ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 874
Nový produkt
5901436354147
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 265,5mm
Výška: 34mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 22 / 20mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Ventilovaný
OEM: 00004246W1; 4246W1; 4246W7; 424915; 424916; 424983; 4249G1; E169141; V092;
Náhrady:
ATE: 24012201941,
BOSH: 0986478099
Brembo: 09869511, 09869514 / p>
Jurid: 562128J
Textar: 92111500
TRW: DF4184,
Delphi: BG3620
Zimmermann: 440310550
Aplikace:
CITROËN C3 II 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN C3 II 1.1, 44kW / 60 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN C4 (B7 ) 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN C3 II 1.0 VTi 68, 50kW / 68 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D 4WD (MFWJZ), 51kW / 69 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.6 16V HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C3 II 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.8 i, 66Kw / 90 HP
CITROËN C5 (RC_) 1.8 16V, 92kW / 125 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY), 66Kw / 90 HP
CITROËN C4 (B7) 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D (MBDJY), 51kW / 70 HP
CITROËN DS3 convertible e 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono, 74Kw / 101 HP
CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.4, 54kW / 73 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 i bivalent (MFKFW), 55Kw / 75 HP
CITROËN C4 Coupe ( LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN C-ELYSEE 1.6 HDI 92, 68kW / 92 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 HDi 90, 69Kw / 92 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 75 (MB9HW), 55Kw / 75 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDI 90, 68kW / 92 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 65kW / 88 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4, 53kW / 72 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX), 66Kw / 90 HP
< p> CITROËN BERLINGO (MF) 2.0 HDI 90 (MFRHY) , 66Kw / 90 HPCITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 16V (MBNFU), 80kW / 109 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 95 LPG, 70kW / 95 HP
CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 81Kw / 110 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V, 85Kw / 115 HP
CITROËN DS3 1.6 Racing, 149Kw / 203 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX), 44kW / 60 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D (MFDJY), 50kW / 68 HP
CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.6, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 i bivalent (MBKFW), 55Kw / 75 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4 16V, 65kW / 90 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN C3 II 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C5 (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE), 85Kw / 115 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO (MF) Electric, 28kW / 38 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO (MF ) electrique, 16kW / 22 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ), 51kW / 69 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDI 90, 66kw / 90 HP
CITROËN DS3 1.4 VTi 98, 72kW / 98 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP
CITROËN BERLINGO ( MF) 1.6 16V (MFNFU), 80kW / 109 HP
CITROËN C3 II 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW), 55kw / 75 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C3 II 1.4, 54kW / 73 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D 70 4WD (MBWJZ, MCWJZ), 51kW / 69 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95 LPG , 70kW / 95 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 51kW / 70 HP
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW), 55Kw / 75 HP
CITROËN DS3 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN C4 ( LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.6 VTS, 90kW / 122 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.4, 54kW / 73 HP
CITROËN DS3 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP
CITROËN DS3 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.8 i (MFLFX), 66Kw / 90 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 70kW / 95 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C -ELYSEE 1.6 VTi 115, 85Kw / 115 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D (MFWJZ), 51kW / 70 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP
CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP
CITROËN XSARA (N1) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITRO N C3 (FC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO Box (M_) 2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY), 66Kw / 90 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX), 44kW / 60 HP
CITROËN C5 (RC_) 1.8 16V (RC6FZB), 85Kw / 116 HP
< p> CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HPCITROËN DS3 1.6 Racing, 152Kw / 207 HP
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 72, 53kW / 72 HP
CITROËN DS3 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 90 (MF9HX), 66Kw / 90 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.6, 80kW / 109 HP
CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP
CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C3 II 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP
CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V HDi, 66Kw / 90 HP
CITROËN C2 (JM_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP
CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 75 (MF9HW), 55Kw / 75 HP
CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
CITROËN C3 II 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.0, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 RC, 130kW / 177 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT 2008 1.2 VTi, 60kW / 82 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 2008 1.6 VTi, 88kW / 120 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.1, 44kW / 60 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, 66kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V, 72kW / 98 HP
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 301 1.6 HDI 92, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5 ) 1.9 D 4x4, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, 54kW / 73 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 16V, 80K w / 109 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP
< p> PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4, 54kW / 73 HPPEUGEOT 2008 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDi 4x4, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) Electric, 25kW / 34 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 208 1.4, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V, 70kW / 95 HP
PEUGEOT 206 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 208 1.2, 60kW / 82 HP
PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4, 53kW / 72 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.4, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4, 54kW / 75 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP
< p> PEUGEOT 301 1.6 VTi 115, 85Kw / 115 HPPEUGEOT 207 Saloon 1.4, 54kW / 73 HP
PEUGEOT 208 1.6, 115kW / 156 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D 4x4, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_ ) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 208 1.4 HDi, 50kW / 68 HP
PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
< p> PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HPPEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace ( 5F) 2.0 HDI, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.6, 88kW / 120 HP
PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.4, 54kW / 74 HP
PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 16V, 100kW / 136 HP
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.9 D, 51kW / 69 HP
PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP
PEUGEOT 20 6 SW (2E / K) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi , 50kW / 68 HP
PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.4 BiFuel, 55Kw / 75 HP
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
< p> PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16, 100kW / 136 HPPEUGEOT 301 1.2 VTi 72, 53kW / 72 HP
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 66Kw / 90 HP
PEUGEOT 208 1.6 GTi, 147kW / 200 HP
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....