*329 604

Wisefab

WISEFAB rear track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon a podélný náklon. Sada Wisefab by vrátila RC, bumpsteer, anti-squat a křivku odklonu do normálního rozsahu, čímž by zajistila lepší tuhost odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Nový produkt

113 950 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

WISEFAB rear track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

WISEFAB rear track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon a podélný náklon. Sada Wisefab by vrátila RC, bumpsteer, anti-squat a křivku odklonu do normálního rozsahu, čímž by zajistila lepší tuhost odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

WISEFAB rear track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

WISEFAB rear track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

WFE81   

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon a podélný náklon. Sada Wisefab by vrátila RC, bumpsteer, anti-squat a křivku odklonu do normálního rozsahu, čímž by zajistila lepší tuhost odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Vlastnosti produktu:

  • Na míru Subaru Impreza WRX and WRX STI (1992 - 2013)
  • Opravený roll center
  • Upravená křivka odklonu
  • Opravený anti-Squat
  • Úspora hmotnosti oproti komponentům OEM
  • Vysokopevnostní ocelová konstrukce

Snížení celkové hmotnosti přední a zadní části o 15 kg oproti původním komponentům při zachování požadované pevnosti a tuhosti.

CNC klouby z hliníkového polotovaru 7075-T6 a s optimalizovaná konstrukce a všechny dvojité smykové spoje zajišťují nízkou hmotnost a vysokou pevnost. Všechny zadní články a ramena jsou vyrobeny z vysokopevnostní oceli.

Místo pryžových pouzder se používají CrMo tyčové čepy a kulové čepy

Nastavení odklonu a nárazového zatáčení.

Nastavení zadního sklonu je zabudováno ve vzpěře a na trati se velmi snadno používá.

Také možnost nastavení nárazového řízení ve svislé poloze

Lze použít standardní 17" nebo větší kolo. Pokud jsou použita standardní kola, nejsou nutné žádné úpravy pro karoserie. Pokud jsou kola širší než vnější, je třeba provést některé úpravy karoserie, abyste měli dostatečnou vůli pro zdvihy kol.

Brzdy lze použít z EVO 7, 8 9 nebo 10. Existují 2 možnosti upevnění třmenů pro vzadu.

Homokinetické klouby EVO jsou známé jako velmi dobré pro zvládnutí velkého výkonu, ale pro v každém případě, pokud výkon a přilnavost překročí své limity, pak mají vzpěry prostor pro větší homokinetický kloub, pokud je to potřeba.

Nastavitelný poměr pohybu protiproudové tyče (swaybaru). Existují 3 možnosti pro uchycení protiprokluzového článku. Změna poměru pohybu protiprokluzové tyče je rychlý a snadný způsob, jak vyladit nedotáčivost/ přetáčivost vašeho vozu.

Ostatní součásti, balení a odbavení.

Tato sada předpokládá použití vinutých pružin

Minimální velikost ráfku je 17"

Lze použít originální snímač otáček kol

Parametry

typLock kit

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




ZnačkaModelModifikace
MitsubishiLancer IX (CS) (2003 - 2008)
MitsubishiLancer VII (CKA/CMA) (1995 - 2000)
MitsubishiLancer VIII (CK/CM) (1995 - 2002)

Recent posts

 Čištění a impregnace sportovních filtrů

Jak zajistit čistotu a trvanlivost sportovních filtrů?
Read more
Úprava motoru M52B28

Jak zvýšit výkon a spolehlivost jednoho z nejpopulárnějších BMW motorů?
Read more
Kalendář motorsportovních akcí 2025

Připravili jsme si pro Vás seznam motorsportovních akcí pro rok 2025.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli jsme to na vyšší úroveň!
Read more
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

K čemu slouží a jaké výhody přinášejí?
Read more
Úprava vozidla: BMW E36

Odemkněte potenciál svého auta.
Read more
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Co to znamená ak čemu se používají?
Read more
Za branami Forge Motorsport

Forge Motorsport nám odhalil svá výrobní tajemství.
Read more
Jaké změny čekají formuli 1 v roce 2026?

Co byste měli vědět o změnách ve Formuli 1 pro rok 2026?
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...