Doručení zdarma Omezovač otáček Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control | race-shop.cz Zobrazit větší

*1138

Bee-R

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control. Nejnovější typ omezovače otáček od Japonského specialisty Bee-R. Zabraňuje poškození motoru při použití sériového omezovače otáček.

Nový produkt

3 585 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control. Nejnovější typ omezovače otáček od Japonského specialisty Bee-R. Zabraňuje poškození motoru při použití sériového omezovače otáček.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

  

Bee-R Rev Limiter - omezovač otáček s funkcí launch control. Nejnovější typ omezovače otáček od Japonského specialisty Bee-R. Zabraňuje poškození motoru při použití sériového omezovače otáček.

Původní omezovače otáček při dosažení stanovené hranice odpojí přívod paliva do válců (fuel cut), a tím může dojít k poškození z důvodu příliš chudé směsi. Citlivé jsou na to zejména upravené atmosférické motory, a všechny motory s turbem.

   

Bee-R omezovač při dosažení maximálních otáček odpojuje zapalování, takže nemůže dojít k ochuzení směsi jako při klasickém omezovači. Tento způsob je často využíván zejména v motorsportu (automobily WRC, F1).

   

Bee-R omezovač je plně nastavitelný v krocích po 500ot / min od 2500 až do 10 000 ot / min. Umožňuje nastavení 2 úrovní omezení otáček.

   

   

REV 1 : hodnota se volí červeným potenciometrem. Nastavuje se hlavní omezovač otáček, čili klasické omezení maximálních otáček při jízdě (záleží na typu motoru, například se nastaví na 7000ot / min). Čili motor za žádných okolností tuto hranici otáček nepřekročí.

   


REV 2 : hodnota se volí bílým potenciometrem. Nastavuje se tzv. nízký omezovač. Tento omezovač se aktivuje zatažením ruční brzdy nebo jiným spínačem, a lze jej použít jako launch control.

   

Nastaví se na hodnotu při které motor umožňuje nejrychlejší start z místa (většinou se nastavuje v oblasti vrcholu točivého momentu). Například se nastaví na 4000ot.

   

Znamená to, že po zatažení ruční brzdy a stlačení plynového pedálu na podlahu otáčky budou kolem hodnoty 4000ot / min (viz video níže). Umožňuje to rychlejší start automobilu, a přenesení plného výkonu motoru (při turbo motorech dochází k nárůstu tlaku, což běžně při vytočení motoru na neutrál není možné).

   

GAIN : žlutým potenciometrem GAIN se nastavuje čas, po němž se znovu cívky po odpojení připojí. Při dosažení max. hranice otáček ať už při REV 1 nebo REV 2 se odpojí zapalování, čím déle bude motor bez jiskry tím více benzínu se ve válcích nahromadí a po opětovném připojení bude zanícené. Ovládá se tím zejména tzv. střelba z výfuku a plamen (více benzínu ve válci = větší plamen) - viz video níže.

   

Vhodné pro 4 a 6 válcové motory. Viz níže. Není vhodný pro motory V8.

   

   

Před objednáním prosím zvolte typ omezovače na základě typu motoru:

   

   

Type B je vhodný pro následující typy motorů:

   

NISSAN: CA18, SR18, CG13 / 10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20 / 25/30, VG30, all turbo and N / A.

   

SUBARU: EJ20, All engines

   

MITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,

   

MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N / A, 13BT

   

TOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE

   

   

Type H:

   

Všechny motory honda kromě Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

   

   

Pozor! při nesprávném používání může dojít k poškození motoru! Doporučujeme montovat pouze v odborných servisech! Při používání se může poškodit katalyzátor.

   

   

Ukázky funkce a doprovodných efektů Bee R řev limiteru:

   

   

   

   

   

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.

Zdravím, je vhodný tento Rev limiter s funkciou launch controll na VW Golf 4 1.8 turbo benzín ?

  Maťo, 
13.05.2019, 
3 Odpovědi

Na Európske automobily odporúčame použiť obmedzovač otáčok Omex.

  Admin, 
14.05.2019

Zdravím, a ruské automobily? Konkrétně lada 2107, 1.7 62kw.

  TenDelta, 
15.12.2021

Případně, kdybyste to nevěděli, jelikož to nikdo nezkusil, šlo by bee*r objednat a v případě nekompatibility reklamovat? V obecném zájmu, vědělo by se, jak to je. Na internetu jsem nic nenašel.

  TenDelta, 
15.12.2021

Zdravím, chcel by som sa spýtať či je to aj na civic type R 2019. Áno viem čítať popis ale za opýtanie hádam nič nedám. Vopred ďakujem :)

  Martin, 
21.05.2019, 
1 Odpověď

Skúsenosť s modelmi 2019 ešte nemáme, takže kompatibilitu Vám bohužiaľ nepotvrdíme.

  Admin, 
05.06.2019

Zdravím. Po nainstalování do Impreze gt, 155kW mi zlobí volnoběh. Omezuje mi to otáčky na 1500 ať nastavím hodnotu jakou chci, překoná to tyto otáčky pouze někdy a s velkým odporem. Zelený kabel mám zapojeny na ignition control s diodami, červený na zapalovač, černý na kastli, bílý na ruční brzdu a žlutý na signál RPM. Zapojeno, jak by mělo být. Nemusíte kde spočívá problém? Díky, F

  Pešek, 
06.06.2019, 
1 Odpověď

Kontaktujte nás prosím emailom, aby sme to mohli riešiť.

  Admin, 
14.06.2019

Dobrý den chtel bych se zeptat na opel astra G 1.8 benzin co je lepši?

  Jirka, 
18.08.2019, 
1 Odpověď

Pre Váš typ vozidla odporúčame systém OMEX.

  Admin, 
26.08.2019

hello. will this work on e46 330i (M54B30 engine) ?

  bogdan, 
05.06.2020, 
2 Odpovědi

You can use OMEX.

  Admin, 
05.06.2020

Type B je vhodný pre nasledujúce typy motorov: NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.SUBARU: EJ20, All enginesMITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BTTOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTEType H: Všetky motory honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

  Oliver, 
09.07.2020

Zdravím. Bude Typ H fungovať aj na D14A3? Ďakujem.

  Patrik, 
05.07.2020, 
1 Odpověď

Typ H je vhodný pre všetky motory Honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

  Oliver, 
10.07.2020

Zdravím. Je to možné namontovať do vw golf 2 1.8i ? Ďakujem za odpoveď!

  MateMk2, 
13.09.2020, 
1 Odpověď

Dobrý den jaky typ omezovače by jste mi doporučili na octavia 2 1.4 TSI? Každá cívka je zvlášť... Děkuji za odpověď

  Marek, 
17.09.2020, 
1 Odpověď




Recent posts

 Připoutejte se!

Bezpečnostní pásy co zlepšují bezpečnost a vizuál interiéru pro hobby a street použití.
Read more
Jaký dárek vybrat pro tuningového nadšence?

Tipy na dárky pod stromeček!
Read more
Races Garáž: BMW E63 M6

Pro-drift BMW E63 M6 na sezónu 2023
Read more
Autosalón Nitra 2022

I my jsme byli součástí 27. ročníku Autosalonu Autoshow Nitra 2022.
Read more
Plexiclick® - „neviditelné“ držáky značky

Made in GERMANY
Read more
Mazda RX-7 FD RACE spec.

Turbo Wankel
Read more
VHT (Very High Temperature)

Vybarvi se !
Read more
Vstup do světa tuningů

Jak snadno začít upravovat svůj vůz bez nutnosti velkých investic
Read more
ŠKODA FABIA RS RALLY 2

Nástupce úspěšného rally speciálu
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...