Ojniční ložiska King Racing pro motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELCO (1587ccm)

  

*581   

611500553578

King racing

Nový produkt

1 402 Kč s DPH

Na objednávku do 21 dnů: 10+ Ks

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Toyota motory 4AG4AGE (16v & amp; 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELCO (1587ccm).

Společnost Racing bearings byla založena v roce 1960. V současné době společnost dodává OEM ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
Kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. Také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

Jediným produktem firmy KING bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
Nejnovější série racingových ložisek XP high Peformance nabízí unikátní Pmax Black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. Proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. Ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

Před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

CR4032XP STDX

   

CR4032XP - STD standard (bez výbrusu)

   

CR4032XP.025 - 0,025

   

CR4032XP0.25 - výbrus 0,25

   

CR4032XP0.5 - výbrus 0,50

   

   
                                                                                                               
   

Rozměr ložiska

   
   

STDX

   
   

STD

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

Výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

Změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

Technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

   
   

Weight: .132kg

                                                                                                                               
Component C4032-PR
Min Crankshaft Diameter 1.653 inch / 41.98mm
Max Crankshaft Diameter 1.654inch / 42.00mm
Min Housing Diameter 1.772 inch / 45.00 mm
Max Housing Diameter 1.773 inch / 45.02 mm
Bearing Length 0.673 inch / 17.09 mm
Max Wall Thickness 0.059 inch / 1.49 mm
   
   

Ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
       
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Toyota Corolla AE92 - motor: Toyota 4A-GE (20v) 1587cc Inline4 DOHC 5v
  •    
  • motor: Toyota 4A-GEC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Toyota 4A-GELCO 1587cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Toyota 4A-GZE 1587cc Inline4 DOHC 4v Supercharged
  •    
  • Toyota MR2 AW11 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Toyota Corolla AE93 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  •    
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

   
   
   

   

K ompletný katalog King Racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku





30 dalších produktů v kategorii:

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Recenze

Rukavice 

Jsem na 100% spokojený jak s rychlou dopravou tak s produktem doporučuju...

D1SPEC 

Mega dobré, volant se vůbec neviklá, samotná nába je robustnější než vypadá a...

Podložka 

Vše přišlo v pořádku. Spokojenost.

Řadička 

Vynikající, doporučuji.

DOPORUČUJI! 

Bezkonkurenční poměr cena / výkon. Měl jsem trochu obavu ale jezdí to dost...

Sání 

Super komunikace s obchodem. Sání perfektně sedí můžu plně doporučit Octavia...

Sparco Meca 

Pozor na velmi agresivní suchý zip, který trhá jemný materiál horní části...

TERMO IZOLAČNÍ PÁSKA NA SVODY A VÝFUK 

dobrá kvalita a cena ,splňuje požadované vlastnosti na odvod tepla....

Perfect 

Perfect

Nejprodávanější produkty

Loading...