ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 416
Nový produkt
5901436367925
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 258mm
Výška: 96,7mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 12 / 10mm
Počet děr: 5
Typ kotouče: Plný
OEM: 2D0 615 601; 2D0 615 601 C; 901 423 04 12; 901 423 06 12; 901 423 08 12;
Náhrady:
ATE: 24.0112-0142.1,
BOSH: 0 986 478 863
Brembo: 08.7724.10, 08.7724.20 / p>
Jurid: 562156J
Textar: 92073400
TRW: DF4087, DF4087S
Delphi: BG3235
Zimmermann: 400.1440.00
Aplikace:
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 214, 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 213 CDI, 95kW / 129 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901 , 902) 216 CDI, 115kW / 156 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 212 D, 90kW / 122 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 213 CDI, 95kW / 129 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 212 D, 90kW / 122 HP
< p> MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 208 D, 58kW / 79 HPMERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 211 CDI, 80kW / 109 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 208 CDI, 60kW / 82 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 216 CDI, 115kW / 156 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 214 NGT, 92kW / 125 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 212 D, 90kW / 122 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 208 D, 60kW / 82 HP
MER CEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 211 CDI, 80kW / 109 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 208 D, 58kW / 79 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 208 CDI, 60kW / 82 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 210 D , 75kW / 102 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 214 NGT, 92kW / 125 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 208 D, 60kW / 82 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 213 CDI, 95kW / 129 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 216 CDI, 115kW / 156 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 210 D, 75kW / 102 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 214, 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 210 D, 75kW / 102 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 214, 105kW / 143 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 208 CDI, 60kW / 82 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (90 1, 902) 208 D, 58kW / 79 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 211 CDI, 80kW / 109 HP
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform / Chassis (901, 902) 214 NGT, 92kW / 125 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.3, 105kW / 143 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 75kW / 102 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.3, 105kW / 143 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 96kW / 130 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 96kW / 130 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 116kW / 158 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 61kW / 83 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.8 TDi, 96kW / 131 HP
VW LT 28- 46 II Box (2DX0AE) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 70kW / 95 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.3, 105kW / 143 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 70kW / 95 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM ) 2.8 TDi, 116kW / 158 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 75kW / 102 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 61kW / 83 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 80kW / 109 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 61kW / 83 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 75kW / 102 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 80kW / 109 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 92kW / 125 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 80kW / 109 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP
VW LT 28-46 II Platform / Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 70kW / 95 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 116kW / 158 HP
VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP
VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 92kW / 125 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....