Ojniční ložiska King Racing pro motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

King racing

Nový produkt

1 463 Kč s DPH

Na objednávku do 14-21dnů

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Opel motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L.

Společnost Racing bearings byla založena v roce 1960. V současné době společnost dodává OEM ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.

   

Kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. Také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

Jediným produktem firmy KING bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
Nejnovější série racingových ložisek XP high Peformance nabízí unikátní Pmax Black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. Proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. Ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

Před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

CR4017XP STDX

   

CR4017XP - STD standard (bez výbrusu)

   

CR4017XP.025 - 0,025

   

CR4017XP0.25 - výbrus 0,25

   

CR4017XP0.5 - výbrus 0,50

   

   
                                                                                                               
   

Rozměr ložiska

   
   

STDX

   
   

STD

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

Výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

Změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

Technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

Weight: .167kg

                                                                                                                               
Component C4017-PR / C 421L-PR
Min Crankshaft Diameter 1.928 inch / 48.97mm
Max Crankshaft Diameter 1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter 2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter 2.048 inch / 52.01 mm
Bearing Length 0.760 inch / 19.30 mm
Max Wall Thickness 0.059 inch / 1.50 mm
   

   

Ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
       
  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  •    
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  •    
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  •    
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  •    
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 -)
  •    
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  •    
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  •    
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  •    
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18S 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  •    
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  •    
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 -)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  •    
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  •    
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  •    
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  •    
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 -)
  •    
  • Holden Rodeo TF / R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  •    
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  •    
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  •    
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 18SE / SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C18XE / XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C18NE / NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel E18NV / NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20SE / SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Pontiac 110C (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Pontiac 110C (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  •    
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H / K Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  •    
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  •    
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  •    
   
   
   
   

   
   
   

   

K ompletný katalog King Racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Příslušenství

    Napsat recenzi

    Napsat recenzi







      nebo  Zrušit

    Do you have a question? Search for an answer.

    Did not find your question?
    Enter new question





    30 dalších produktů v kategorii:

    Ložiska Výrobci

    Recenze

    Recenze 

    Super pásy sedí pekně jsou hezky udělané prostě v topuu.

    Spokojenost 

    Rychlé dodání, na kolech sedí perfektně

    Zoo 

    Dobré široké pásy, neřežou, snadné a rychlé odepnutí. Hezké zpracování.

    V band spona 2"5 

    Velice kvalitní produkt...

    podtlaková hadice 

    perfektní kvalita a pevnost

    záslepka na egr 

    není to sice takovej ten 5mm kus železa ale není to ani rukou vystříhanej...

    E30 

    Tyto svody perfektně sedí do e30, není třeba nic upravovat a poloha turba asi...

    63,4 - 56,1 

    Kroužky jsou menší. Tak že to v ráfku pořádně nedrží. A je tam malý přesah...

    Sklamani 

    Bohužel neudrží ani sériový tlak na clio 1.2 tce. Mám 0.8 baru a propouští

    Nejprodávanější produkty