*259 603

FORGE Motorsport

Atmosférický a recirkulační blow off ventil

FORGE Motorsport - Splitter je skutečně pozoruhodný ventil, který poskytuje kombinaci funkce blow off a recirkulačního ventilu a zároveň je speciálně navržen pro pro mnoho aplikací s turbomotory, které pracují s dávkovanými systémy řízení průtoku vzduchu.

Nový produkt

Skladem: 5 Ks

U vás doma již: 18. 4.

7 758 Kč s DPH

  

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Atmosférický a recirkulační blow off ventil

Atmosférický a recirkulační blow off ventil

FORGE Motorsport - Splitter je skutečně pozoruhodný ventil, který poskytuje kombinaci funkce blow off a recirkulačního ventilu a zároveň je speciálně navržen pro pro mnoho aplikací s turbomotory, které pracují s dávkovanými systémy řízení průtoku vzduchu.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

Atmosférický a recirkulační blow off ventil

Atmosférický a recirkulační blow off ventil

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

FORGE Motorsport - Splitter je skutečně pozoruhodný ventil, který poskytuje kombinaci funkce blow off a recirkulačního ventilu a zároveň je speciálně navržen pro pro mnoho aplikací s turbomotory, které pracují s dávkovanými systémy řízení průtoku vzduchu.

Rozdělovač je skutečně pozoruhodný ventil, který poskytuje kombinaci vyfukování a provozu. recirkulačního ventilu, a to vše najednou, a byl speciálně navržen pro mnoho aplikací s turbomotory, které pracují s dávkovanými systémy řízení průtoku vzduchu. To znamená, že získáte veškerý hluk blow off ventilu při zachování kompatibility s požadavky na recirkulaci. Jako bonus nabízíme také možnost nastavit ventil pouze do režimu recirkulace pro případy, kdy je vyžadován skrytý provoz.

Tento ventil používá mosazný píst, který využívá novou technologii těsnění spolu s variabilním předpětím pružiny. Díky použití jedinečné kuželové pružiny s progresivní rychlostí, která umožňuje udržovat tlak v ucpávce v širokém rozsahu nastavení. Tato jedinečná konstrukce pružiny také umožňuje neomezený zdvih pístu a průtočný objem bez ohledu na velikost nastavení předpětí.

Ventily jiných výrobců používají válcové pružiny s nastavitelným předpětím, což často vede k omezení zdvihu pístu a snížení průtočného objemu. Když říkáme, že naše výrobky jsou navrženy pro výkon, není to jen líbivá fráze, je to pravda. Dokazujeme to u každého výrobku, který vyrábíme.

Poznámka: Tento ventil musí být namontován opačně než originální ventil Bosch. To znamená, že boční trubka se montuje do hadice turba a základní trubka se připojuje k hadici, která vede na sací straně turba.

V balení:
1 x FMDVSPLTR Ventil
1 x Záslepka ventilu
1 x Instrukční brožura
1 x Forge nálepka

Pokud si nejste jisti, zda je tento výrobek vhodný pro vaši aplikaci, kontaktujte nás.

Ventil má otvor 25 mm



Chcete-li provést servis tohoto ventilu, získejte přístup k pístu ventilu odstraněním 3 šroubů s krytkou na základně ventilu a jednoduše vyčistěte pístní komoru čističem brzd nebo podobnou čisticí kapalinou. Při instalaci servisních dílů dodržujte správnou orientaci pružiny a pístu.

Průvodce nastavením.

Nejprve otočte knoflíkem pro nastavení ventilu úplně dolů proti směru hodinových ručiček, abyste nastavili nejnižší napětí pružiny. Poté otočte knoflíkem pro nastavení ventilu ve směru hodinových ručiček na příslušnou úroveň napětí, jak je znázorněno níže.

  • Standardní motor - 16 kliknutí.
  • Stage 1. - 21 kliknutí.
  • Stage 2. - 25 kliknutí.

Tato doporučení na nastavení jsou všeobecným návodem a může se stát, že váš motor bude vyžadovat jemné doladění. 1 nebo 2 kliknutí v obou směrech pro dosažení optimálního výkonu.

Nastavení ventilu na více než 30 kliknutí nepřinese žádný významný výkonnostní přínos, protože pružina dosáhne svého maximálního provozního napětí.

Parametry

určen probenzinové motory
odfukDo sání i atmosféry
ZnačkaModelgeneracia
AudiA31.8T
AudiA41.8T (B5,B6 Models)
AudiA61.8T (B5,B6 Models)
AudiS31.8T (8L Chassis)
AudiTTMk1 > 150/180BHP
AudiTTMk1 > 210/225BHP
SeatIbizaMk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol
SeatIbizaMk3 (6L) 2002-2008 > Petrol
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra 1.8T
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T
SkodaOctavia1.8T
VolkswagenBeetle1.8T
VolkswagenGolfMK4 > 1.8T
VolkswagenPassat1.8T
VolkswagenPolo1.8T

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...