-24% Sleva! Doručení zdarma Blow off ventily podle vozidla GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace | race-shop.cz Zobrazit větší

*323 755   

GFB

GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Toyota a Lexus aplikace s elektronickým továrním rozdělovacím ventilem..

Nový produkt

Skladem: 2 Ks

Upozornění: poslední kus skladem!

U vás doma již: 21. 8.

4 226 Kč s DPH

-24%

5 560 Kč s DPH

GFB-T9489   

9328022008844

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace

GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Toyota a Lexus aplikace s elektronickým továrním rozdělovacím ventilem..

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace

GFB VTA T9489 Vypouštěcí Ventil (zvuk BOV) pro Toyota a Lexus aplikace

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

VTA je výkonné řešení blow-off ventilu pro pozdní model Toyota a Lexus aplikace s elektronickým továrním rozdělovacím ventilem..

Pokud chcete zvuk s výkonem (nebo výkon se zvukem!), VTA od GFB vám to umožní! Kombinací osvědčených výkonnostních výhod průkopnického systému DV+ společnosti GFB a atmosférického odvzdušnění přináší VTA agresivní zvuk blow-off, lepší odezvu na sešlápnutí plynu a zotavení z nárůstu, stejně jako vynikající udržení nárůstu a spolehlivost v extrémních podmínkách.

VTA sdílí úspěšnou filozofii designu DV+:

"Zachovejte to, co funguje, a nahraďte to, co nefunguje"

To znamená, že společnost GFB zachovává řízení ECU a elektromagnet z továrního rozdělovače, aby zajistila co nejrychlejší reakční dobu bez dodatečných a zbytečných nákladů na výměnu elektromagnetu, jak to dělají některé značky.

Slabou součástí továrního přepínače byl vždy plastový mechanismus ventilu - tuto část GFB Engineers vyměnili. VTA obsahuje CNC obráběné předlitkové součásti, které vydrží po celou dobu životnosti, a změnil se také způsob ovládání ventilu pro lepší výkon. Tovární přepínací ventil může pracovat pouze ve dvou stavech - otevřený, nebo zavřený. Když se plně otevře při nízkém nárůstu nebo při částečném zvednutí plynu uprostřed zatáčky, způsobuje zvýšené zpoždění a znatelně nelineární přechod nárůstu.

Společnost GFB je průkopníkem v používání "pilotního provozu" v systému DV+, který funguje tak, že se přesunutím továrního elektromagnetu ovládá tlak za pístem, nikoli píst samotný. Díky tomu je zdvih elektromagnetu mnohem kratší, což zrychluje reakční dobu a zvyšuje ovládací sílu. A co je ještě důležitější, píst se díky tomu otevírá a zavírá postupně v závislosti na množství tlaku, což zjemňuje přechody mezi jednotlivými stupni zvýšení tlaku a snižuje zpoždění způsobené továrním rozdělovacím ventilem.

Právě tato konstrukční filozofie činí z ventilu VTA nejen nejvýkonnější řešení blow off ventilu, ale také nejvýhodnější řešení na trhu.

Zvuk - VTA, jak už název napovídá, vypouští vzduch do atmosféry pro maximální "šum" při ubrání plynu.

Klíčové vlastnosti:

  • Technologie TMS pro rychlejší zotavení při řazení a při modulaci plynu
  • Vylepšená schopnost držení boostu
  • Odvzdušnění atmosféry pro blow-off sound
  • Zachovává řízení ECU
  • Jednoduché, přímo šroubovací sady obsahují vše, co potřebujete k instalaci.
  • Vyrobeno v Austrálii v souladu s ISO 9001

VTA nebo DV+?

Záleží na tom, zda chcete zvuk nebo ne. Oba ventily jsou vyrobeny ze stejně kvalitních materiálů a ventilového mechanismu a oba nabízejí stejné výhody v oblasti výkonu a spolehlivosti. VTA však odvětrává do atmosféry pro zvuk, zatímco DV+ vzduch recirkuluje, aby byl tichý.

Proč zvolit VTA místo "distančního ventilu BOV"?

"Distanční vložky BOV" jsou levné a vydávají zvuk. Ale to je vše. Všechny neodmyslitelné problémy s výkonem a spolehlivostí, které máte s továrním rozdělovacím ventilem, zůstávají, protože rozpěrka rozdělovací ventil nijak nemění. VTA zlepšuje fungování rozdělovacího ventilu pro zvuk A výkon.

Proč zvolit VTA místo sady, která obsahuje solenoid?

Protože výměna tovární cívky nepřináší žádný výkonnostní přínos, pouze mnohem vyšší cenu! Pokud se VTA s tovární cívkou otevře za pár setin sekundy, proč platit víc, než je nutné?

Tyto motory jsou z výroby dodávány bez jakéhokoli rozdělovacího ventilu, což má za následek prudký nárůst kompresoru turba při každém zavření škrticí klapky po zvýšení tlaku.
Sání je akusticky vyladěno tak, aby potlačilo třepotavý zvuk nárůstu kompresoru, ale neeliminuje vliv tlakových pulzů - k tomu byly původně určeny přepínací a odfukovací ventily.

GFB VTA znovu zavádí do systému blow-off ventil, který eliminuje rázy kompresoru a chrání tak turbo, a přináší charakteristický blow-off "šum" při ubrání plynu.

VTA se připojuje přímo k plnicímu potrubí turbodmychadla a nahrazuje krátkou plastovou spojku předlitým CNC obráběným dílem, na který se VTA připevňuje. Součástí sady je také náporová koncovka a podtlaková hadice, která se připevňuje k jednomu z podtlakových portů sběrného potrubí a slouží jako zdroj podtlakového signálu pro ventil VTA.

Použití:

TOYOTA C-HR 1.2 Turbo (8NR-FTS) 2017-On
LEXUS IS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS GS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS NX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2014-On
LEXUS RC200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS RX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
TOYOTA GR Yaris (2020-On)

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




ZnačkaModelModifikace
LexusGS L10 Facelift (2015 - 2020)
LexusIS XE30 (2013 - 2016)
LexusIS XE30 Facelift (2016 - 2022)
LexusNX I (Z10) (2014 - 2017)
LexusNX I (Z10) Facelift (2017 - 2021)
LexusRC C10 (2014 - 2018)
LexusRC C10 Facelift (2018 - 2024)
LexusRX AL20 (2015 - 2019)
LexusRX AL20 Facelift (2019 - 2023)
ToyotaC-HR Facelift (2019 - 2024)
ToyotaGR Yaris XP210 (2020 - 2024)

Recent posts

 Čištění a impregnace sportovních filtrů

Jak zajistit čistotu a trvanlivost sportovních filtrů?
Read more
Úprava motoru M52B28

Jak zvýšit výkon a spolehlivost jednoho z nejpopulárnějších BMW motorů?
Read more
Kalendář motorsportovních akcí 2025

Připravili jsme si pro Vás seznam motorsportovních akcí pro rok 2025.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli jsme to na vyšší úroveň!
Read more
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

K čemu slouží a jaké výhody přinášejí?
Read more
Úprava vozidla: BMW E36

Odemkněte potenciál svého auta.
Read more
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Co to znamená ak čemu se používají?
Read more
Za branami Forge Motorsport

Forge Motorsport nám odhalil svá výrobní tajemství.
Read more
Jaké změny čekají formuli 1 v roce 2026?

Co byste měli vědět o změnách ve Formuli 1 pro rok 2026?
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...