PROJEKT IZUMI #7 JE READY!

Projekt ISUMI #7 byla jedinečná šance vyhrát BMW E36 postavený na drift a stát se členem týmu Furt Bokem. Momentálně je soutěž ukončena a probíhá třídění hlasů jako příprava na finální slosování. Tento projekt vznikl hlavně na podporou Drift komunity nejen pro výherce ale i proto, aby se DRIFT jako sport a skvělá zábava dostal i mezi širší veřejnost a ukázal všem jak je toto odvětví motosportu zábavné a skvělé.

BMW E36 325i (M50B25) začalo svůj život jako zanedbaná E36, která byla ideální pro přestavbu pro náš projekt. 192 koňový motor je nesmrtelnou volbou mnoha drifterů. Jedná se o řadový 6 válcový benzínový motor o objemu 2,5 litru s 245Nm. Tyto hodnoty se nezdají ohromující, ale v kombinaci s lehkou coupe karoserií lze s tímto výkonem plnohodnotně jezdit kategorii street nebo semi-pro (PRO2) v mnoha EU šampionátech, nevyjímaje exhibice pořádané týmem Furt Bokem.

Úpravy začaly kompletním odlehčením a tedy odstraněním nepotřebných částí interiéru jako je koberec, stropnice, zadní sedačky a kompletní obložení kufru. Po odlehčení mohly své místo zaujmout sportovní sedačky RACES, sportovní volant se sportovním nábojem a 4 bodové bezpečnostní pásy. Bezpečnost podporuje také ruční hasicí přístroj.

Odesa CNC ruční brzda je hned po ruce na zablokování zadních kol u těsných battlů dveře na dveře spolu se zkráceným unibalovým řazením, které zkracuje a zpřesňuje dráhy řazení rychlostí. V naší nabídce naleznete také budíky, díky kterým můžete mít přehled o důležitých hodnotách jako teplota vody, teplota oleje nebo tlak oleje po případě tlak turba a mnoho jiných.

Pro zlepšení ovladatelnosti byl použit výškově nastavitelný podvozek MTS a sada tvrdých (90Sha) polyuretanových silentbloků Strongflex. Tyto náhrady silentbloků zabraňují nežádoucímu pohybu kol při zrychlování, brzdění nebo jízdě stranou a tak zvyšují citlivost řízení a ovládání vozidla. Podvozkové díly doplnily i zadní nastavitelná ramena Silver Project, která umožňují nastavit odklon zadních kol tak, aby byly zadní pneumatiky celou svojí plochou na vozovce. To zajišťuje maximální grip a souměrné opotřebení dezénu při driftování.

Vylepšení podvozku byla umocněna rozpěrami uložení tlumičů a jelikož se jedná o auto určené na drift, byly aplikovány také adaptéry pod cihlice pro zvětšení úhlu vytočení předních kol.

Chladicí soustava dostala požadovaný upgrade v podobě velkého hliníkového chladiče a termostatu s nižší teplotou otevření Mishimoto. Jelikož vozidlo bude jezdit více dveřmi napřed, než rovně, vylepšení chlazení je nezbytné. Takto chlazený motor je uložen na tvrdších silentblocích, což zabraňuje jeho pohybu nebo kompletnímu utržení, což bývá zvykem u BMW E36.

Brzdiče byly ošetřeny barvou Foliatec, která zvýrazňuje jejich dominantní brzdný účinek díky sadě brzdových desek a kotoučů značky Rotinger. Exteriér dostal nový kabát v podobě bodykitu a prošel kompletním polepem od Foliaset spolu s novými světly a koly Japan Racing JR11 v barvě Candy Red.

foto: FurtBokem 

Související výrobky

Více příspěvků na blogu

Sezóna Winter Beater začína!

Připravte své "zimní" auto na první sníh sezóny.
Čtěte více
Prague Car Festival 2023

Poprvé jsme vystavovali v Praze. Jak to dopadlo?
Čtěte více
Halogenové, xenonové a LED žárovky.

Jak zlepšit osvětlení vozidla?
Čtěte více
PROJEKT IZUMI #7 JE READY!

Jak vypadá dokončená IZUMI v hodnotě 10 000 €?
Čtěte více
Jak připravit auto na zimu?

Podzimní příprava auta na zimu.
Čtěte více
Autosalón Nitra 2023

Odhalené novinky také adrenalinem nabité drift taxi.
Čtěte více
Demoliční derby

Celebrity v přímém souboji na závodní trati? To musíš vidět!
Čtěte více
Downpipe a náhrada DPF

Jaké výhody má instalace downpipe a odstranění DPF nebo katalyzátoru?
Čtěte více
Race-shop v Itálii

Sluncem zalité Gatteo Mare v Itálii.
Čtěte více

Sdílet

Komentáře (0)

V tuto chvíli žádné komentáře

Nový komentář

Kategorie Výrobci

Loading...