ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 242
Nový produkt
684 Kč s DPH1
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
5901436353409
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 238,8mm
Výška: 38,5mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9,9 / 8mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 811615301; 811615301B; 823615301;
Náhrady:
ATE: 24011001511, 24031001511
BOSH: 0986478010
Brembo: 08263130, 08263134 / p>
Jurid: 561087J
Textar: 92009300
TRW: DF1518,
Delphi: BG117
Zimmermann: 6001050
Aplikace:
AUDI 100 (C1) 1.8, 63kW / 85 HP
AUDI 100 (C1) 1.6, 63kW / 85 HP
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3, 44kW / 60 HP
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3, 40kW / 55 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.3, 40kW / 55 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.5, 63kW / 85 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.3, 44kW / 60 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6, 55Kw / 75 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6, 63kW / 85 HP
AUDI 80 (80, 82, B1) 1.5, 55Kw / 75 HP
AUDI 100 (C1) 1.8, 74Kw / 100 HP
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i, 44kW / 60 HP
SEAT CORDOBA (6K2) 1.4, 44kW / 60 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V, 74Kw / 101 HP
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i, 44kW / 60 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 55Kw / 75 HP
SEAT CORDOBA (6K2) 1.0, 37kW / 50 HP
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4, 44kW / 60 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i, 37kW / 50 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4, 40kW / 54 HP
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 , 44kW / 60 HP
SEAT IBI ZA II (6K1) 1.3 i, 40kW / 54 HP
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i, 37kW / 50 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i, 44kW / 60 HP
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0, 33kW / 45 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP
VW PASSAT (32B) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP
VW POLO Box (6NF) 1.9 D, 47kW / 64 HP
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3, 40kW / 55 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI, 42kW / 57 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 64 1.9 SDI, 47kW / 64 HP
VW SCIROCCO (53B) 1.3, 44kW / 60 HP
< p> VW PASSAT (32) 1.5 D, 37kW / 50 HPVW PASSAT (32B) 1.3, 40kW / 55 HP
VW POLO (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8, 66Kw / 90 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3 CAT, 55Kw / 75 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP
VW DERBY (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.8, 66Kw / 90 HP
< p> VW JETTA I (16) 1.1, 37kW / 50 HPVW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 , 55Kw / 75 HP
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 50kW / 68 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6, 55Kw / 75 HP
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6, 55Kw / 75 HP
VW PASSAT Variant ( 3A5, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 47kW / 64 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP
VW SANTANA (32B) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO Box (6NF) 1.4, 44kW / 60 HP
VW JETTA II ( 19E, 1G2, 165) 1.6 TD, 44kW / 60 HP
VW PASSAT Variant (33) 1.3, 40kW / 55 HP
VW DERBY (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP
VW POLO Box (86CF) 1.3, 40kW / 54 HP
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP
VW GOLF I (17) 1.6 TD, 51kW / 70 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.6, 55Kw / 75 HP
VW DERBY (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro, 118kW / 160 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 57 1.7 SDI, 42kW / 57 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP
VW JETTA I (16) 1.6 D, 40kW / 54 HP
VW POLO Variant (6KV5) 1.4, 40kW / 54 HP
VW PASSAT (32) 1.3, 40kW / 55 HP
VW POLO varianta (6KV5) 1.4, 44kW / 60 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 57kW / 78 HP
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro, 118kW / 160 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4, 44kW / 60 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 CAT, 33kW / 45 HP
< p> VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HPVW GOLF II (19E, 1G1) 1.0, 33kW / 45 HP
VW PASSAT (32) 1.3, 44kW / 60 HP
VW SCIROCCO (53B) 1.6, 63kW / 85 HP
VW GOLF I (17) 1.3, 44kW / 60 HP
VW JETTA I (16) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP
VW PASSAT Variant (33) 1.3, 40kW / 55 HP
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro, 118kW / 160 HP
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D, 40kW / 54 HP
VW POLO Variant ( 6KV5) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP
VW POLO (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP
VW PASSAT Variant (33) 1.5 D, 37kW / 50 HP
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP
VW GOLF I (17) 1.5 D, 37kW / 50 HP
VW SCIROCCO (53) 1.1, 37kw / 50 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 110 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP
VW POLO Box (6NF) 1.9 SDI, 47kW / 64 HP
VW GOLF I (17) 1.1, 37kW / 50 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 54 1.4 , 40kW / 54 HP
VW PASSAT Variant (32B) 2.2 Syncro, 88kW / 120 HP
VW DERBY (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP
< p> VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro, 66Kw / 90 HPVW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 68 1.9 SDI, 50kW / 68 HP
VW JETTA I (16) 1.6, 63kW / 85 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP
VW PASSAT (32) 1.3, 40kW / 55 HP
VW JETTA I (16) 1.5 D, 37kW / 50 HP
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.9 TDI, 66kw / 90 HP
VW DERBY (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP
VW PASSAT (32) 1.3, 44kW / 60 HP
VW POLO (86C, 80) 1.0 CAT, 33kW / 45 HP
VW SCIROCCO (53) 1.3, 44kW / 60 HP
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3, 40kW / 55 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP
VW GOLF I (17) 1.6 D, 40kW / 54 HP
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D, 40kW / 54 HP
VW POLO (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP
VW SANTANA (32B) 1.6 D, 40kW / 54 HP
VW POLO (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP
VW POLO Box (86CF) 1.4 D, 35kW / 48 HP
VW PASSAT Variant (33) 1.3, 44kW / 60 HP
VW PASSAT Variant (32B) 2.0 Syncro, 85Kw / 116 HP
VW POLO Box (86CF) 1.0, 33kW / 45 HP
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 CAT, 55Kw / 75 HP
VW GOLF II ( 19E, 1G1) 1.0, 37kW / 50 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....