*594   

King racing

Hlavní ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20, EJ205, EJ22E, EJ25T axiální na 3 pozici

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Subaru motory EJ15 (1493ccm) EJ16 (1597ccm) EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (motory s uložením axiálního ložiska na 3 pozici) ..

Nový produkt

2 686 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Hlavní ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20, EJ205, EJ22E, EJ25T axiální na 3 pozici

Hlavní ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20, EJ205, EJ22E, EJ25T axiální na 3 pozici

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Subaru motory EJ15 (1493ccm) EJ16 (1597ccm) EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (motory s uložením axiálního ložiska na 3 pozici) ..

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

Hlavní ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20, EJ205, EJ22E, EJ25T axiální na 3 pozici

Hlavní ložiska King Racing pro motory EJ15, EJ16, EJ18, EJ20, EJ205, EJ22E, EJ25T axiální na 3 pozici

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

  

611500542237

Špičkové americké hlavní ložiska King Racing Series pro Subaru motory EJ15 (1493ccm) EJ16 (1597ccm) EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (motory s uložením axiálního ložiska na 3 pozici) ..

společnost racing bearings byla založena v roce 1960 v současné době společnost dodává oem ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

jediným produktem firmy king bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
nejnovější série racingových ložisek xp high peformance nabízí unikátní pmax black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

mb5220xp stdx

   

mb5220xp - std standard (bez výbrusu)

   

mb5220xp.025 - 0,025

   

mb5220xp0.25 - výbrus 0,25

   

mb5220xp0.5 - výbrus 0,50

   

   

s uložením axiálního ložiska na 3 pozici.

   

   
                                                                                                               
   

rozměr ložiska

   
   

stdx

   
   

std

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

   
   
   

weight: .365kg

   
   
   
                                                                                                                               
component f5220 / pr
min crankshaft diameter 2.362 inch / 59.99mm
max crankshaft diameter 2.362inch / 60.00mm
min housing diameter 2.520 inch / 64.00 mm
max housing diameter 2.520 inch / 64.01 mm
bearing length 0.863 inch / 21.92 mm
max wall thickness 0.079 inch / 2.01 mm
                                                                                                                               
component m5220 / 1pr
min crankshaft diameter 2.362 inch / 59.99mm
max crankshaft diameter 2.362inch / 60.00mm
min housing diameter 2.520 inch / 64.00 mm
max housing diameter 2.520 inch / 64.01 mm
bearing length 0.748 inch / 19.00 mm
max wall thickness 0.079 inch / 2.01 mm
                                                                                                                               
component m5220 / 2pr
min crankshaft diameter 2.362 inch / 59.99mm
max crankshaft diameter 2.362inch / 60.00mm
min housing diameter 2.520 inch / 64.00 mm
max housing diameter 2.520 inch / 64.01 mm
bearing length 0.595 inch / 15.11 mm
max wall thickness 0.079 inch / 2.01 mm
   
   

ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
       
  • subaru forester sf - motor: subaru ej205 1994cc flat4 dohc 4v turbo
  •    
  • subaru forester sf - motor: subaru ej20e 1994cc flat4 sohc 4v (1996.03 -)
  •    
  • subaru forester sf - motor: subaru ej20g 1994cc flat4 dohc 4v turbo (1991.09 - 2005.09)
  •    
  • subaru impreza gc / gf - motor: subaru ej16 1597cc flat4 sohc 4v (1993.04 - 1998.12)
  •    
  • subaru impreza gc / gf - motor: subaru ej18e 1820cc flat4 sohc 4v (1993.01 - 1996.12)
  •    
  • subaru impreza ge / gh / gr - motor: subaru ej20d 1994cc flat4 dohc 4v (1989.01 -)
  •    
  • subaru impreza wrx gc / gf - motor: subaru ej20t 1994cc flat4 dohc 4v turbo (1989.01 - 1998.12)
  •    
  • subaru liberty 2nd gen. - motor: subaru ej22e 2212cc flat4 sohc 4v (1989.01 - 1999.03)
  •    
  • subaru liberty 2nd gen. - motor: subaru ej25d 2457cc flat4 dohc 4v (1996.01 -)
  •    
  • subaru liberty 3rd gen. - motor: subaru ej20tt 1994cc flat4 dohc 4v twin turbo (1993.01 - 2003.12)
  •    
  • subaru liberty 3rd gen. - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v (1999.01 -)
  •    
  • motor: subaru ej15 1493cc flat4 sohc 2v
  •    
  • motor: subaru ej22g 2212cc flat4 dohc 4v turbo
  •    
  • motor: subaru ej22ez 2212cc flat4 sohc 4v
  •    
  • motor: subaru ej22t 2212cc flat4 sohc 4v turbo
  •    
  • subaru impreza gd / gg - motor: subaru ej20e 1994cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru impreza gd / gg - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru impreza wrx gd / gg - motor: subaru ej20g 1994cc flat4 dohc 4v turbo
  •    
  • subaru liberty 1st gen. - motor: subaru ej20t 1994cc flat4 dohc 4v turbo
  •    
  • subaru liberty 1st gen. - motor: subaru ej22e 2212cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru outback 2nd gen. - motor: subaru ej25d 2457cc flat4 dohc 4v
  •    
  • subaru forester sg - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru impreza gd / gg series ii - motor: subaru ej20e 1994cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru impreza wrx gd / gg series ii - motor: subaru ej20g 1994cc flat4 dohc 4v turbo
  •    
  • subaru forester sh - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru impreza gd / gg series iii - motor: subaru ej20e 1994cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru liberty exiga - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru outback 3rd gen. - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru outback 4th gen. - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
  • subaru outback 5th gen. - motor: subaru ej25 2457cc flat4 sohc 4v
  •    
   
   
   
   
   

   
   
   
   

k ompletný katalog king racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typhlavní

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more
Jak zapojit hydraulickou ruční brzdu?

Povinná výbava každého rallysty a driftera
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...