ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*150 838
Nový produkt
4062009999705
4062009999705
RaceChip XLR Pedalbox Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšující reakci plynového pedálu.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
RaceChip XLR Pedalbox Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšující reakci plynového pedálu.
-okamžitá odezva motoru na sešlápnutí plynového pedálu
-bez zvýšení výkonu
-jméno signál potenciometru plynového pedálu pro dosažení okamžité reakce
-nadobúda pocit silnějšího vozidla
-určeno pro vozidla vybavená elektronickým plynovým pedálem
-Balení obsahuje XLR pedal box, brainbox, instalační materiál a návod, který umožňuje svépomocnou montáž
RaceChip® je společnost zaměřená na softwarové úpravy automobilů již od roku 1994 pomocí přídavných jednotek. Tyto přídavné jednotky se instalují mezi motor a sériovou řídicí jednotku motoru. Funkcí tohoto produktu je přijímat a vyhodnocovat signály řídící jednotky (několik tisíckrát za sekundu), následně je modifikovat tak, aby došlo ke nárůstu a optimalizací výkonu. Instalace je velmi jednoduchá (do 10-15min.) A bez ztráty záruky u nových vozidel. Produkty této společnosti nezasahují do základního systému automobilu, což zachovává všechny původní funkce aktivní. Firma RaceChip® je TÜV certifikována od roku 2009.
Značka | Model | rok výroby | motor | vykon | Krútiaci moment |
---|---|---|---|---|---|
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 LPG | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.2 LPG | 82K | 111Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 43862 | 82K | 111Nm |
Ford | Edge ( 2nd Gen.) | 2014- | 2.0T | 245K | 350Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 2.5 TDCI | 143K | 330Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 3.0 MZR-CD | 156K | 380Nm |
Ford | Explorer | 2015- | 3.5 Ecoboost | 370K | 475Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 100K | 170Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 140K | 180Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 182K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 120K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 95K | 250Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 182K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Flexifuel | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 115K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 95K | 215Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 105K | 150Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 125K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 85K | 141Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT Flexifuel | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 117K | 140Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti | 120K | 160Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 ST | 250K | 360Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 115K | 300Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 136K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 140K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 150K | 370Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 163K | 340Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 185K | 400Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 Ti-GDi | 170K | 202Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 101K | 170Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.0 EcoBlue | 150K | 370Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.3 ST EcoBoost | 280K | 420Nm |
Ford | Fusion (US) | 2012- | 2.0 EcoBoost | 239K | 340Nm |
Ford | Galaxy 2015 | 2015- | 2.0 EcoBlue | 190K | 400Nm |
Ford | Mustang VI | 2014- | 2.3 EcoBoost | 317K | 434Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 125K | 330Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 150K | 375Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 131K | 330Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 160K | 385Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T8) | 2019- | 2.0 EcoBlue Bi-Turbo | 213K | 500Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDCi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDdi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 3.0 TDCi | 156K | 380Nm |
Ford | Tourneo 2013 | 2013- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Ford | Transit 2014 | 2014- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Jaguar | E-pace (x540) | 2017- | 2.0 D | 179K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 2.0 D | 180K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 5.0 SVR | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 3.0 S | 340K | 450Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 5.0 SVR | 575K | 700Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 495K | 625Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | S 3.0 | 380K | 460Nm |
Jeep | Cherokee (KK) | 2008-2012 | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 3.0 CRD | 218K | 510Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 5.7 V8 | 326K | 500Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 190K | 440Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 241K | 550Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 250K | 570Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 200K | 460Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 3.6 V6 | 284K | 347Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 44046 | 199K | 315Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 S | 409K | 550Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 | 350K | 500Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 411K | 550Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.8 GT S | 530K | 650Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.6 CD | 116K | 270Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.8 MZR | 116K | 165Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 144K | 180Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 150K | 191Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 2.2 MZ-CD | 150K | 375Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 3.2 MZR-CD | 200K | 470Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 140K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 165K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 110K | 300Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 136K | 320Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 170K | 400Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 210K | 480Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 Turbo | 260K | 400Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 110K | 300Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi ecoFLEX | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 43922 | 140K | 200Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 116K | 300Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 90K | 260Nm |
un produs mult mai bun decat pretul platit, practic, fara sa adauge niciun cp in plus te face sa ai impresia ca ai o masina mult mai puternica. raspunsul pedalei este senzational pe R si R+ si foarte util, in special iarna sau pe carosabil alunecos pe E sau E+. recomand cu caldura. baietii de la rece-shop foarte bine pregatiti dpdv tehnci, amabili, proactivi si receptivi. bravo!
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
ETC (electronic throttle control) je...