*58 837   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2570, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku: 10+ Ks

1 451 Kč s DPH

  

5901436379065

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 255mm

   

Výška: 43mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 20,1 / 18mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Ventilovaný

    

OEM: 435120D030; 435120D050; 4351217120; 4351217130; 4351217131; 4351252030; 4351252040; 4351252090;

Náhrady:

   

ATE: 24012001751, 24032001751

   

BOSH: 0986479012

   

Brembo: 09854510, / p>    

Jurid: 562409J ​​

   

Textar: 92115600

   

TRW: DF4163,

   

Delphi: BG3520

   

Zimmermann: 590258000

 

Aplikace:

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.3 (NCP22), 63kW / 86 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.4 D-4D, 55Kw / 75 HP

Toyota MR2 III (ZZW3_) 1.8 16V VT-i (ZZW30 ), 103kW / 140 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V, 50kW / 68 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.5 TS, 77Kw / 105 HP

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.4 D-4D (NLP22), 55Kw / 75 HP

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.3 (NCP22), 62kW / 84 HP

TOYOTA Vios (SCP4_, NCP4_, AXP4_) 1.5, 68kW / 92 HP

TOYOTA ECHO Hatchback (NCP13_, NCP12_) 1.5 VVTi, 78kW / 106 HP

TOYOTA bB i (NCP3_) 1.5, 80kW / 109 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.5 VVT-i TS, 110kW / 150 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.3, 64kW / 87 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.5 VVT-i TS, 78kW / 106 HP

TOYOTA YARIS ( SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V, 48kW / 65 HP

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.5 (NCP21), 78k w / 106 HP

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.3 16V, 63kW / 86 HP

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.5 (NCP21), 77Kw / 105 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Demoliční derby

Celebrity v přímém souboji na závodní trati? To musíš vidět!
Read more
Downpipe a náhrada DPF

Jaké výhody má instalace downpipe a odstranění DPF nebo katalyzátoru?
Read more
Race-shop v Itálii

Sluncem zalité Gatteo Mare v Itálii.
Read more
Karbonové sání EVENTURI

Instalace karbonového sání EVENTURI do BMW F90 M5 COMPETITION LCI.
Read more
INSTALACE SPORTOVNÍHO VOLANTU

Jak nainstalovat sportovní volant? Co všechno je potřeba a jaké jsou výhody? Více v blogu..
Read more
MEET & GREET RACE-SHOP

TO CO BYLO?!
Read more
 Kalendář motorsportovních akcí 2023

Automobilové a jiné adrenalinem nabité akce roku 2023 na kterých nesmíte chybět.
Read more
PROJEKT IZUMI #7

VYHRAJ DRIFT AUTO
Read more
Ako to vyzerá za bránami predajne? Backstage z RACESHOPu.

DJ Lucky Boy odhalil ako to u nás funguje a dostal sa s kamerou tam, kam ešte nikto iný. 
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...