ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 301
Nový produkt
5901436366805
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 229mm
Výška: 39,5mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 13 / 11,4mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
Omezení: to construction year 1988-09;
OEM: 5171212300; 5171221300; MB058582; MB316729; MB366433;
Náhrady:
ATE: 24011301771, 24011801091
BOSH: 0986478162
Brembo: 08497410, / p>
Jurid: 561152J
Textar: 92062500
TRW: DF1952,
Delphi: BG2263
Zimmermann: 3802153
Aplikace:
HYUNDAI PONY Saloon 1.5, 53kW / 72 HP
HYUNDAI PONY Saloon 1.3, 50kW / 68 HP
MITSUBISHI LANCER IV Saloon (C6_A) 1.3 (C61A), 44kW / 60 HP
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A), 71kW / 97 HP
MITSUBISHI LANCER F II (A17_) 1.2 GLX (A171), 40kW / 55 HP
MITSUBISHI COLT I (A15_A) 1.4 GLX, GT (A152A), 51kW / 70 HP
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 D (C64A), 44kW / 60 HP
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A), 62kW / 84 HP
MITSUBISHI LANCER F II (A17_) 1.4 Turbo, 77Kw / 105 HP
MITSUBISHI COLT I (A15_A) 1.4 Turbo (A152A), 77Kw / 105 HP
MITSUBISHI COLT I (A15_A) 1.2 GL (A151), 40kW / 55 HP
MITSUBISHI LANCER F II (A17_) 1.4 GLX (A172), 51kW / 70 HP
MITSUBISHI LANCER IV Saloon (C6_A) 1.3 (C61A), 51kW / 70 HP
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A), 51kW / 70 HP
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A), 44kW / 60 HP
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1. 8 Diesel GLX (C54A), 44kW / 60 HP
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A), 62kW / 84 HP
MITSUBISHI LANCER IV Saloon (C6_A) 1.8 GLX Diesel (C64A), 44kW / 60 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....