*59 204   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20345, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 15. 4.

2 431 Kč s DPH

  

5901436375210

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20345, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20345, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20345, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 20345, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 300mm

   

Výška: 73,6mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 24 / 22,4mm

   

Počet děr: 5

   

Typ kotouče: Ventilovaný

    

OEM: 34116764643; 34116772669; 34116854998;

Náhrady:

   

ATE: 24012401971, 24032401971

   

BOSH: 0986479216

   

Brembo: 09A29511, 09A29514 / p>    

Jurid:

   

Textar: 92137700

   

TRW: DF4459,

   

Delphi: BG3998

   

Zimmermann: 150342700

 

Aplikace:

BMW 3 Convertible (E93) 318 i, 105kW / 143 HP

BMW 3 Touring (E91) 318 i, 95kW / 129 HP

BMW 1 (E87) 120 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 Coupe ( E92) 320 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 Touring (E91) 320 d, 120kW / 163 HP

BMW 3 Coupe (E92) 316 i, 90kW / 122 HP

BMW 3 Convertible (E93) 320 i, 125kW / 170 HP

BMW 1 Convertible (E88) 120 i, 120kW / 163 HP

BMW 3 (E90 ) 320 i, 125kW / 170 HP

BMW 1 Convertible (E88) 120 d, 130kW / 177 HP

BMW 3 (E90) 318 d, 90kW / 122 HP

BMW 3 (E90) 316 i, 90kW / 122 HP

BMW 1 Coupe (E82) 125 i, 160kW / 218 HP

BMW 3 (E90) 320 d , 110kW / 150 HP

BMW 3 (E90) 320 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 (E90) 325 xi, 160kW / 218 HP

BMW 3 (E90) 318 d, 100kW / 136 HP

BMW 3 Touring (E91) 316 i, 90kW / 122 HP

BMW 1 (E81) 120 d, 130kW / 177 HP

BMW 3 (E90) 325 i, 160kW / 218 HP

BMW 3 Touring (E91) 318 i, 100kW / 136 HP

BMW 3 ( E90) 316 i , 85Kw / 116 HP

BMW 1 (E87) 120 i, 120kW / 163 HP

BMW 1 Coupe (E82) 120 d, 130kW / 177 HP

BMW 3 Coupe (E92) 318 i, 105kW / 143 HP

BMW 3 (E90) 318 d, 105kW / 143 HP

BMW 3 Coupe (E92) 320 i, 110kW / 150 HP

BMW 1 (E81) 120 d, 120kW / 163 HP

BMW 3 (E90) 316 d, 85Kw / 116 HP

BMW 1 convertible (E88) 120 d, 120kW / 163 HP

BMW 1 convertible (E88) 120 i, 125kW / 170 HP

BMW 3 (E90) 323 i, 130kW / 177 HP

BMW 1 Coupe (E82) 120 i, 125kW / 170 HP

BMW 3 Touring (E91) 318 i, 105kW / 143 HP

BMW Z4 ( E89) sDrive 18 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 (E90) 318 i, 95kW / 129 HP

BMW 1 (E87) 120 d, 130kW / 177 HP

BMW 1 Convertible (E88) 120 d, 145kW / 197 HP

BMW Z4 (E89) sDrive 28 i, 180kW / 245 HP

BMW 1 (E81) 120 i, 115kW / 156 HP

BMW 1 (E81) 120 i, 125kW / 170 HP

BMW 3 (E90) 320 i, 110kW / 150 HP

< p> BMW 1 Convertible (E88) 125 i, 160kW / 218 HP

BMW 3 Coupe (E92) 320 i, 125kW / 170 HP

BMW 1 Coupe (E82) 120 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 Touring (E91) 325 xi, 160kW / 218 HP

BMW 3 (E90) 318 i, 100kW / 136 HP

BMW 3 Touring (E91) 316 d, 85Kw / 116 HP

BMW Z4 (E89) sDrive 20 i, 135kW / 184 HP

BMW Z4 (E89) sDrive 23 i, 150kW / 204 HP

BMW 3 Touring (E91) 320 i, 110kW / 150 HP

BMW 3 Touring (E91) 325 i, 160kW / 218 HP

BMW 1 (E81) 120 i, 120kW / 163 HP

BMW 3 (E90) 320 si, 127kW / 173 HP

BMW 1 ( E87) 120 i, 125kW / 170 HP

BMW 3 Coupe (E92) 325 i, 160kW / 218 HP

BMW 1 Coupe (E82) 120 d, 120kW / 163 HP

BMW 3 (E90) 318 i, 105kW / 143 HP

BMW 3 Touring (E91) 320 d, 110kW / 150 HP

BMW 1 Convertible (E88 ) 120 i, 115kW / 156 HP

BMW 3 Touring (E91) 318 d, 90kW / 122 HP

                  

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more
Jak zapojit hydraulickou ruční brzdu?

Povinná výbava každého rallysty a driftera
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...