Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
*59 442
Nový produkt
5901436379652
Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Rozměry:
Průměr: 312mm
Výška: 34,2mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 25 / 23mm
Počet děr: 9
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 8L0615301; 8N0615301A; JZW615301G;
Náhrady:
ATE: 24012501231, 24032501231
BOSH: 0986478467
Brembo: 09788011, 09788075 / p>
Jurid: 562132J
Textar: 92098500
TRW: DF4064,
Delphi: BG3528
Zimmermann: 100124000
Aplikace:
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 120kW / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 140kW / 190 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 165kW / 224 HP
AUDI TT Roadster ( 8N9) 1.8 T quattro, 132kW / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 110kW / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 132kW / 180 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 176kW / 240 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 140kW / 190 HP
AUDI TT ( 8N3) 1.8 T quattro, 165kW / 224 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 140kW / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 165kW / 224 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 132kW / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 120kW / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 110kW / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 140kW / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 154kW / 210 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 132kW / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 165kW / 225 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 154kW / 209 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 74Kw / 100 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V (6J5) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro, 110kW / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V, 77Kw / 105 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.8 20V, 92kW / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V, 92kW / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI Cupra R, 118kW / 160 HP
SEAT LEON (1M1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 2.8 Cupra 4, 150kW / 204 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.8 20VT, 132kW / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 75kW / 102 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 2.3 V5 20V, 125kW / 170 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.4 TSI Cupra, 132kW / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
SEAT L EON (1M1) 1.8 20V T 4, 132kW / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 2.3 V5, 110kW / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.8 T Cupra R, 132kW / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1m2) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T, 132kW / 180 HP
SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, 132kW / 180 HP
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) RS 1.8 T, 132kw / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 1.8 T, 132kw / 180 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP
< p> VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HPVW BORA Estate (1J6) 2.3 V5, 125kW / 170 HP
VW GOLF V (1K1) 1.4 FSI, 66Kw / 90 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTI, 110kW / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP
< p> VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.3 V5, 125kW / 170 HPVW BORA (1J2) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5 ) 2.3 V5, 125kW / 170 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T, 110kW / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5, 125kW / 170 HP
VW BORA (1J2) 1.8 T, 132kW / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion, 110kW / 150 HP
VW GOLF V (1K1) 1.8 GTI, 132kW / 179 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) RSI 3.2 4motion (1C9), 165kW / 224 HP
VW GOLF IV ( 1J1) 1.8 T GTI, 132kW / 180 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP
VW BORA (1J2) 1.8, 92kW / 125 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5, 125kW / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI, 85Kw / 115 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTi Cup Edition, 132kW / 180 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
Pozdrav jesu li ovi diskovi crni ili su klasicne boje? Izgledaju mi cudno hvala na odgovoru
Diskovi su u izvedbi GL (Graphite line) Gdije dolaze tvornički crne. Naravno kočenjem se prvi sloj pretvori u klasičnu srebrnu boju.
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....