Doručení zdarma Peugeot Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016) | race-shop.cz Zobrazit větší

*259 742

FORGE Motorsport

Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, který zapadá mezi existující elektrický solenoid a pouzdro turbodmychladla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 17. 5.

2 823 Kč s DPH

FMDVMCS   

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016)

Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, který zapadá mezi existující elektrický solenoid a pouzdro turbodmychladla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016)

Blow Off Adaptér pro N14 motory pro Mini, Peugeot, Citroen DS3 (jen před rokem 2016)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, který zapadá mezi existující elektrický solenoid a pouzdro turbodmychladla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, který zapadá mezi existující elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 208 GTI, 307, 308 a Citroen DS3.

U těchto motorů je k dispozici obtok. Ten umožňuje recirkulaci plnicího vzduchu kolem turbodmychadla zzpět na sací stranu. recirkulační cesta je otevírána a uzavírána elektrickouz řídicího motoru na elektromagnet, který je namontován na turbodmychadle. Při zrychlení se lopatky turbodmychadla roztočí a zvýší otáčky.se plnící tlak, který doslova vhání do válců motoru. Pak při řazení na chvíli sundáte nohu z plynu, zařadíte další rychlostní stupeň a opět zrychlíte. Když sundáte nohu z plynového pedálu, plynová páka se zavře. Problém je v tom, že během tohoto procesu se turbo stále točí a plnicí tlak který vytváří, nemá kam odtékat. V tomto okamžiku se se turbo začne zadrhávat, rotující lopatky se zpomalí (vzniká velké napětítie) atlak vzrůstá. Když sešlápnutím plynového pedálu opět otevřete ventil (potřebujete větší výkon), turbo ztratilo svou hybnost, tlak se zvýšil a nastane pauza nebo"zpoždění", kterém motor začne opět vyrábět požadovaný výkon.

Proti této ztrátě výkonu a zatížení turbodmychadla se používá recirkulační ventil. U modelu Mini se když se se zavře škrticí klapka, zajistí alternativní cestu a umožní turbodmychadlo pokračovat v otáčkách, takže při opětovném zrychlování nedochází k "prodlevě". Tento systém funguje dobře a je přijat téměř všemi výrobci vozidel u přeplňovaných benzinových motorů. Jedinou nevýhodou tohoto systému je, že turbodmychadlo produkuje teplo. (Horký vzduch který opouští turbodmychadlo je zpracováván před vstupem do motoru ochlazuje průchodem mezichladičem. Čím chladnější je vzduch, tím více chladí vzduch a více výkonu se dodává. Recirkulací horkého vzduchu zpět do sání na straně turba se zvyšují teploty. Zde hraje roli Blow Off nebo Dump ventil. Vypuštěním plnicího vzduchu do atmosféry namísto jeho recirkulace nezvyšujete teplotu sání, ale umožníte turbu, aby se dále točilo. Vedlejším účinkem kterého je pro většínepřijatelný pro většinu výrobců vozidel, je hluk ventilu vypuzujícího vzduch.

Montáží FMDVMCS mezi existující solenoid a krytu turbodmychadla (to zahrnuje odstranění pouze 3 šroubů). Vzduch se přesměruje do atmosféry a není recirkulován. Příkladem je systém dynamické kontroly stability (DSC). Ačkoli byste to za normálních okolností neslyšeli, pokud je namontován blow off adaptér, můžete během provozu DSC slyšet vypouštění vzduchu..

V balení
1 x FMDVMCS Adaptér
3 x Šrouby
1 x Návod
1 x Forge nálepka

Abyste si mohli zakoupit správný ventil pro své vozidlo, si před objednáním prohlédněte následující montážní tabulku.

Product CodeFitment
FM207VRecirc Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptér Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

Tento výrobek je k dispozici pouze v jednom provedení.

N14 motory Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

ZnačkaModelgeneracia
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...