ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*59 134
Nový produkt
5901436370543
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20161, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20161, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 259,8mm
Výška: 44mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 22 / 19,8mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 40206AX600; 40206AX602; 40206AX603; 40206AX60A; 40206EE320; 7701207795;
Náhrady:
ATE: 24012202161,
BOSH: 0986479103
Brembo: 09907810, 09907875 / p>
Jurid: 562230J
Textar: 92119200
TRW: DF4364,
Delphi: BG3762
Zimmermann: 470241600
Aplikace:
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6, 64kW / 87 HP
DACIA LOGAN Pickup (US_) 1.6 MPI 85, 62kW / 84 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.6 MPI 85, 62kW / 84 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.6, 64kW / 87 HP
DACIA LOGAN Pickup (US_) 1.5 dCi, 65kW / 88 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 Bifuel, 64kW / 87 HP
DACIA LOGAN Pickup (US_) 1.6 Bifuel, 62kW / 84 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 MPI 85, 62kW / 84 HP
DACIA LOGAN pickup (US_) 1.6, 64kW / 87 HP
DACIA LOGAN pickup (US_) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0W), 63kW / 86 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi, 65kW / 88 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0K), 50kW / 68 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0W), 63kW / 86 HP
DACIA LOGAN MCV ( KS_) 1.4, 55Kw / 75 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP
DACIA LOGAN Pickup (US_) 1.5 dCi (US0W), 63kW / 86 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0K), 50kW / 68 HP
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 16V Flexifuel, 77Kw / 105 HP
DACIA LOGAN Pickup (US_) 1.5 dCi (US0K), 50kW / 68 HP
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.4, 55Kw / 75 HP
DACIA LOGAN ( LS_) 1.6 16V (LS0M), 77Kw / 105 HP
LADA LARGUS Estate 1.6, 62kW / 84 HP
LADA LARGUS Estate 1.6, 77Kw / 105 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 66Kw / 90 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 63kW / 86 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.4, 65kW / 88 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi, 63kW / 86 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V, 48kW / 65 HP
NISSAN MICRA C + C (K12) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
NISSAN MICRA C + C (K12) 1.6 160 SR, 81Kw / 110 HP
NISSAN MICRA III (K12) 160 SR , 81Kw / 110 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi, 48kW / 65 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.6, 81Kw / 110 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
NISSAN TIIDA Hatchback (C11X) 1.8, 93kW / 126 HP
NISSAN TIIDA Saloon (SC11X) 1.8, 93kW / 126 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi, 60kW / 82 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.0 16V, 48kW / 65 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 76kW / 103 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V, 59kW / 80 HP
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 50kW / 68 HP
NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi, 50kW / 68 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2 (JP0S), 58kW / 78 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi 75, 55Kw / 75 HP
RENAULT MEGANE II Saloon (LM0 / 1_) 1.4, 72kW / 98 HP
RENAULT LOGAN Estate (KS_) 1.4, 55Kw / 75 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi (C / BR1G), 50kW / 68 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi (KR1C, KR1N), 76kW / 103 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P), 48kW / 65 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V, 76kW / 103 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H), 78kW / 106 HP
RENAULT LOGAN Estate (KS_) 1.5 dCi, 63kW / 86 HP
RENAULT LOG AN EXPRESS 1.6, 64kW / 87 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2 16V Hi-Flex, 55Kw / 75 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi, 65kW / 88 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V (BR0P, CR0P), 74Kw / 101 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP
RENAULT LOGAN Estate (KS_) 1.5 dCi, 50kW / 68 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi ( FP0D, JP0D), 60kW / 82 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi, 65kW / 88 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F), 63kW / 86 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B ...), 82kW / 112 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E), 48kW / 65 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi 90, 65kW / 88 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi (KR0G), 50kW / 68 HP
RENAULT CLIO Grandtour ( KR0 / 1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S), 55Kw / 75 HP
RENAULT MEGANE II (BM0 / 1_, CM0 / 1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B), 72kW / 98 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U), 55Kw / 75 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R), 48kW / 65 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11), 55Kw / 75 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2 16V (JP0W), 74Kw / 101 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G), 82kW / 112 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.2 16V (KR02, KR0J), 55Kw / 75 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K), 102Kw / 139 HP
RENAULT LOGAN Estate (KS_) 1.6, 77Kw / 105 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.6 (JP0L, JP0V), 65kW / 88 HP
RENAULT MEGANE II (BM0 / 1_, CM0 / 1_) 1.4 16V, 60kW / 82 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.4 (JP01, JP0J), 72kW / 98 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.6 16V (KR10), 94kW / 128 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2, 76kW / 103 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G), 50kW / 68 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi, 48kW / 65 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T), 55Kw / 75 HP
RENAULT LOGAN Estate (KS_) 1.6, 64kW / 87 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi (BR17, CR17), 63kW / 86 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H), 78kW / 106 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.2 16V, 58kW / 78 HP
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F / JP0_) 1.5 dCi (JP02), 76kW / 103 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.6 16V GT (BR10, CR10), 94kW / 128 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T), 65kW / 88 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.4 16V, 72kW / 98 HP
RENAULT LOGAN EXPRESS 1.5 dCi, 50kW / 68 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi (KR0F), 63kW / 86 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C), 76kW / 103 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi, 48kW / 65 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.2 16V (KR0E), 58kW / 78 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.2 16V (KR0P), 74kw / 101 HP
RENAULT MEGANE II Saloon (LM0 / 1_) 1.4, 60kW / 82 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.6 16V (KR0B), 82kW / 112 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.2 16V, 76kW / 103 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.4 16V, 72kW / 98 HP
RENAULT CLIO III (BR0 / 1, CR0 / 1) 1.5 dCi, 47kW / 64 HP
RENAULT CLIO Grandtour (KR0 / 1_) 1.5 dCi (KR0H), 78kW / 106 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....