*58 874   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Skladem: 1 Ks
Na objednávku : 1Ks

Upozornění: poslední kus skladem!

U vás doma již: 19. 4.

1 866 Kč s DPH

-15%

2 195 Kč s DPH

  

5901436354147

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2770, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 265,5mm

   

Výška: 34mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 22 / 20mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Ventilovaný

    

OEM: 00004246W1; 4246W1; 4246W7; 424915; 424916; 424983; 4249G1; E169141; V092;

Náhrady:

   

ATE: 24012201941,

   

BOSH: 0986478099

   

Brembo: 09869511, 09869514 / p>    

Jurid: 562128J

   

Textar: 92111500

   

TRW: DF4184,

   

Delphi: BG3620

   

Zimmermann: 440310550

 

Aplikace:

CITROËN C3 II 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN C3 II 1.1, 44kW / 60 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN DS3 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C4 (B7 ) 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN C3 II 1.0 VTi 68, 50kW / 68 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D 4WD (MFWJZ), 51kW / 69 HP

CITROËN C3 (FC_) 1.6 16V HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C3 II 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

CITROËN C5 (RC_) 1.8 16V, 92kW / 125 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY), 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 (B7) 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D (MBDJY), 51kW / 70 HP

CITROËN DS3 convertible e 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono, 74Kw / 101 HP

CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.4, 54kW / 73 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 i bivalent (MFKFW), 55Kw / 75 HP

CITROËN C4 Coupe ( LA_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN C-ELYSEE 1.6 HDI 92, 68kW / 92 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 HDi 90, 69Kw / 92 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 75 (MB9HW), 55Kw / 75 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDI 90, 68kW / 92 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 65kW / 88 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.4, 53kW / 72 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX), 66Kw / 90 HP

< p> CITROËN BERLINGO (MF) 2.0 HDI 90 (MFRHY) , 66Kw / 90 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.6 16V (MBNFU), 80kW / 109 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP

CITROËN DS3 1.4 VTi 95 LPG, 70kW / 95 HP

CITROËN DS4 1.6 HDi 110, 81Kw / 110 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V, 85Kw / 115 HP

CITROËN DS3 1.6 Racing, 149Kw / 203 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX), 44kW / 60 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D (MFDJY), 50kW / 68 HP

CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.6, 80kW / 109 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 i bivalent (MBKFW), 55Kw / 75 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.4 16V, 65kW / 90 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP

CITROËN C3 II 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C5 (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE), 85Kw / 115 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN BERLINGO (MF) Electric, 28kW / 38 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN BERLINGO (MF ) electrique, 16kW / 22 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ), 51kW / 69 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDI 90, 66kw / 90 HP

CITROËN DS3 1.4 VTi 98, 72kW / 98 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 bivalent, 48kW / 65 HP

CITROËN BERLINGO ( MF) 1.6 16V (MFNFU), 80kW / 109 HP

CITROËN C3 II 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW), 55kw / 75 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

CITROËN C3 II 1.4, 54kW / 73 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.9 D 70 4WD (MBWJZ, MCWJZ), 51kW / 69 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN C3 Picasso 1.4 VTi 95 LPG , 70kW / 95 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.9 D, 51kW / 70 HP

CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW), 55Kw / 75 HP

CITROËN DS3 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN C4 ( LC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.6 VTS, 90kW / 122 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.4, 54kW / 73 HP

CITROËN DS3 1.2 VTi 82, 60kW / 82 HP

CITROËN DS3 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.8 i (MFLFX), 66Kw / 90 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, 70kW / 95 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

CITROËN C -ELYSEE 1.6 VTi 115, 85Kw / 115 HP

CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.9 D (MFWJZ), 51kW / 70 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 155, 115kW / 156 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 90, 68kW / 92 HP

CITROËN XSARA Break (N2) 1.4 i, 55Kw / 75 HP

CITROËN XSARA (N1) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

CITRO N C3 (FC_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP

CITROËN BERLINGO Box (M_) 2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY), 66Kw / 90 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX), 44kW / 60 HP

CITROËN C5 (RC_) 1.8 16V (RC6FZB), 85Kw / 116 HP

< p> CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN DS3 1.6 Racing, 152Kw / 207 HP

CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 72, 53kW / 72 HP

CITROËN DS3 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88kW / 120 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 90 (MF9HX), 66Kw / 90 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 110, 82kW / 112 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.6, 80kW / 109 HP

CITROËN DS3 Convertible 1.6 THP 150, 110kW / 150 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C3 II 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

CITROËN C3 Picasso 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C3 (FC_) 1.4 16V HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C2 (JM_) 1.6 HDi, 80kW / 109 HP

CITROËN BERLINGO (MF) 1.6 HDI 75 (MF9HW), 55Kw / 75 HP

CITROËN C3 Pluriel (HB_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

CITROËN C3 II 1.4 VTi 95, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.0, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 RC, 130kW / 177 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT 2008 1.2 VTi, 60kW / 82 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 2008 1.6 VTi, 88kW / 120 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.1, 44kW / 60 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.6 HDi 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, 66kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V, 72kW / 98 HP

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 301 1.6 HDI 92, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5 ) 1.9 D 4x4, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT PARTNER Box 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 break (3E) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, 54kW / 73 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 16V, 80K w / 109 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75, 55Kw / 75 HP

< p> PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4, 54kW / 73 HP

PEUGEOT 2008 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDi 4x4, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) Electric, 25kW / 34 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 S16, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.4 16V, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 208 1.4, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V, 70kW / 95 HP

PEUGEOT 206 Saloon 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 208 1.2, 60kW / 82 HP

PEUGEOT PARTNER Box 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4, 53kW / 72 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4, 54kW / 75 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

< p> PEUGEOT 301 1.6 VTi 115, 85Kw / 115 HP

PEUGEOT 207 Saloon 1.4, 54kW / 73 HP

PEUGEOT 208 1.6, 115kW / 156 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D 4x4, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.6 HDi 110, 80kW / 109 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_ ) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 208 1.4 HDi, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 307 (3A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

< p> PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 HDi 70, 50kW / 68 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace ( 5F) 2.0 HDI, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.6, 88kW / 120 HP

PEUGEOT 206 Hatchback (2A / C) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.4, 54kW / 74 HP

PEUGEOT 206 SW (2E / K) 2.0 16V, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79kW / 107 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 2.0 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.9 D, 51kW / 69 HP

PEUGEOT 2008 1.6 HDi, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 20 6 SW (2E / K) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 68kW / 92 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi , 50kW / 68 HP

PEUGEOT PARTNER Box (5) 1.4 BiFuel, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

< p> PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16, 100kW / 136 HP

PEUGEOT 301 1.2 VTi 72, 53kW / 72 HP

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V, 65kW / 88 HP

PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 208 1.6 GTi, 147kW / 200 HP

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...