*329 584

Wisefab

WISEFAB front track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon, podélný náklon a podélný náklon. Kit by vrátil křivku RC, bumpsteer a odklonu do normálního rozmezí, čímž by zajistil lepší tuhost při odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Nový produkt

113 950 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

WISEFAB front track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

WISEFAB front track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon, podélný náklon a podélný náklon. Kit by vrátil křivku RC, bumpsteer a odklonu do normálního rozmezí, čímž by zajistil lepší tuhost při odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

WISEFAB front track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

WISEFAB front track kit pro Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

WFE82   

Mitsubishi EVO je výkonný vůz určený pro rallye. Díky dobrému výkonu se stále častěji používá pro závodní okruh. Na asfaltu nemusí být jízdní výška tak vysoká jako na šotolině. Snížení vozu by zajistilo větší přilnavost a lepší ovladatelnost, ale pak by kinematika navržená z výroby nefungovala tak, jak má. Pokud je kinematika špatná, snižuje mechanickou přilnavost a ovlivňuje také aerodynamickou přilnavost, protože kinematika podporuje menší náklon, podélný náklon a podélný náklon. Kit by vrátil křivku RC, bumpsteer a odklonu do normálního rozmezí, čímž by zajistil lepší tuhost při odvalování, lepší ovladatelnost a přilnavost.

Vlastnosti produktu:

  • Na míru Nissan GT-R
  • Opravený roll center
  • Upravená křivka odklonu
  • Opravený anti-Squat
  • Úspora hmotnosti oproti komponentům OEM
  • Vysokopevnostní ocelová konstrukce
  • Konce tyčí/kulové klouby, bez gumových pouzder

Snížení celkové hmotnosti přední a zadní části o 15 kg oproti původním komponentům při zachování požadované pevnosti a tuhosti.

CNC klouby a ramena z hliníkového polotovaru 7075-T6 s optimalizované konstrukce zajišťují nízkou hmotnost a vysokou pevnost.

Místo pryžových pouzder se používají CrMo tyčové čepy a kulové čepy

Rychlejší převod řízení.

Poměr řízení je o něco rychlejší než u originálu.

Samostatné nastavení odklonu a natočení

Součástí sady je s deska pro nastavení sklonu, která má oddělené nastavení sklonu a natočení. Zpočátku je caster nastaven na 4,7 stupně.

Lze použít standardní 17" nebo větší kolo. Pokud jsou použita standardní kola, nejsou nutné žádné úpravy pro karoserie. Pokud jsou kola širší směrem ven, budou potřeba širší přední blatníky.

Brzdy lze použít z EVO 7, 8 9 nebo 10

Homokinetické klouby EVO jsou známé jako velmi dobré pro zvládnutí velkého výkonu, ale pro v každém případě, pokud výkon a přilnavost překročí své limity, pak mají sloupky prostor pro větší homokinetický kloub, pokud je to potřeba.

Ostatní součásti, balení a odbavení.

Tato sada předpokládá použití vinutých pružin

Minimální velikost ráfku je 17"

Lze použít originální snímač otáček kol

Parametry

typLock kit

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




ZnačkaModelModifikace
MitsubishiLancer IX (CS) (2003 - 2008)
MitsubishiLancer IX (CS) Facelift (2003 - 2010)
MitsubishiLancer VII (CKA/CMA) (1995 - 2000)
MitsubishiLancer VIII (CK/CM) (1995 - 2002)

Recent posts

 Čištění a impregnace sportovních filtrů

Jak zajistit čistotu a trvanlivost sportovních filtrů?
Read more
Úprava motoru M52B28

Jak zvýšit výkon a spolehlivost jednoho z nejpopulárnějších BMW motorů?
Read more
Kalendář motorsportovních akcí 2025

Připravili jsme si pro Vás seznam motorsportovních akcí pro rok 2025.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli jsme to na vyšší úroveň!
Read more
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

K čemu slouží a jaké výhody přinášejí?
Read more
Úprava vozidla: BMW E36

Odemkněte potenciál svého auta.
Read more
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Co to znamená ak čemu se používají?
Read more
Za branami Forge Motorsport

Forge Motorsport nám odhalil svá výrobní tajemství.
Read more
Jaké změny čekají formuli 1 v roce 2026?

Co byste měli vědět o změnách ve Formuli 1 pro rok 2026?
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...