAT MAREA (185) 1.6 100 16V Bipower, 76kW / 103 HP
FIAT PUNTO (176) 75 1.2, 54kW / 73 HP
FIAT TEMPRA SW (159) 1.6, 63kW / 86 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT), 55Kw / 75 HP
FIAT PUNTO (176) 60 1.2, 44kW / 60 HP
FIAT TIPO (160) 1.4 ie, 57kW / 78 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.8 ie (159.BY), 74Kw / 101 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX), 51kW / 69 HP
FIAT BRAVA (182) 1.4 12 V (182.BA), 59kW / 80 HP
FIAT BRAVA (182 ) 1.9 D, 48kW / 65 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.4 (182.AA), 59kW / 80 HP
FIAT MAREA (185) 1.6 100 16V, 76kW / 103 HP
FIAT TIPO (160) 1.8 ie, 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160) 1.6 (160.AE), 61kW / 83 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.6, 63kW / 86 HP
FIAT TIPO (160) 1.7 D (160.AG), 43kW / 58 HP
FIAT TIPO (160) 1.1 ( 160.AA), 41kW / 56 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.6 16V (182.AH), 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160) 1.8 ie, 71kW / 97 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.9 TD 75 S (182.AF), 55Kw / 75 HP
FIAT TIPO (160) 1.6 ie (160.A1, 160.EC, 160.EB), 55Kw / 75 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.6 i.e. (159.AE), 57kW / 78 HP
FIAT PUNTO (176) 1.7 TD, 52kW / 71 HP
FIAT PUNTO (176) 1.6, 65kW / 88 HP
FIAT MAREA (185) 1.6, 76kW / 103 HP
FIAT TEMPRA SW (159) 1.9 TD (159.AQ), 59kW / 80 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.4 (182.AG), 55Kw / 75 HP
FIAT BRAVO I ( 182) 1.2 16V 80, 60kW / 82 HP
FIAT TIPO (160) 1.6 ie (160.AF), 57kW / 78 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.2 16V 80, 59kW / 80 HP
FIAT TEMPRA S.W. (159) 1.6 i.e. (159.AJ), 66Kw / 90 HP
FIAT PUNTO (176) 60 1.2, 43kW / 58 HP
FIAT MAREA (185) 1.4 80 12V, 59kW / 80 HP
FIAT PUNTO Convertible (176c) 90 1.6, 65kW / 88 HP
FIAT PUNTO Van (188AX) 1.9 D 60, 44kW / 60 HP
FIAT TIPO ( 160) 1.4 (160.AC), 52kW / 71 HP
FIAT TEMPRA SW (159) 1.8 i.e. (159.AZ), 66Kw / 90 HP
FIAT TEMPRA S.W. (159) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT), 55Kw / 75 HP
FIAT MAREA (185) 1.6 16V, 75kW / 102 HP
FIAT TIPO (160) 1.6 ie, 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160) 1.4 ie (160.AP, 160.AD, 160.EA), 51kW / 70 HP
FIAT BRAVA (182) 1.2 16V 80, 60kW / 82 HP
FIAT BRAVA (182) 1.4 (182.BG), 55Kw / 75 HP
FIAT PUNTO Convertible (176c) 85 16V 1.2, 63kW / 86 HP
FIAT PUNTO (176) 1.7 D, 42kW / 57 HP
FIAT PUNTO (188) 1.9 DS 60 (188.031, .051, .231, .251), 44kW / 60 HP
FIAT PUNTO (176) 55 1.1, 40kW / 54 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.9 D, 48kW / 65 HP
FIAT BRAVO I (182) 1.6 16V (182.AB), 76kW / 103 HP
FIAT PUNTO (176) 1.7 TD, 46kW / 63 HP
FIAT UNO (146A / E) 70 S 1.4, 52kW / 71 HP
FIAT TIPO (160) 1.8 ie (160.AY), 77Kw / 105 HP
FIAT MAREA (185) 1.9 TD 75, 55Kw / 75 HP
FIAT PUNTO Van (176L) 1.7 D, 42kW / 57 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.8 ie (159.AZ), 66Kw / 90 HP
FIAT TIPO (160) 1.9 TD (160., 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR), 66Kw / 90 HP
FIAT TEMPRA (159) 1.9 TD (159.AQ), 59kW / 80 HP
FIAT BRAVA (182) 1.6 16V (182.BH), 66Kw / 90 HP
FIAT BRAVA (182) 1.9 TD 75 S (182.BF), 55Kw / 75 HP
FIAT BRAVA (182) 1.6 16V (182.BB), 76kW / 103 HP
FIAT MAREA (185) 1.2 16V, 60kW / 82 HP
FIAT TIPO (160) 1.8 ie (160.AM), 74Kw / 101 HP
FIAT TEMPRA S.W. (159) 1.9 TD (159.AI, 159.BI, 159.CU, 159.AU), 66Kw / 90 HP
LANCIA Y (840A) 1.2 16V (840AD), 63kW / 86 HP
LANCIA Y (840A) 1.2 16V (840AG1A), 59kW / 80 HP
LANCIA Y (840A) 1.4 12V (840AC), 55Kw / 75 HP
LANCIA Y10 (156) 1.1 Avenue (156AG), 40kW / 54 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.6 ie (836AP), 66Kw / 90 HP
LANCIA Y10 (156) 1.1 Avenue All-wheel Drive (156AG), 40kW / 54 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.8 i.e. (835AC, 835BC), 80kW / 109 HP
LANCIA Y (840A) 1.1 (840A), 40kW / 54 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.8 i.e. (836AE), 76kW / 103 HP
LANCIA Y (840A) 1.4 12V (840AB), 59kW / 80 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.6 LE (835EB) CAT, 66Kw / 90 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.6 ie 16V (836AO), 76kW / 103 HP
LANCIA Y (840A) 1.2 (840A, 840AF1A), 44kW / 60 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.9 TDS (835EE, 835EF ), 66Kw / 90 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.8, 66Kw / 90 HP
LANCIA YPSILON (843) 1.4 LPG, 57kW / 78 HP
LANCIA YPSILON (843) 1.2, 44kW / 60 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.9 TD (836AM, 836AN), 66Kw / 90 HP
LANCIA YPSILON (843) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.8 ie (835BD, 835AD), 77Kw / 105 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.6 i.e. (835AN), 55Kw / 75 HP
LANCIA DEDRA SW (835) 1.6 (835EB), 66Kw / 90 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.6 i.e. (835AA), 66Kw / 90 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.8 i.e. (836AG, 836AL), 66Kw / 90 HP
LANCIA DELTA II (836) 1.6 i.e. (836AD), 55Kw / 75 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.6 i.e. (835AB), 57kW / 78 HP
LANCIA DEDRA (835) 1.8 i.e. (835AT), 66Kw / 90 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....