*59 457   

Rotinger

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3214BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 6. 5.

3 242 Kč s DPH

  

5901436330394

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3214BS, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3214BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3214BS, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger s ložiskem Tuning series, 3214BS, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 248,8mm

   

Výška: 67,2mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9 / 7mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 00004246Z9; 4246Z9; 424934; E169195; E169506; E169510;

Náhrady:

   

ATE: 24010901491, 24010901502

   

BOSH: 0986479219

   

Brembo: 08951210, 08951217 / p>    

Jurid: 562373J

   

Textar: 92133300

   

TRW: DF4452BS,

   

Delphi: BG3962

   

Zimmermann: 180302200

 

Aplikace:

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 140, 103kW / 140 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN C4 ( LC_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V , 80kW / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 103kw / 140 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 103kW / 140 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 100kW / 136 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V Bio-Flex, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

< p> PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 103kW / 140 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, 66kw / 90 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V, 80kW / 110 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135, 100kW / 136 HP

< p> PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PE UGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V, 130kW / 177 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 110, 79kW / 107 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...