ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*59 462
Nový produkt
5901436330400
Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3230BS, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3230BS, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 267,8mm
Výška: 73,3mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 12 / 10mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
Omezení: to construction year 2011-06;
OEM: 424945; 424946;
Náhrady:
ATE:,
BOSH: 0986479025
Brembo: 08A72917, / p>
Jurid: 562611J
Textar: 92168700
TRW: DF6128BS,
Delphi: BG9053RS
Zimmermann: 180302400
Aplikace:
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 THP 140, 103kW / 140 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 16V, 110kW / 150 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 16V, 110kW / 150 HP
CITROËN DS4 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN DS4 1.6 VTi 120, 88kw / 120 HP
CITROËN BERLINGO Platform / Chassis 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN BERLINGO box 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 81Kw / 110 HP
CITROËN DS5 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (B7) 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 2.0 HDi 138, 100kW / 1 36 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN BERLINGO 1.6, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 110, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 2.0 HDi 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS4 1.6 THP 160, 120kW / 163 HP
CITROËN DS5 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN DS5 2.0 HDi 165, 120kW / 163 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 2.0 i 16V, 103kW / 140 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 2.0 HDi 165, 120kW / 163 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 16V, 103kW / 140 HP
CITROËN BERLINGO 1. 6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN DS5 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 VTi 95, 72kW / 98 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 2.0 HDi 138, 100kW / 136 HP
CITROËN DS4 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 2.0 i 16V, 103kW / 140 HP
CITROËN C4 (B7) 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN DS5 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 2.0 HDi 165, 120kW / 163 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.8 i 16V, 92kW / 125 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN DS4 2.0 HDi 165, 120kW / 163 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 VTi 95, 72kW / 98 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP
CITROËN C4 (B7) 1.6 VTi 120 LPG, 88kW / 120 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 2.0 HDi 150, 110kW / 150 HP
CITROËN BERLINGO 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
CITROËN C4 (B7) 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C4 Picasso (UD_) 1.8 i 16V, 92kW / 125 HP
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_) 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN BERLINGO Box 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 3008 2.0 HDi, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 3008 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 3008 1.6 THP, 110kW / 150 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 88kW / 120 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 5008 1.6 16V, 115kW / 156 HP
PEUGEOT 5008 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 5008 1.6 16V, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 5008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT 3008 1.6 VTi, 88kW / 120 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT 3008 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 110kW / 150 HP
Peug EOT 308 SW 1.6 16V, 115kW / 156 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 110kW / 150 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 103kW / 140 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
< p> PEUGEOT 5008 2.0 HDi, 120kW / 163 HPPEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 103kW / 140 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
< p> PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HPPEUGEOT 3008 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 308 SW 1.4 16V, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 1.6 GTi, 147kW / 200 HP
PEUGEOT 308 SW 2.0 Bioflex, 103kW / 140 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 Bioflex, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 16V, 128kW / 174 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 80kW / 10 9 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 3008 2.0 HDi, 120kW / 165 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 308 SW 2.0 HDi, 120kW / 163 HP
PEUGEOT 3008 1.6 THP, 115kW / 156 HP
PEUGEOT 5008 1.6 HDi, 80kW / 110 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 5008 2.0 HDi, 110kW / 150 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 5008 2.0 HDi, 100kW / 136 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
PEUGEOT 3008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 308 SW 1.4 16V, 72kW / 98 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi, 82kW / 112 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti od osobní volby, zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdného prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....