*58 996   

Rotinger

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 3256, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

1 726 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 3256, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 3256, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 3256, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 3256, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

  

5901436380566

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 249mm

   

Výška: mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9 / 7mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 4249 19; 4249 32;

Náhrady:

   

ATE: 24 0109 0149 1,

   

BOSH: 0 986 479 255

   

Brembo: 08 9512 20, / p>    

Jurid:

   

Textar:

   

TRW:,

   

Delphi: BG9022RS

   

Zimmermann: 180.3022.00

 

Aplikace:

CITROËN C3 Picasso 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C3 II 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDI 90, 68kW / 92 HP

CITROËN C3 II 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 140, 103kW / 140 HP

CITROËN DS3 1.6 Racing, 152Kw / 207 HP

CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95 LPG, 70kW / 95 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 HDi 90, 69Kw / 92 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN DS3 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

CITROËN DS3 1.6 THP 150, 110kw / 150 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Saloon 2.0 16V, 103kW / 140 HP

CITROËN DS3 1.2 VTi 82 , 60kW / 82 HP

CITROËN C3 II 1.0 VTi 68, 50kW / 68 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C3 II 1.4, 54kW / 73 HP

CITROËN C3 II 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP

CITROËN DS3 1.6 Racing, 149Kw / 203 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V Bio-Flex, 80kW / 109 HP

CITROËN C3 II 1.1, 44kW / 60 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 115, 84 Kw / 114 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

CITROËN DS3 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C3 II 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 2008 1.6 VTi, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V, 80kW / 110 HP

PEUGEOT 208 1.4, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 208 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V VTi, 88kW / 1 20 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135 , 100kw / 136 HP

PEUGEOT 208 1.6, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 16V, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 2008 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 2 07 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi 110 , 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 208 1.6 GTi, 147kW / 200 HP

PEUGEOT 208 1.6, 115kW / 156 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, 115kW / 156 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V RC, 128kW / 174 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V , 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 2008 1.2 VTi, 60kW / 82 HP

PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 HDi, 82kW / 112 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 16V RC, 128kW / 174 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo, 110kW / 150 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo, 115kW / 156 HP

PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

 Čištění a impregnace sportovních filtrů

Jak zajistit čistotu a trvanlivost sportovních filtrů?
Read more
Úprava motoru M52B28

Jak zvýšit výkon a spolehlivost jednoho z nejpopulárnějších BMW motorů?
Read more
Kalendář motorsportovních akcí 2025

Připravili jsme si pro Vás seznam motorsportovních akcí pro rok 2025.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli jsme to na vyšší úroveň!
Read more
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

K čemu slouží a jaké výhody přinášejí?
Read more
Úprava vozidla: BMW E36

Odemkněte potenciál svého auta.
Read more
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Co to znamená ak čemu se používají?
Read more
Za branami Forge Motorsport

Forge Motorsport nám odhalil svá výrobní tajemství.
Read more
Jaké změny čekají formuli 1 v roce 2026?

Co byste měli vědět o změnách ve Formuli 1 pro rok 2026?
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...