*59 442   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 7. 5.

3 107 Kč s DPH

  

5901436379652

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger High Performance, 2848HP, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.
   

Rozměry:

    

Průměr: 312mm

   

Výška: 34,2mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 25 / 23mm

   

Počet děr: 9

   

Typ kotouče: Ventilovaný

    

OEM: 8L0615301; 8N0615301A; JZW615301G;

Náhrady:

   

ATE: 24012501231, 24032501231

   

BOSH: 0986478467

   

Brembo: 09788011, 09788075 / p>    

Jurid: 562132J

   

Textar: 92098500

   

TRW: DF4064,

   

Delphi: BG3528

   

Zimmermann: 100124000

 

Aplikace:

AUDI TT (8N3) 1.8 T, 120kW / 163 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T, 140kW / 190 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 165kW / 224 HP

AUDI TT Roadster ( 8N9) 1.8 T quattro, 132kW / 180 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 110kW / 150 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 132kW / 180 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 176kW / 240 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 140kW / 190 HP

AUDI TT ( 8N3) 1.8 T quattro, 165kW / 224 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 140kW / 190 HP

AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 165kW / 224 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T, 132kW / 180 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 120kW / 163 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T, 110kW / 150 HP

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 140kW / 190 HP

AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 154kW / 210 HP

AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 132kW / 180 HP

SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 165kW / 225 HP

SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 154kW / 209 HP

SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 74Kw / 100 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA V (6J5) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP

SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro, 110kW / 150 HP

SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V, 77Kw / 105 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.8 20V, 92kW / 125 HP

SEAT LEON (1M1) 1.8 20V, 92kW / 125 HP

SEAT LEON (1M1) 1.6, 74Kw / 100 HP

SEAT IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI Cupra R, 118kW / 160 HP

SEAT LEON (1M1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP

SEAT LEON (1M1) 2.8 Cupra 4, 150kW / 204 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.8 20VT, 132kW / 180 HP

SEAT LEON (1M1) 1.6, 75kW / 102 HP

SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 2.3 V5 20V, 125kW / 170 HP

SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.4 TSI Cupra, 132kW / 180 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP

SEAT L EON (1M1) 1.8 20V T 4, 132kW / 180 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 2.3 V5, 110kW / 150 HP

SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP

SEAT IBIZA IV (6L1) 1.8 T Cupra R, 132kW / 180 HP

SEAT TOLEDO II (1m2) 1.6, 74Kw / 100 HP

SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T, 132kW / 180 HP

SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, 132kW / 180 HP

SKODA OCTAVIA Combi (1U5) RS 1.8 T, 132kw / 180 HP

VW BORA Estate (1J6) 1.8 T, 132kw / 180 HP

VW GOLF IV (1J1) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP

< p> VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP

VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5, 125kW / 170 HP

VW GOLF V (1K1) 1.4 FSI, 66Kw / 90 HP

VW POLO (9N_) 1.8 GTI, 110kW / 150 HP

VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 110kW / 150 HP

< p> VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.3 V5, 125kW / 170 HP

VW BORA (1J2) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP

VW GOLF IV Variant (1J5 ) 2.3 V5, 125kW / 170 HP

VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 96kW / 130 HP

VW GOLF IV (1J1) 1.8 T, 110kW / 150 HP

VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5, 125kW / 170 HP

VW BORA (1J2) 1.8 T, 132kW / 180 HP

VW BORA Estate (1J6) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion, 110kW / 150 HP

VW GOLF V (1K1) 1.8 GTI, 132kW / 179 HP

VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) RSI 3.2 4motion (1C9), 165kW / 224 HP

VW GOLF IV ( 1J1) 1.8 T GTI, 132kW / 180 HP

VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP

VW GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion, 150kW / 204 HP

VW BORA (1J2) 1.8, 92kW / 125 HP

VW BORA (1J2) 2.3 V5, 125kW / 170 HP

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI, 85Kw / 115 HP

VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion, 125kW / 170 HP

VW POLO (9N_) 1.8 GTi Cup Edition, 132kW / 180 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.

Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?

  Martin, 
09.01.2023, 
1 Odpověď

Úprava kotúča je z oboch strán.

  Admin, 
09.01.2023

Pozdrav jesu li ovi diskovi crni ili su klasicne boje? Izgledaju mi cudno hvala na odgovoru

  Reno, 
18.11.2023, 
1 Odpověď

Diskovi su u izvedbi GL (Graphite line) Gdije dolaze tvornički crne. Naravno kočenjem se prvi sloj pretvori u klasičnu srebrnu boju.

  Admin, 
22.11.2023




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...