Ojniční ložiska King Racing pro motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

  

*578   

611500556364

King racing

Nový produkt

1 299 Kč s DPH

Skladem: 0 Ks
Na objednávku do 21 dnů: >5 Ks

Mimořádná situace nemá vliv na dodání tohoto produktu.

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Opel motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L.

Společnost Racing bearings byla založena v roce 1960. V současné době společnost dodává OEM ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.

   

Kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. Také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

Jediným produktem firmy KING bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
Nejnovější série racingových ložisek XP high Peformance nabízí unikátní Pmax Black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. Proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. Ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

Před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

CR4017XP STDX

   

CR4017XP - STD standard (bez výbrusu)

   

CR4017XP.025 - 0,025

   

CR4017XP0.25 - výbrus 0,25

   

CR4017XP0.5 - výbrus 0,50

   

   
                                                                                                               
   

Rozměr ložiska

   
   

STDX

   
   

STD

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

Výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

Změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

Technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

Weight: .167kg

                                                                                                                               
Component C4017-PR / C 421L-PR
Min Crankshaft Diameter 1.928 inch / 48.97mm
Max Crankshaft Diameter 1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter 2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter 2.048 inch / 52.01 mm
Bearing Length 0.760 inch / 19.30 mm
Max Wall Thickness 0.059 inch / 1.50 mm
   

   

Ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
       
  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  •    
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  •    
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  •    
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  •    
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 -)
  •    
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  •    
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  •    
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  •    
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18S 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  •    
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  •    
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 -)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  •    
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  •    
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  •    
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  •    
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  •    
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  •    
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 -)
  •    
  • Holden Rodeo TF / R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  •    
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  •    
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  •    
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  •    
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 18SE / SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C18XE / XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel C18NE / NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel E18NV / NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20SE / SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • motor: Pontiac 110C (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Pontiac 110C (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  •    
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H / K Inline4 SOHC 2v
  •    
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  •    
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  •    
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  •    
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18let Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  •    
   
   
   
   

   
   
   

   

K ompletný katalog King Racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku





30 dalších produktů v kategorii:

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Recenze

Tažné oko 

Super rychlost dodání děkuji moc

páska na výfuk 

nevím proč ale začala doutnat vyhozené peníze

Za ty prachy ok 

Funguje, kvalita zpracování AN fitinek horší, minimální tlak paliva 2 bary.

Nesmysl kupovat 

Stejná kvalita jako terminál z ali, nedoporučuji.

Spona 

Rychlé dodání,skvělá komunikace,není co vytknout. Doporučuji PS:hodně dobrá...

Hadice 

Rychlé dodání,skvělá komunikace,není co vytknout. Doporučuji

Powerflex 

Powerflex je powerflex, o tom psát nechci. Ale komunikace byla super.

Turbo fabka 

Motor je tížší, jde lépe do otáček Fabia 1.4 44kw

filtr 

Se šopem jsem spokojen

Nejprodávanější produkty

Loading...